Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התנדבתי להעביר הרצאה בנושא בטיחות בדרכים.

אשמח אם תוכלו להפנות אותי למקורות מידע או לקבצים שיעזרו לי להעביר את הנושאים הבאים:

* דגשים לנהיגה בטוחה (ישיבה נכונה, מבט, מראות וכו')

* נהיגה מעשית (מצבי חירום - תת היגוי, היגוי יתר, בלימת חירום, ABS, ESP ושאר מערכות בקרה אלק')

* סרטונים, תמונות והדגמות של הנהיגה המעשית

* כל נושא שיכול לתרום לנושא בטיחות בדרכים

 

תודה לכל העוזרים :-)

פורסם

מצוין, חומר נהדר.

בנוסף לכך, אני מחפש יותר חומר ויזואלי.

לך תסביר לאנשים בעל פה מה זה היגוי יתר ואיך עובדת מערכת הABS

פורסם

אפשרי בהחלט להסביר להם בדיוק מה זה מה.

 

אני פעם עשיתי הרצאה על תאונות דרכים בבית הספר שלמדתי בו.

 

אני בצעירותי (כיתה י"א שבוע שני על הכביש ללא מלווה),

עשיתי תאונת דרכים מאוד רצינית. בואו נעזוב שניה את למה ואיך וכמה מהר נסעתי וכמה עייף הייתי (לכל אוהבי הויכוחים - כן, אני הייתי אשם.)

 

בסופו של דבר, אחרי חילוץ של 45 דקות מהרכב, הגעתי לבית חולים במצב בינוני-קשה ולא נושם בכוחות עצמי.

 

עברו הימים ואני כבר התגייסתי לצבא

 

ושבאתי יום אחד לטקס יום הזיכרון בבית הספר שלי - שאל אותי מנהל בית הספר אם אני מעוניין לעשות הרצאה בנושא..בהתחלה חששתי - אבל חשבתי על זה קצת והלכתי על זה

 

עשיתי את ההרצאה עם בחור אחד, בוגר בית הספר (היה כמעט בן 30)

שעשה תאונת אופנוע והיום הוא נכה מהרגליים ומטה - על כיסא גלגלים

 

הגענו שנינו לבית הספר על כיסא גלגלים.

 

הוא התחיל סיפר את הסיפור שלו - על התאונה והשיקום והחיים המצב כזה וכו'

ואז אני התחלתי לספר את הסיפור שלי - על התאונה וההחלמה והכל..

 

ואז הגיע הPunchLine

 

אחד התלמידים הרים את היד ושאל למה אני לא מספר על תהליך השיקום וכד'.

 

אז קמתי על הרגליים...

התלמידים הפכו ללבנים!

 

הסברתי להם איך התאונה נגמרה אצלי - מול איך התאונה נגמרה אצל הבחור השני...

על איך זה שאני הייתי אשם ואני עם 100 אחוז החלמה ועל איך שמישהו אחר עבר באדום והבחור על כיסה גלגלים כל החיים שלו

 

ההרצאה המשיכה שהרבה חומר תיאורטי על תנוחות ישיבה, הסבר על מה זה נעילת גלגלים, כיוון מראות ועוד הרבה דברים

 

בסוף חילקנו להם סוג של משוב, שהכיל כל מיני שאלות כלליות על החומר שהוסבר

 

הממוצע של כל ה50 תלמידים שהיו בהרצאה היה מעל ל95

פורסם

אני לא מאמין........

תראו איזה סרטון מצאתי בזמן חיפוש סרטון על ABS

http://video.google.com/videoplay?docid=-2943454778254949103&q=abs

פשוט ענק.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

×
×
  • תוכן חדש...