Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול לקנות את הרמקולים האלוב 400 שקל, ויש לי רמקולים ישנים מקוריים, חוץ מזה יש לי אחוריים של פיוניר+ מגבר אליהם+סאב וופר.

השאלה היא: אם אני יחליף ויתן להם הגברה יפה, של 120 RMS, אז האיכות של השמיעה ברכב תשמע כמו שצריך?

 

שאלה נוספת: MOREL PULSE רמקוליםאיכותייים?

ו.. שאלה אחרונה: אפשר המלצה למגבר שיכול להגביר את המורל על מקס' ? ( 120 RMS).

תודה רבה לכולם, המשך צהרים טובים שבת שלום לכולם!

פורסם

המורל פולס הוא רמקול טוב אי איפשר להגיד עליו שהוא ממש איכותי הוא רמקול טוב מאוד

עושה את שלו ולמחיר הזה הוא נחשב איכותי אבל שוב הוא לא שיא האיכות כן

אין מה לעשות חביבי על איכות משלמים ומשלמים הרבה

צריך להגביר אותם על 70 או 80 RMS לא יותר

המגברים המומלצים הם תלויים בתקציב שלך למגבר תן תקציב ונוכל לעזור לך עם המגבר

דבר אחרון לי יש את הפולס מוגברים ב 50 RMS ושומעים טוב נקי ויפה זאת דעה שלי

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם
המורל פולס הוא רמקול טוב אי איפשר להגיד עליו שהוא ממש איכותי הוא רמקול טוב מאוד

עושה את שלו ולמחיר הזה הוא נחשב איכותי אבל שוב הוא לא שיא האיכות כן

אין מה לעשות חביבי על איכות משלמים ומשלמים הרבה

צריך להגביר אותם על 70 או 80 RMS לא יותר

המגברים המומלצים הם תלויים בתקציב שלך למגבר תן תקציב ונוכל לעזור לך עם המגבר

דבר אחרון לי יש את הפולס מוגברים ב 50 RMS ושומעים טוב נקי ויפה זאת דעה שלי

 

אחלה אחי, אבל סתכל: יש לי מאחורה Pioneer 300watt , 80 RMS.

ומקדימה אמרתי פה , שיש לי סתם את המקוריים, יש לי את הפאנל 7700 , ככה שב30 וולים בערך, מקדימה מתעוות ומאחורה מרביץ.

אז השאלה אם אני יחליף למורל+הגברה, הוא ייתן תפוקה יפה?

אני אוכל להגביר ניח עד 45 ( מה שאני עושה עכשיו גם ) , אבל להנות יותר מהמוזיקה מהעוצמה?

פורסם

בדיוק לפני 5 דקות דנתי בנושא הזה עם מישהו. אוקיי בוא אני אנסה לעשות משו , אם אנשים יחלקו על דעתי שיגידו..

יש לך מאחורה פיוניר 80RMS מוצהרים, מנגד יש את המורל פולס 6.5 120 RMS מוצהרים, כולנו יודעים שמה שמוצהר ממש זה לא מה שאתה יכול לתת להם, אז ככה, נגיד אתה מגבר את הפיוניר על 50 RMS? את המורל יש כאלה שמגבירים גם ב70 RMS..

 

אז אחי תחשוב שוב מי לא יעמוד פה בקצב.. (=

 

ובקשר לנושא ההנאה אין מה להגיד ההנאה שלך תעלה בהרבה! זה פשוט תענוג אחי.. אבל תהיה חייב להגביר אותם זה כן, כי המורל פולס בלי מגבר ידועים בתור משו לא מומלץ.. (לי יש אותם לא מוגברים בינתיים ואני פשוט מחכה כבר למשכורת ביום ראשון כדי להביא מגבר..)

 

מה שלא תעשה תהנה (=

רותם

פורסם
בדיוק לפני 5 דקות דנתי בנושא הזה עם מישהו. אוקיי בוא אני אנסה לעשות משו , אם אנשים יחלקו על דעתי שיגידו..

יש לך מאחורה פיוניר 80RMS מוצהרים, מנגד יש את המורל פולס 6.5 120 RMS מוצהרים, כולנו יודעים שמה שמוצהר ממש זה לא מה שאתה יכול לתת להם, אז ככה, נגיד אתה מגבר את הפיוניר על 50 RMS? את המורל יש כאלה שמגבירים גם ב70 RMS..

 

אז אחי תחשוב שוב מי לא יעמוד פה בקצב.. (=

 

ובקשר לנושא ההנאה אין מה להגיד ההנאה שלך תעלה בהרבה! זה פשוט תענוג אחי.. אבל תהיה חייב להגביר אותם זה כן, כי המורל פולס בלי מגבר ידועים בתור משו לא מומלץ.. (לי יש אותם לא מוגברים בינתיים ואני פשוט מחכה כבר למשכורת ביום ראשון כדי להביא מגבר..)

 

מה שלא תעשה תהנה (=

 

קודם כל תודה רבה,ובקשר למגבר ברור שאני יביא מגבר, כי בלי מגבר ההנאה שלי לא תהיה שווה, ואני אקנה סתם, וזה לא עסק מי יודע מה יקר ( 1200 שקל כולל מגבר) שזה סביר, חודש של עבודה נניח, אפילו קצת.

הקטע שאני רוצה לבדוק אם יהיה שינוי רציני, כי בקשר לבאסים אני נהנה מאוד עם הסאב של קיקר קומפ סי 12 ( 150 רמס ) , נותן תפוקה כמו שצריך, ואני מגביר את הפיוניר על 70 רמס עכשיו מגבר של פיוניר ישן (2x35), ואני מאמין שזה מוציא ממנו 80-90 אחוז מהיכולת של הרמקול.

פורסם
קודם כל תודה רבה,ובקשר למגבר ברור שאני יביא מגבר, כי בלי מגבר ההנאה שלי לא תהיה שווה, ואני אקנה סתם, וזה לא עסק מי יודע מה יקר ( 1200 שקל כולל מגבר) שזה סביר, חודש של עבודה נניח, אפילו קצת.

הקטע שאני רוצה לבדוק אם יהיה שינוי רציני, כי בקשר לבאסים אני נהנה מאוד עם הסאב של קיקר קומפ סי 12 ( 150 רמס ) , נותן תפוקה כמו שצריך, ואני מגביר את הפיוניר על 70 רמס עכשיו מגבר של פיוניר ישן (2x35), ואני מאמין שזה מוציא ממנו 80-90 אחוז מהיכולת של הרמקול.

 

אז בגדול, אתה אומר שמספיק 100 RMS , כדי להפיק מהמורל את המקס?

אין לי בעיה להביא מגבר גם של 120 רמס, אבל הקטע לדעת כמה הוא צריך, לא שאני סתם ישקיע במגבר סכום מסויים, ואח"כ אני סתם יתאבאס , כי יכולתי להשקיע עוד קצת , ואז לקבל עוד כמה RMS ממגבר אחר , וככה להפיק מהרמקול את המיטב שלו.

פורסם
אני יכול לקנות את הרמקולים האלוב 400 שקל

שאלה נוספת: MOREL PULSE רמקוליםאיכותייים?

400 שקל זה אחלה מחיר... שאני קניתי לפני חצי שנה המחיר היה 480. עכשיו עלה בסביבות ה50 שקל...

 

תבדוק שזה לא מזוייף... בקיצור במחיר כזה שווים כל שקל.

 

איציק.

הבלוג שלי - רעיונות עשה זאת בעצמך שמשתף בנייה וחידוש של רהיטים, בניית צעצועים, וטיפים נוספים.

הפרוייקטים שלי בפורום : בניית משענת יד :idea:צביעת טאסות

פורסם

אם אתה כבר קונה מגבר אז תמיד עדיף לקנות מגבר שגם יהיה יותר חזק ולא שיהיה בדיוק לפי הרמקולים

א. בגלל שאם יהיה יותר חזק הוא לא יתאמץ כדי להפעיל זוג רמקולים

ב. תחשוב שבעתיד תרצה לשים רמקולים יותר חזקים ואם כבר יהיה לך מגבר שהוא חזק מספיק לא תצטרך להחליף מגבר .

פורסם

אני קניתי אותם ב500 ואני לא מתחרט אחלה תמורה למחיר אותי זה מספק

לא מזייף גם בצילילים גבוההים הוא שומר על קור רוח

×
×
  • תוכן חדש...