Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

אני עומד לקנות אוטו משפחתי חדש ואני מתלבט בין שתי מכוניות:

TOYOTA COROLA GLI

FORD FOCUS TRENDX

(שנת 2007)

אני יודע שהפורד יותר חלשה מבחינת מנוע אבל האם זה באמת משמעותי בשביל רכב משפחתי?

כמו כן הפורד באה הרבה יותר מאובזרת מהטויוטה.

הבעיה היחידה של הפורד שהיא מיוצרת בספרד (אני חושש מהאמינות של הפורד).

הטויוטה פחות מאובזרת אבל מיוצרת ביפן לכן יותר אמינה כנראה.

האם למישהו היה ניסיון עם אחת מהמכוניות ויכול לחדש משהו בעניין?

תודה על העזרה.

פורסם

אין מה לחשוש מהייצור בספרד. גם הפוקוס הקודמת יוצרה בספרד והיא מראה אמינות יפה סה"כ.

 

אם יש לך תקציב, שווה לשקול את הפוקוס 2.0 שצריכה להתחיל להימכר ממש עכשיו.

 

אגב יתרון נוסף לפוקוס הוא 5 כוכבי בטיחות.

 

גיא

פורסם

אתה בטוח שהקורולה סדאן מגיעה מיפן? עד 2006 היא הגיעה מטורקיה. אמנם שמעתי שהיבואן רוצה לייבא אותה מיפן, אבל אני לא בטוח שזה יצא לפועל כבר בדגמי 2007... אם ארץ הייצור היא קריטריון חשוב מבחינתך (אישית אני לא חושב שזהו קריטריון חשוב במיוחד), כדאי לך לבדוק את העניין!

פורסם

רצית חוות דעת עם משהו שיש לו ניסיון עם טויוטה:

לי יש שני טויוטות בבית,אחת 2003 ואחת 2000, ועוד 2 במשפחה.

אפילו הישנה מכולם - שנת 93, מראה אמינות מופתית.

שומרת על המחיר,יחסית, זולה לאחזקה, אפס תקלות חוץ מטיפולים שוטפים , מצבר,צמיגים וכו.

טויוטה זה רכב שניתן לסמוך עליו.

 

ממליץ בחום.

פורסם

השוואה לא הוגנת:

 

יש לי כעת פוקוס 2 (כ 6000 ק"מ) ולפני שנה היתה לי קורולה SUN.

הפוקוס עדיף בהרבה, בנוחות במרווח, במכשור, בבטיחות, באחיזת הכביש ובהיגוי.

הקורולה משמעותית מהירה יותר, ואמורה להיות מחלפת בקרוב בדגם חדש.

אם מה שחשוב לך זה 0-100 קח קורולה אם לא הפוקוס 2 מתאימה בשבילך, היא מהנה ונוחה בהרבה.

פורסם

הנהיגה בפוקוס יוצרת תחושה של עצלנות משהו, רכב סרבני, עד שהוא זז, כבד...כבד...אפשר לחשוב שזה טנק.

פורסם

קורולה משנת 2005 מיוצרת בחזרה ביפן.

אני אישית לא סובל את הפוקוס בכל המובנים, הייתה לי סאן 2005, ארבע כריות אוויר, בטוחה, נוחה ומהירה למדי.

 

הפוקוס ספינה שטה עם המתלים שלה, אבל נוחה בזכות כך יאמר לזכותה.

Maserati.

פורסם

הדגם המחליף של הקורולה מעבר לפינה.

 

כמו שאמרו קודמיי, מאז שנת הדגם 2005 הקורולה סדאן מגיעה מיפן.

ה-RUNX הגיעה מאז ומתמיד מבריטניה.

 

אישית, הייתי לוקח את הקורולה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מי שלוקח את הקורולה שיקח בחשבון אחיזת כביש לא משהו, זנב זורק במיוחד על רטוב, דורשת הרבה יותר מהנהג במצבי קיצון לעומת הפוקוס שההיגוי שלה מדוייק יותר אחיזת הכביש בליגה אחרת, וצפויה הרבה יותר בתת ההיגוי שלה.

הפוקוס גם שקטה יותר.

פורסם
מי שלוקח את הקורולה שיקח בחשבון אחיזת כביש לא משהו, זנב זורק במיוחד על רטוב, דורשת הרבה יותר מהנהג במצבי קיצון לעומת הפוקוס שההיגוי שלה מדוייק יותר אחיזת הכביש בליגה אחרת, וצפויה הרבה יותר בתת ההיגוי שלה.

הפוקוס גם שקטה יותר.

נכון לגבי הדגם הישן (עד 2005) עם הגריל השחור. הדגם החדש (עם הגריל בצבע הרכב) עבר הקשחה ועקב כך הרכב "יושב" הרבה יותר טוב על הכביש (הבעיה בדגם הישן היא במהירות עירונית הרכב מתנדנד יותר מדיי על מיתליו).

לפי דעתי אתה ממש מגזים בקטע של ה"זריקת תחת". נכון שהאחיזה של הרכב לא מדהימה ובמגבלות הוא נוטה לתת היגוי (כמו רוב המשפחתיות היום) אבל בשביל לזרוק תחת צריך לעשות פרובוקציה. בכל מקרה, בדגם החדש האחיזה שופרה פלאים עם הקשחת המתלים (אני אומר את זה כתור מישהו שהייתה לו קורולה 2003 ולפני חודשיים הוחלפה ל-2006).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

ההבדלים זניחים ולכן הייתי חושב קדימה על היום שתצטרך למכור....

 

ואז התשובה דיי ברורה-טויוטה.

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם
ההבדלים זניחים ולכן הייתי חושב קדימה על היום שתצטרך למכור....

 

ואז התשובה דיי ברורה-טויוטה.

לא ברור למה אתה חושב שלמכור קורולה שייצורה פסק מזמן, יהיה קל יותר מפוקוס חדישה שעדיין מיוצרת.

לדעתי בנוחות, בהיגוי, בבטיחות, במרחב וכו' ההבדלים ממש לא זניחים, מצד שני הקורולה זריזה יותר, אבל אמורה להיות מוחלפת בקרוב.

×
×
  • תוכן חדש...