Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונת אוטובוס ליד הבית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3294617,00.html

 

כל פעם שהייתי נוסע בקווים האלה אז הנהגי אוטובוס היו נוסעים במהירות מטורפת שמסכנת גם את הנוסעים שלהם וגם את שאר הנהגים בכביש , וזה היה צפוי שכזה דבר יקרה (לצערי).

 

הערכה שלי היא שהוא לקח את הפנייה החדה הזאת במהירות גבוהה ונתקע באי תאונה , דבר שגרם לאוטובוס להתפך .

 

אולי עכשיו הגיע הזמן שהמשטרה תטפל בחוליגנים האלה שמסכנים את כולם.

 

יוגב

פורסם

נהגי אוטובוס בארץ נוהגים כאילו הם לבד באוטובוס.

אבל הם שוכחים שהם אחראיים לעוד כ50 איש, ולא רק לעצמם.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

אל תבלבל את השכל, רוב רובם של נהגי האוטובוס נוהגים כמו שצריך ויודעים לנהוג, הם עוברים הכשרות מיוחדות ונהג רכב כבד הינו נהג טוב יותר פי כמה מאשר נהג רכב רגיל שחושב שהוא יודע הכל ומי זה הנהג אוטובוס הזה שבא מולו.

ROOONEEYY

פורסם

אם יש פה מישהו שמסוגל לעשות את קו 21 בנתניה יותר מנהג ספיצי שאני יצביע עליו מקבל את יאשה ללילה, וזאת בעוד שהנהג מחוייב לעצור בתחנות ואילו אתם לא.

 

הוא פשוט מנצל את כל ה 400 כוחות סוס שיש לאוטובוס, אז אוטובוס לא עושה דריפטים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש שמועה ש"דן" חושבים להוסיף טורבו לקווים מסויימים.

 

מכיר את התופעה של הנהגים ליסע ממש מהר.

מה שעלה תהיה, אם נגיד אני ידע עם אוטובוס ממש מהר (במגרש פתוח נגיד) ופתאום מסובב את כל ההגה. מה יקרה? יש לאוטובוס כל כך הרבה אחיזה שפשוט לא ברור לי מה יקרה.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

אני נוסע בקו 86\186 לפ''ת כל בוקר לעבודה, יצא לי לראות את האוטובוס הפוך בבוקר... בעצם נסעתי כמה אוטובוסים אחריו כאשר חברים שלי נסעו קו אחד אחריו!

 

יש כמ נהגים משוגעים בקוים האלה, לא פלא שזה קרה, מתישהו היה חייב לקרות.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

 

אל תבלבל את השכל, רוב רובם של נהגי האוטובוס נוהגים כמו שצריך ויודעים לנהוג, הם עוברים הכשרות מיוחדות ונהג רכב כבד הינו נהג טוב יותר פי כמה מאשר נהג רכב רגיל שחושב שהוא יודע הכל ומי זה הנהג אוטובוס הזה שבא מולו.

 

יודעים לנהוג השאלה אבל איך הם נוהגים.

וזה ידוע שיש נהגים מטורפים ויש נהגים רגועים.

כן ויש כאלה שאני מפחד לעלות איתם, כמו היום בבוקר קו 30 בירושלים הנהג היה ממש מטורף וטחן את האוטובוס, עד שהמנוע העלה עשן.

פורסם
יש שמועה ש"דן" חושבים להוסיף טורבו לקווים מסויימים.

 

מכיר את התופעה של הנהגים ליסע ממש מהר.

מה שעלה תהיה, אם נגיד אני ידע עם אוטובוס ממש מהר (במגרש פתוח נגיד) ופתאום מסובב את כל ההגה. מה יקרה? יש לאוטובוס כל כך הרבה אחיזה שפשוט לא ברור לי מה יקרה.

 

על מה, לעזאזל, אתה מדבר?

 

קודם כל, לרוב האוטובוסים יש מנוע מוגדש.

 

חוצמזה, אם אוטובוס יסע ממש מהר ויסובב את ההגה עד הסוף במגרש פתוח - הוא יכנס לתת היגוי היסטרי ויעצור בסוף. אם זה יהיה במהירות מאוד גבוהה - הוא גם עלול להתהפך. לאוטובוסים אין כל כך הרבה אחיזה, להיפך - יש להם מרכז כובד גבוה מאוד, מאפיינים אווירודינמיים עלובים, צמיגים שלא מיועדים לאחיזה אלא לשחיקה מינימלית וכן הלאה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם יש פה מישהו שמסוגל לעשות את קו 21 בנתניה יותר מנהג ספיצי שאני יצביע עליו מקבל את יאשה ללילה, וזאת בעוד שהנהג מחוייב לעצור בתחנות ואילו אתם לא.

 

הוא פשוט מנצל את כל ה 400 כוחות סוס שיש לאוטובוס, אז אוטובוס לא עושה דריפטים.

לטובתך ולטובת מישפחתך וחבריך

באם יש לך הנחה סבירה כי הנהג הספציפי "המדובר" עובר עבירה בטיחותית ,

עליך לפנות למחלקת הבטיחות של אגד .

אמסור לך את הטלפון שלהם בפרטי.

 

ירון מאיר

פורסם
אל תבלבל את השכל, רוב רובם של נהגי האוטובוס נוהגים כמו שצריך ויודעים לנהוג, הם עוברים הכשרות מיוחדות ונהג רכב כבד הינו נהג טוב יותר פי כמה מאשר נהג רכב רגיל שחושב שהוא יודע הכל ומי זה הנהג אוטובוס הזה שבא מולו.
מסכים, פעם בחודש-חודשיים יוצא לי לנסוע באוטובוס אגד ובינתיים נתקלתי רק בנהגים אדיבים שנוהגים כמו שצריך.
פורסם

מה הולך במדינה הזאת?

אנחנו האזרחים, במיוחד ילדים/סטודנטים/חיילים/גימאלים שנוסעים וזקוקים לתחבוןרה הציבורית יום יום כבר לא בוטחים בה, בהתחלה זה היה הם הרכבת שרק לאחר מספר תאונות ותקלות התעוררו והשתילו פטריות כתומות בל מחסום ואיזה איש שיושב באוטו שלו כל היום ליד המחסום ואני משלם לו מהמיסים שלי על זה, איפה הפיקוח על הנעשה בתחבורה הציבורית, למה רק אחרי שיש עשרות תאונות ונפגעים עושים משהו, הנה עשו משהו עם הרכבת, מתי יתחילו לפקח על נהגי האוטובוס?

אני נוסע כל בוקר מזכרון יעקוב לחדרה בשעה 6 ואני רואה איך הנהגים של "נתיב אקספרס" ו"אגד" אפשר לומר מתחרים ביניהם, אוטובוס כמעט גירד אותי על המעקה שהוא החליט לסטות שמאלה בשעה שעקפתי אותו.

ובואו לא נדבר על נהגי המוניות.

מתי כבר יהיה פיקוח, על מי אנחנו אמורים לסמוך?

על הרמטכ''ל, על הנשיא, על ראש הממשלה?

כולם עסוקים בכסף כסף וכסף.

מה עם החיים שלנו?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
אני נוסע כל בוקר מזכרון יעקוב לחדרה בשעה 6 ואני רואה איך הנהגים של "נתיב אקספרס" ו"אגד" אפשר לומר מתחרים ביניהם
תן לי הסבר הגיוני אחד מה יש לנהג של נתיב אקספרס להתחרות עם נהג של אגד בהתחשב בעובדה שהם בכלל לא נוסעים באותם קוים (הרי במסגרת הרפורמה של משרד התחבורה, אגד נאלץ למסור חלק מהקוים שלו לחברות אחרות כדוגמת נתיב אקספרס).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
יש שמועה ש"דן" חושבים להוסיף טורבו לקווים מסויימים.

 

מכיר את התופעה של הנהגים ליסע ממש מהר.

מה שעלה תהיה, אם נגיד אני ידע עם אוטובוס ממש מהר (במגרש פתוח נגיד) ופתאום מסובב את כל ההגה. מה יקרה? יש לאוטובוס כל כך הרבה אחיזה שפשוט לא ברור לי מה יקרה.

אם אני לא טועה כמעט ואין אוטובוסים (לפחות חדשים) ללא מגדש...

הימים הקשים חלפו :-)

×
×
  • תוכן חדש...