Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי אם מישהו יכול לייעץ למה לשים לב במיוחד כשאני בודק את האוטו

וגם אשמח לדעת אם הוא אוכל דלק בטירוף או שסביר ?

כרגע אני מחזיק מאזדה 6 ואני מעוניין לקנות במוו משהו מסדרה 5 עם עדיפות ל525

פורסם

חסכוני הוא לא. 1:6-1:8.

תחזוקה יותר יקרה מהמזדה.

תצפה להוצאות כפולות כל חודש על הבימר.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
רציתי אם מישהו יכול לייעץ למה לשים לב במיוחד כשאני בודק את האוטו

וגם אשמח לדעת אם הוא אוכל דלק בטירוף או שסביר ?

כרגע אני מחזיק מאזדה 6 ואני מעוניין לקנות במוו משהו מסדרה 5 עם עדיפות ל525

מנסיון עם BMW 325 ו-BMW 530 (שתיהן שנת 2002) האחזקה של הרכב לא זולה ולהגיד

שהוא חסכוני בדלק ממש אי אפשר. בקיצור, אם אתה מצפה לאחזקה ודלק כמו במאזדה 6 עדיף

שתפסול את האוטו. אנחנו מדברים על ביטוח כפול, אחזקה כפולה ואף משולשת (תלוי בחלקים),

ירידת ערך בעיתית יותר ועוד כל מיני שיקולים שיש לעשות לפני רכישת רכב שנחשב כרכב יוקרה / סאלון.

לגבי אמינות אין מה להגיד יותר מדי, הרכב בסך הכל בסדר, אנחנו לא נתקלנו בשום בעיות מיוחדות עם האוטו, וגם אם כן, אין משהו שהמוסך לא יהיה מוכן לפתור תמורת כמה אלפיות קטנות.

 

בהצלחה.

Lexus CT200H

פורסם

חסרונות: מכונית ששותה דלק, המון דלק, טיפולים ותיקונים יקרים מאוד, ביטוח יקר מאוד, הוצאות משולשות מיפנית ממוצעת, איבוד ערך גדול, שוק סביר מינוס מינוס.

 

יתרונות: לא תמצא הרבה מכוניות יותר טובות ממנה מכל בחינה שאפשר לחשוב עליה, כל בחינה. לא סתם קוראים לה Ultimate Driving Machine, זאת אמת לאמיתה.

 

השאלה כאן היא באמת מה אתה אוהב יותר, מכוניות או את הכיס שלך?

מעוניין לרכוש 323 E46 משנתון מוקדם, מפוארת אורגינלית וחדשה עם ק"מ נמוך. כמו שקונים מזקן. בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...