Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שאני לא הרגשתי בכלל הפסקת חשמל. אבל לא הצלחתי להתחבר לאינטרנט במשך כמה שעות (דרך הכבלים ואני מראשון).

 

אסף

פורסם

חלק גדול מלקוחות נטויזן גם עיסקיים וגם פרטיים הינם ללא אינטרנט מהבוקר.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
האמת שאני לא הרגשתי בכלל הפסקת חשמל. אבל לא הצלחתי להתחבר לאינטרנט במשך כמה שעות (דרך הכבלים ואני מראשון).

 

אסף

גם לי לא הייתה הפסקת חשמל

פורסם
חלק גדול מלקוחות נטויזן גם עיסקיים וגם פרטיים הינם ללא אינטרנט מהבוקר.

מוקד התמיכה נטויז'ן שעובד במתכונת חירום בלבד,

יכול להוות בעיה קשה למי שמנסה להתקשר אליו

 

לי ידוע שחברות אחרות בינהם בזק בינלאומי נותנות מענה בסיסי ללקוחות נטויז'ן שלא מצליחים ליצור קשר עם מוקד התמיכה שלהם

פורסם

מוזר - תוך 5 דקות יצרתי קשר עם מוקד התמיכה הטכנית של נטויז'ן ושעה אחרי זה כבר הייתי מחוברת

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

לא יודע מה איתכם, אני ב10 ל-7 קמתי מאזעקת קטיושות ועד לפני 4 שעות בערך הייתי ללא אינטרנט.

 

להיות בבית בלי אינטרנט ושום דבר לעשות (לצאת לא בא בחשבון, אלא אם יש לי משאלות התאבדות, חוץ מזה שהעיר היא עיר רפאים, הרבה אנשים נטשו את העיר, ומי שלא, נשאר בבית).

יש לכם המלצות מה ניתן לעשות בבית כדי לא למות רק מהשעמום בלשבת כל היום בבית?

רציתי להוריד משחק PS2 אבל אני לא יודע איך זה הולך ומאיפה להשיג את הקישורים בביטורנט, אשמח אם מישהו יעזור לי בה"פ או משהו שאני אצליח להוריד את המשחק לפני שייגמר כל המצב הזה.

המשך יום שקט ורגוע לכולם!

פורסם

אתה נמצא במקלט או בממ"ד?

 

אם בממ"ד, למה לא להכניס את המחשב לחדר?

 

אם במקלט, זה יותר בעייתי, אם אתה מצליח למצוא מחשב זמני לתקופה של המצב הלא קל הזה, תרכיב אותו במקלט למטה, תתקין בו כמה משחקים להפגת הזמן וזהו (עדיף משחקים ארוכים, שתהיה תעסוקה...).

פורסם

ואם לא בשניהם?:bigcry:

 

אין לנו ממד או מקלט, הבית נבנה לפני 60 שנה, אז אנחנו באזעקות מסתתרים בחדר פנימי שכולו קירות ומקווים לטוב.

אז אני בחדר שלי ברוב שעות היום, או מול הטלוויזה צופה בחדשות.

יש לי PS2 ותמיד רציתי להוריד את המשחק GrandTurismo 4 ולא הסתדר בגלל מבחנים.

עכשיו לפני הגיוס יש זמן, ועוד בכלל עכשיו כשהמצב ככה, אז רציתי לנסות להוריד את המשחק, אבל אני ממש לא מבין בביטורנט, רק דרך אימיול אני מוריד דברים לעיתים רחוקות.

פורסם

גראן טוריסימו 4 נחשב לישן באתרי השיתוף, והם לא מוכנים לעלות את זה (לך תבין אותם... :roll: ).

 

בכל מקרה, אם תנסה להוריד באתרי שיתוף ציבוריים לרוב לא תצליח, יכול לקחת הרבה זמן, מה גם שזה שוקל 4 ג'יגה.

 

עד לא מזמן היה לי את המשחק, אבל מחקתי אותו (אין PS2, חשבתי להפעיל עם אמולטור, אבל לא עובד).

 

תנסה להוריד משחקים יותר חדשים, אולי Outrun Coast to Coast 2006 ודומיו, אני מאמין שאלה ירדו יותר מהר בביטורנט...

×
×
  • תוכן חדש...