Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

לאלו מבינכם שמבינים:

מדוע אנו עדיין נכנסים לקטגוריית ה 10w-40 פה בארצנו (הדרוג הנפוץ ביותר) ?

המדינה שלנו רותחת והדירוג מציין שבמדינות חמות עדיף משהו כמו 15W-50 .

אז מדוע לא משתמשים בשמנים אלו כאן ?

והאם כדאי לי לרכוש עצמאית שמן זה ולבקש בטיפול מהמוסך שישתמש בו ?

במידה ואחד מחברי הפורום מבין עניין בתחום זה, אשמח לשמוע את עזרתו.

תודה.

פורסם

השמנים הסינטטים הטובים מיוצרים בד"כ בדרת 5W40 כנראה שזה מגבלות הטכנולוגיה או שפשוט הם מותאמים לארצות קרות וגדולות יותר... בנוסף הבלאי הגבוה ביותר של המנוע הוא בזמן שהוא קר כלומר לאחר התנעה ועל כן שמן בעל דירוג W נמוך יותר ישמור על המנוע טוב יותר...ישנם שמנים למרוצים שהדרגת W שלהם יחסית נמוכה והרגיל נדמה לי עומד על 60 אך הם יקרים מאוד....

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

מתעלק על השרשור הזה:

 

שמן 5W40 סינטטי מתאים לקיץ החם שלנו? הרכב אלמרה 2003 עם כמעט 40K ק"מ

לפי החוברת אפשר גם 10W40 אבל אני לא רוצה לרדת מסינטטי מלא.

יש בארץ 10W40 סינטטי מלא SL או SM לקנות? תודה מראש

פורסם

תשאר עם שמן סינטטי מלא בדירוג 5W40 - אני מדבר אל מתן בעל האלמרה.

 

אין שום בעיה להשאר בצמיגות הנ"ל ברכב שלך. להיפך. אתה צריך את השמן הזה למנוע שלך.

תשאר איתו, תחליף כל גג 10K כולל פילטר שמן מקורי בלבד והמנוע שלך ישאר נקי, יעבוד מצויין ויאריך ימים.

פורסם
תשאר עם שמן סינטטי מלא בדירוג 5W40 - אני מדבר אל מתן בעל האלמרה.

 

אין שום בעיה להשאר בצמיגות הנ"ל ברכב שלך. להיפך. אתה צריך את השמן הזה למנוע שלך.

תשאר איתו, תחליף כל גג 10K כולל פילטר שמן מקורי בלבד והמנוע שלך ישאר נקי, יעבוד מצויין ויאריך ימים.

זה מה שאני עושה עד עכשיו

5W40 איכותי + פילטר שמן כל 8,000-10,000 או חצי שנה.. הרכב לא נוסע הרבה

והרוב נסיעות עירוניות או בינעירוניות קצרות.

חשבתי שאולי לקיץ עדיף שמן בצמיגות שונה..

פורסם

אני בודק מידי שבוע ולא נראה לי שהמפלס ירד מאז הפעם הקודמת שהחלפתי שמן (לפני חצי שנה)

בכל מקרה את הטיפולים אני עושה כל 10,000 או חצי שנה ולא כל 15,000 לפי המלצת היצרן.. והטיפול הבא עוד 500 ק"מ בערך

×
×
  • תוכן חדש...