Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי את רשיוני ואני רוצה ליסוע על רכב של אבא

קודם כל השאלה היא עד שאני לא משנה את הביטוח אני לא יכול לינהוג?

לאבא יש מקיף וחובה

או שאני יכול ליסוע בלי ביטוח אבל ברגע שיקרה משהו כל האחריות תיהיה עלי?

 

כמה אמור לעלות ביטוח כזה?

הרכב הוא פולקסוואגן בורה 2001 1.6

(/__\)

( O.o)

( > <)

זהו ארנב.

אנא העתיקו את ארנב אל חתימותייכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם!!!

מחפש סאב קיקר C12 למעוניינים למכור לפנות אלי

פורסם

לפי מה שהבנתי ברגע שיש ביטוח חובה הוא תקף לכל הנהגים גם אם הם חדשים או צעירים

אבל ברגע של תאונה אני יהיה צריך לשלם מכספי על הנזק הבנתי נכון?

(/__\)

( O.o)

( > <)

זהו ארנב.

אנא העתיקו את ארנב אל חתימותייכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם!!!

מחפש סאב קיקר C12 למעוניינים למכור לפנות אלי

פורסם

תשאל את חברת הביטוח שלך אם הפוליסה מכסה גם נהגים צעירים...



רוב הפעמים לא וצריך להוסיף כמה מאות זוזים...

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

אתה רציני בקשר לסכומים?

8 אלף 10 אלף?

נישמע לי מטורף לגמריי

מה זה

עוד בעיה היא שהוא כרגע בביטוח אליהו או משהו כזה ואני רוצה להוסיף את עצמי שם

זה עוד כחצי שנה

(/__\)

( O.o)

( > <)

זהו ארנב.

אנא העתיקו את ארנב אל חתימותייכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם!!!

מחפש סאב קיקר C12 למעוניינים למכור לפנות אלי

פורסם

היתה לי בורה TDI שנת 2000 ועלה לי מקיף + חובה בסביבות 7000 צעירה + חדשה, אחרי שנגמר נהג צעיר שזה אחרי שנה אצל הביטוח שלי, עלה לי 5600.

 

כך שזה באמת טווח המחירים לאוטו הזה.

פורסם

איזה חולים הם מה זה

1000 שקל אני מוסיף עכשיו הביטוח של אבא עלה בסביבות 3 עוד אלף לא בעיה

אבל 7 אלף או 10 נישמע לי טרוף

זה רק בורה לא מרצדס

(/__\)

( O.o)

( > <)

זהו ארנב.

אנא העתיקו את ארנב אל חתימותייכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם!!!

מחפש סאב קיקר C12 למעוניינים למכור לפנות אלי

פורסם

לגבי ביטוח החובה אין ברירה וחייבים להוסיף את מלוא הסכום (ההפרש בין נהג צעיר לרגיל בביטוח החובה יכול להגיע עד 1000 ש"ח בערך)

 

לגבי המקיף יש לפניקס ביטוח שאינו קשור לביטוח המקיף של הרכב ועולה כ-900 ש"ח לבנק שעות.

הביטוח מועפל ע"י שיחת טלפון בכל פעם שהנהג הצעיר רוצה לנהוג.

 

זה לא פתרון מושלם - אך זה יכול לעזור למי שידו קצרה מלשלם עלותו של ביטוח מקיף מלא לנהג חדש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא רוצה את הקישקושים של השעות לא מתאים לי

הרכב יהיה איתי צמוד אבא מקבל מהעבודה אפשר להגיד שזאת מתנה ליום הולדת 18 שיש לי ביום חמישי

(/__\)

( O.o)

( > <)

זהו ארנב.

אנא העתיקו את ארנב אל חתימותייכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם!!!

מחפש סאב קיקר C12 למעוניינים למכור לפנות אלי

פורסם
לגבי ביטוח החובה אין ברירה וחייבים להוסיף את מלוא הסכום (ההפרש בין נהג צעיר לרגיל בביטוח החובה יכול להגיע עד 1000 ש"ח בערך)

 

לגבי המקיף יש לפניקס ביטוח שאינו קשור לביטוח המקיף של הרכב ועולה כ-900 ש"ח לבנק שעות.

הביטוח מועפל ע"י שיחת טלפון בכל פעם שהנהג הצעיר רוצה לנהוג.

 

זה לא פתרון מושלם - אך זה יכול לעזור למי שידו קצרה מלשלם עלותו של ביטוח מקיף מלא לנהג חדש.

אני חושב שזה מופעל באסאמאס.

וזה דיי גרוע בעקרון...

 

ולפותח השרשור.

אם בעקרון כל עוד אתה לא נוסע בדרך קבע, אתה יכול ליסוע וליהיות מבוטח

בתרגום חופשי... אתה יכול לעשות סיבוב או שניים על האוטו של אבא....לא יותר מזה

תעשה ביטוח כי אם יקרה משהו וידפקו לך החיים זה יעלה לך קצת יותר מכמה אלפי שקלים

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

שום דבר ברגע שהסכומים באמת כאלו אני קונה סיטרואן סקסו שנת 2000 20 אלף עושה עילו חובה וצד ג

(/__\)

( O.o)

( > <)

זהו ארנב.

אנא העתיקו את ארנב אל חתימותייכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם!!!

מחפש סאב קיקר C12 למעוניינים למכור לפנות אלי

פורסם

כמה אמור לעלות ביטוח כזה?

הרכב הוא פולקסוואגן בורה 2001 1.6

 

לא יהיה יותר יעיל ומדויק אם פשוט תשאל את חברת הביטוח של אבא שלך?

שיחת טלפון קצרה... זה כל מה שצריך.

 

כל חברת ביטוח גובה סכום שונה, וזה גם לא קבוע - יש קצת דינמיקה, מבצעים, וכד'. פשוט תשאלו.

 

ניר

×
×
  • תוכן חדש...