Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהנחה שהרכב ישרוד שלוש שנים , ויזלול פחות מ 600 ש"ח דלק ביום , ביטוח חובה , נסיעה על הרכב עד להשבתה , בלי טיפולים בלי תיקונים וכו'..

 

 

כרגע המצב הקיים {כמה אבא שלי מרוויח} :

 

20.97 $ למטר ריצוף.

נסיעות פיצול - כרטיסיה של אגד {40 ש"ח בערך} למקרה שהרכב לא מתניע.

נופש - על הספה מול הטלויזיה לועס שקית גת , גת יש בחינם ובלי הגבלה.

עיתון - ידיעות אחרונות , עולה 1 שקל בתדלוק מעל 100.

אחר - קופסא וחצי סגריות ביום , 40 ש"ח בערך.

 

סה"כ נשאר בערך 20 שקל.

 

שווים קבועים - מירי בוהדנה ויהודה לוי.

מס הכנסה - זונות.

בלי בריאות - קצת שיעול בגלל הסגריות.

תגמולי עובד - לפי יומית.

קופת גמל עצמאי - נפלה על הרצפה ונהייה בה חור , מאז כל המטבעות שמכניסים בגב של החזירון נוזלים החוצה.

 

 

סוג הרכב שנבחר : מיצובישי L200 בנזין יד 13 שנת 93', מחיר העיסקה המקורי: 2500 שקל.

לאחר מיקוח - 1500 ש"ח , כולל ארגז בשביל המכונת חיתוך לקרמיקה והשקים של המלט.

 

מה אתם אומרים?

אם לא , מה החלופות אם אין כסף?

שווה לקחת הלוואה בשוק האפור?

GOT סחוג?

פורסם

בסה"כ ביקשתי עיצה בשביל אבא.

חשבתי שיש אנשים רציניים בפורום הזה.

 

אגב , אבא מחפש חגורה חדשה מעור , יש למישהו המלצה ?

GOT סחוג?

פורסם

הייתי יורד מהעסקה, כי לפי חישוב של 600 ש"ח לחודש תדלוקים, תקבל רק 6 עיתונים ב-1 ש"ח. בשאר השבוע לא יהיה עיתון או שהמחיר יהיה יקר מידי.

 

מה גם שבאגד התחילו לחלק עיתונים חינם (אבל אין מקום למכונת חיתוך [אלא אם בונים על פיגועים, מה שלא תמיד קורה]).

 

לגבי חגורה, אני חושב שהפתרון זה שוט.

אבל אל תקנו אחד לפני הצלפת מבחן.

פורסם

האם השמועות על העלאת המס על השמן נכונות?

הבעלים של הרכב טוען שהוא מוסיף גלון שמן על כל 100 ק"מ והרכב זקוק לרינגים.

 

 

לגבי חגורה, אני חושב שהפתרון זה שוט.

תודה אבל אבא אומר שהשוט זה בשביל אמא.

GOT סחוג?

פורסם

פה זה לא שוק!!

 

חכו חכו לאמא של חובש...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

החגורה זה כדי להוריד אותו על הברכיים, להוריד מכנסיים ולבדוק האם החגורה אכן מעור אמיתי..:-P

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
...

סה"כ נשאר בערך 20 שקל.

 

שווים קבועים - מירי בוהדנה ויהודה לוי.

מס הכנסה - זונות.

בלי בריאות - קצת שיעול בגלל הסגריות.

תגמולי עובד - לפי יומית.

קופת גמל עצמאי - נפלה על הרצפה ונהייה בה חור , מאז כל המטבעות שמכניסים בגב של החזירון נוזלים החוצה.

מאיפה הוא משיג בוהדנה ב-20 שקל?!

×
×
  • תוכן חדש...