Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו מיועד להורים שלי, למרות שגם לי ייצא לבלות בו זמן לא מבוטל בכלל..

אז בעיקרון צריך שיהיה אמין נוח וכ'ו כיאה ליפנומטית 1600...

מדובר במודלים של 2003-2004 ...מתכוונים לקנות מליסינג..

יש בבית הרבה וויכוחים על העניין הזה והייתי רוצה שתעזרו יתרונות וחסרונות של כל אחת..

תודה רבה לכולכם מראש!

פורסם

שתיהן טובות.

טויוטה יותר טובה, זה שאתה אומר שיש ויכוחים, אז שיגשו לעניין ולא מסביב.

 

בקשר לפוקוס, ההתנהגות כביש שלה עדיפה משל המאזדה.

 

אמינות? שתיהן טובות, אבל צריך גם מזל עם הרכב.

 

שקונים מליסינג, לבדוק שלא רששום ברשיונות השכרה.... לחבר שלי זה קרה..

לא היה רשום כלום ,ושהיגיעו רשיונות חדשים פתאום קפץ השכרה, ולא, אל תשאלו אותי איך זה קורה, זה קורה וזה לא היחיד.

רצוי לגשת למשרד הרישוי טרם התשלום לבדיקת המקוריות.

 

דני

 

 

 

האוטו מיועד להורים שלי, למרות שגם לי ייצא לבלות בו זמן לא מבוטל בכלל..

אז בעיקרון צריך שיהיה אמין נוח וכ'ו כיאה ליפנומטית 1600...

מדובר במודלים של 2003-2004 ...מתכוונים לקנות מליסינג..

יש בבית הרבה וויכוחים על העניין הזה והייתי רוצה שתעזרו יתרונות וחסרונות של כל אחת..

תודה רבה לכולכם מראש!

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני חושב שהפוקוס יותר מומלצת,בעיקר בתחום הנוחות,הבטיחות,וכמובן התנהגות הכביש.

כמו גם אני מאמין שרכב כמו פוקוס יותר מפנק מהלאנטיס.

יש טעם לשקול גם טויוטה קורולה מאותו שנתון.

בהצלחה.

פורסם

מנסיון אישי שלי עם הפוקוס הישנות:

עד היום לא ראיתי בעיות מיוחדות איתן

ובסך הכל די אמינות

היו להן בעיה עם מצוף הדלק אבל זה שטויות ובדכ החליפו כבראת כל המצופים בשנתונים הללו

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

לגבי הקורולה...שקלנו את האופציה..אבל היא יקרה ב10K ויותר באותו שנתון..וגם האחזקה הסדירה שלה יקרה יחסית...ככה גם הסיביק...

 

תמשיכו להגיב...תודה

פורסם

היה לי את שניהם במסגרת ליסינג מהעבודה

אמינות- גם הפוקוס וגם הלנטיס הראו אמינות טובה מאוד

מנוע- למרות שבפוקוס הוא נראה חלש על הנייר, הוא סחב יותר טוב מהמאזדה

תיבת הילוכים- פוקוס משמעותית יותר טובה

נוחות- מקדימה המושבים בפוקוס גרועים מאוד אבל ברמה הכוללת היא בסדר גמור, התפקוד של המתלים שלה יותר טוב בהשוואה למאזדה שהם היו רכים מידי , מאחורה הפוקוס טיפה יותר מרווחת

התנהגות ויציבות - כל מילה שאני יגיד מיותרת , פוקוס בנוקאוט גדול עליה ועל כל המשפחתיות האחרות

בלמים- בפוקוס די גרועים ספוגיים מאוד ומתחממים מהר מידי , במאזדה זה עדיין לא ברמבו 6 בוכנות אבל המצב קצת יותר טוב

אבזור ורמת חומרים -בהנחה שאתה מדבר על הגרסאות בסיס LX שניהם באותה רמה (חרא) חלקים חלשים שמתפרקים ומרעישים , איכות הרכבה מחורבת אבל להגנתם אפשר להגיד שהמיקום וההנדסה פשוטה ונוחה בלי יותר מידי התחכמויות ושטויות

 

המלצה חמה להורים שלך שילכו על הפורד פוקוס אני אומר לך את זה עם יד על הלב

אני הייתי מת לזרוק את הפוקוס החדשה מהליסינג קיבינימט ולחזור לישנה

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

×
×
  • תוכן חדש...