Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקראת קנית אינוצנטי מילה שנת 82 . מבקש עזרה בנושאים הבאים:

1. שם של מוסך שיודע לטפל ברכבים כאלו.

2. היכן ניתן לרכוש חלפים למכונית ?

3. המנוע הוא מנוע 1000 כמו של מיני. האם ידוע לכם אם ניתן להחליפו במנוע 1300 של מטרו ?

4. מזגן - אפשר ? מה לגבי המזגן של המטרו ?

5. בעיות מיוחדות ? תיקונים וטיפולים מיוחדים ?

 

תודה לכל תשובה ! :)

פורסם

האינוצנטי הראשונות היו מיני בנויות באיטליה (יש אפילו אחת לפחות בארץ). שנת 82 ו-83 היו עם אותם מנועים (כמה שזכור לי) בשנת 84 המנוע היה 3 צילינדר של דיהטסו שרייד.

פורסם

בערך הכל, חלודה פושעת במסגרות החלונות, דלתות, דלת תא מטען.

מערכת חשמל בעייתית, בעיקר המתגים שמסביב להגה, מתחממים נמסים ונשברים, רצוי לחבר למערכת רילאיים.

המנוע והמכניקה סביב שאולים מהמיני שלפחות להם אפשר למצוא חלפים בשפע.

קשה מאד למצוא חלקים לאוטו הזה, אפילו באיטליה והסיכוי היחיד הוא למצוא שרידים שלהם בפירוקיות וכדומה.

×
×
  • תוכן חדש...