Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Photoshop כמה עבודות שאני הכנתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך עושים תפוטושופ??

 

אתה צריך להיות גאון בתכנות וקומבינות כדי להתקבל ל-ADOBE :D:wink:

 

 

למשל יש לי רכב הונדה סיויק רגילה איך אני מוסיף לה קיטים וכל מיני דברים?

 

הולכים לסדנת שיפורים :D:wink:

 

מה יש לי היום :D:D:D

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

חחחחחחחחחחחח!

 

קורע ממש, אחלה עיבודים... אני ממליץ לך גם כמו האחרים לנסות לבנות משהו מ-ס...

מה אכפת לך, כך מפה משהו ומשם משהו ותבנה רכב על, שיכלול כל מיני דגמים.

יכול להיות מעניין מאוד!

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם
חחחחחחחחחחחח!

 

קורע ממש, אחלה עיבודים... אני ממליץ לך גם כמו האחרים לנסות לבנות משהו מ-ס...

מה אכפת לך, כך מפה משהו ומשם משהו ותבנה רכב על, שיכלול כל מיני דגמים.

יכול להיות מעניין מאוד!

 

תראה זה לא פשוט כמו שאתה חושב!

מכונית אמיתית צריך להיות תלת מימדית היא צריכה חומר ברק ועוד המון אלמנטים של אור

רקע וכולי וכולי!

 

את הדברים הללו לא ניתן לעשות בתוכנה שהוא מדבר עלייה, בשביל לעשות

מכונית מ אפס צריך לעבוד בתוכנות קצת יותר מקצועיות כגון MAYA , 3D Studio Max

Bryce ויש עוד כמה תוכנות אני רק לא זוכר את השם!

 

ובקשר של מכונית מ0 אז הנה כמה דוגמאות!

 

דוגמא לאתחלת עבודה

 

תאמינו או לא גם זה מצוייר!

 

ויש עוד המון רק שכרגע אני לא מוצא!

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם
חחחחחחחחחחחח!

 

קורע ממש, אחלה עיבודים... אני ממליץ לך גם כמו האחרים לנסות לבנות משהו מ-ס...

מה אכפת לך, כך מפה משהו ומשם משהו ותבנה רכב על, שיכלול כל מיני דגמים.

יכול להיות מעניין מאוד!

 

תראה זה לא פשוט כמו שאתה חושב!

מכונית אמיתית צריך להיות תלת מימדית היא צריכה חומר ברק ועוד המון אלמנטים של אור

רקע וכולי וכולי!

 

את הדברים הללו לא ניתן לעשות בתוכנה שהוא מדבר עלייה, בשביל לעשות

מכונית מ אפס צריך לעבוד בתוכנות קצת יותר מקצועיות כגון MAYA , 3D Studio Max

Bryce ויש עוד כמה תוכנות אני רק לא זוכר את השם!

 

ובקשר של מכונית מ0 אז הנה כמה דוגמאות!

 

דוגמא לאתחלת עבודה

 

תאמינו או לא גם זה מצוייר!

 

ויש עוד המון רק שכרגע אני לא מוצא!

 

נו-ניק.אינק, הוא התכוון לומר לו שיאסוף מתמונות של רכבים חלקים, ובפוטושופ יבנה מהם

 

מכונית אחת, כלומר ייקח מפוקוס RS את המכסה מנוע,

 

מZX וולקן את הגג, מאיביזה קופרה את הכנפיים, וכן הלאה. אגב, זה בלתי אפשרי לעשות את זה. ניסיתי.

 

צריך למצוא תמונות, שבהן כל הרכבים עומדים באותה זווית, ואי אפשר למצוא את זה.

 

נ.ב.

 

הרינדור של החיפושית, אחד היותר יפים שראיתי אי פעם! ממש מוצלח!

:puzzled:
פורסם

טוב, תישמע אחי... אתה תותח!!!

אין מה להגיד... יש מצב אתה מלמד אותי קצת??? אני מת לילמוד לעבוד עליה!!!

היא ניראת לי קשה מידי!!!!

פורסם
טוב, תישמע אחי... אתה תותח!!!

אין מה להגיד... יש מצב אתה מלמד אותי קצת??? אני מת לילמוד לעבוד עליה!!!

היא ניראת לי קשה מידי!!!!

 

תגיד, מה אתה תינוק ?

רוצה ללמוד, תלמד לבד...

פורסם
50% מתושבי כדור הארץ ישנים

49.99999% עושים משהו

ורק טמבל אחד קורא את החתימה המפגרת הזאת

 

אמנם מישהו כבר כתב את זה והקרדיט מגיע לו, אבל עדיין:

זה לא קצת חסר הגיון שעל כדור הארץ יש רק 100 אנשים?

:puzzled:
פורסם
50% מתושבי כדור הארץ ישנים

49.99999% עושים משהו

ורק טמבל אחד קורא את החתימה המפגרת הזאת

 

אמנם מישהו כבר כתב את זה והקרדיט מגיע לו, אבל עדיין:

זה לא קצת חסר הגיון שעל כדור הארץ יש רק 100 אנשים?

 

כאן בפורום הזה? לא ידעתי...

לקחתי את זה מאיזה אתר של ילדים, לא זוכר בדיוק מאיפה... אבל נחמד בתור חתימה. :lol:

פורסם
50% מתושבי כדור הארץ ישנים

49.99999% עושים משהו

ורק טמבל אחד קורא את החתימה המפגרת הזאת

 

אמנם מישהו כבר כתב את זה והקרדיט מגיע לו, אבל עדיין:

זה לא קצת חסר הגיון שעל כדור הארץ יש רק 100 אנשים?

 

למה 100 אנשים :?:

אם אתה מניח שאדם אחד הוא 0.00001% מכלל האנשים בעולם אז בעולם יש 100,000 אנשים (יכול להיות

שהתפספס לי איפשהו אפס) שזה גם לא ממש נכון.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
נו-ניק.אינק, הוא התכוון לומר לו שיאסוף מתמונות של רכבים חלקים, ובפוטושופ יבנה מהם

 

מכונית אחת, כלומר ייקח מפוקוס RS את המכסה מנוע,

 

מZX וולקן את הגג, מאיביזה קופרה את הכנפיים, וכן הלאה. אגב, זה בלתי אפשרי לעשות את זה. ניסיתי.

 

צריך למצוא תמונות, שבהן כל הרכבים עומדים באותה זווית, ואי אפשר למצוא את זה.

 

נ.ב.

 

הרינדור של החיפושית, אחד היותר יפים שראיתי אי פעם! ממש מוצלח!

 

אני רק מרחם על המחשב שעשה את הרינדול!!!! :lol:

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

חברה אי אפשר להסביר דרך פורום איך משתמשים בפוטושופ תחשבו בהיגיון.

 

מי שצריך עזרה או משהו תפנו אילי באיי סי קיו:326895611

×
×
  • תוכן חדש...