Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד אנשים, כולכם בעניין של ספורט מוטורי אבל אל תשכחו שגם בפרשנות שטומנת בחובה פופולריות זולה יש יתרון בקירוב אנשים לספורט הזה.

 

אז נכון שכמוכם היתי מעדיף לשמוע על ההבדלים בעבודת הרגליים בפניות בין מייקל לאלונסו וכל מה שמספרים לי זה את מי שוגל בריאטורה... אבל אם זה מה שצריך לסבול בשביל לראות קצת אקשן בעברית- אני בעד!

אגב בפורום עצמו יש לא מעט פרשנים מוכשרים שיודעים היסטורית מירוצים וגם מבינים דבר או שניים בנהיגה- קרפל היזהר!

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סנה ניצח מרוצים לא מעטים עם מכונית נחותה, וכך גם שומכר. צריך להיות הוגנים. את ספא 92 מייקל ניצח עם מכונית סוג ב ( בזכות עיתוי החלפת צמיגים מדויק), את עונת 94 הוא ניצח במכונית נחותה ( ראו את הביצועים של בני הזוג שלו באותה עונה - לטו וורסטפן) אמנם מול נהג שלא היה בכלל קרוב אליו (דיימון היל) , בעונת 95 הוא לקח את האליפות עם הבנטון רנו שפעם ראיתי סקר בפורום של אטלס שבחר אותה למכונית הכי גרועה אי פעם שלקחה אליפות. ב 96 הוא עבר לפרארי, ושני נהגי הפרארי עברו לבנטון. הם לא ניצחו אף מרוץ בבנטון, ומייקל ניצח 4 מרוצים עם הפרארי הלא אמינה של 96, כולל ניצחון בגשם שבעיני ובעיני רבים אחרים נחשב עד היום לאחת מתצוגות הנהיגה המופלאות של נהג ב F1 ( מישתווה למרוצי הגשם של סנה, וצריך לזכור שב 96 לא היו שום עזרי נהיגה). הוא נלחם על האליפות במכוניות נחותות גם ב 97 ו 98. למעשה העונה היחידה בה ניתן לומר שהוא נהנה מיתרון ברור של המכונית, הייתה 2002. שימו לב שזו העונה היחידה ( אם אני לא טועה) בה בן הזוג שלו סיים שני אחריו באליפות. באריקלה היה לוקח אליפות ב 2002 אילו היה נוהג לבד בפרארי, וזה אומר הכל על הרכב.

 

כמו שנאמר כאן ההשוואה קשה מאוד. לדעתי שני הנהגים דומים מאוד בתכונות כמו מהירות טיבעית, עיקביות, יכולות עקיפה. ההבדל היחידי המהותי הוא בעיני העובדה שכבר ציינתי - כשסנה הגיע ל F1 הוא שאף מהרגע הראשון להגיע לקבוצה של הנהג ששלט אז ב F1 - ולנצח אותו מכונית זהה. הוא הצליח לעשות את זה בנסיון הראשון - ב 88. שומכר מעולם לא שאף לבני זוג חזקים, נהפוך הוא. הוא אף פעם לא ניסה בכלל להיכנס לוויליאמס כשהם שלטו ב F1. הסיטואציה הפוליטית של שומכר הייתה שונה לחלוטין. פרארי הציעו לו משכורת חסרת תחרות, הוא תמיד ידע שאין בבציר הנהגים הנוכחי מישהו שיכול לנצח אותו במכונית שאינה הטובה ביותר. בשנת 92 סנה הציע את שרותי לווילאימס לעונה הבאה בחינם - כל זה כדי לחבור לפרוסט באותה מכונית. הבעיה הייתה שלפרוסט היה סעיף בחוזה שאיפשר לו להטיל וטו על בני זוג שלא מצאו חן בעיניו...

 

 

הבדל מהותי אחר הוא האיש מחוץ למסלול. לסנה הייתה אישיות מרתקת, רבים יאמרו אף מיסתורית. שומכר מחוץ למסלול הוא בחור ממוצע, רגיל, שאוהב לצאת לבלות בבאר. האישיות שלו חסרת יחוד. הוא איש משעמם. תאמרו - מה זה קשור ליכולות שלו כנהג. זה לא קשור, אבל זה קשור ליכולות שלי כאוהד להזדהות עם אדם מסויים וממש להעריץ אותו. ישנם הרבה גילויי אנושיות של סנה שפורסמו פעמים רבות. על מסלול הוא היה לעיתים אכזרי, אבל היו מקרים בהם עצר את המכונית ורץ לעזור לנהג שנקלע למצוקה. כשבאריקלה התעורר בבית החולים אחרי התאונה שלו ביום שישי של אימולה 94, הוא דבר ראשון ראה את סנה. אחרי התאונה של רצנברגר ביום שבת, סנה תפס איזה מכונית (נוסעים) שהייתה על המסלול בדרך למקום התאונה ואילץ את הנהג לקחת אותו איתו. הוא אפילו ספג על כך קנס.

ושומכר ? הוא ואשתו אימצו פעם איזה כלב עזוב בסאו פאולו...

פורסם

דובי,

אין לך מה להתבייש בהגנה על השדרנים. אם עד לאימולה התקשתי להגן בגלל אילדיס, הרי שיעקבי תיקן את זה ובסך הכל הייתי מרוצה עד מאד מרמת השידור. אני אישית לא סובל את רב השדרנים שהיו עד היום בגלל החשיבות העצמית ודברים אחרים, אבל אני חושב שבועז עושה עבודה טובה מאד ונעימה ויעקבי גילה כימיה טובה איתו. כל זאת למרות ובגלל:

 

1) אני חבר טוב של בועז.

2) ראיתי את המירוץ ב ITV ולכן יכול להשוות בין השניים תוך לקיחה בחשבון של האמצעים שיש לכל שידור.

 

אין טעם לחזור על מה שכבר סיכמנו עם ניר והוא שחייבים לפתור את בעיית ה LIVE TIMING, אבל בכל רמה אחרת המצב לא רע, לפחות נכון לאימולה.

פורסם

אני חולק עליך באופן קטגורי. מה שממש צורם לי זה שאתה אומר את הדברים האלה אחרי שראית את הסיקור של ITV. לא ראיתי אותו הפעם, מסיבות טכניות שלא נפרט כאן, אבל ראיתי כמעט את כל 2005 עם האודיו של ITV, ואין לי סיבה להניח שהם פישלו קשות באימולה. גם אם מנטרלים מהשידור את התוספות של הראיונות וכו' ש 5+ לא יכול לספק, ברור לגמרי שמדובר על רמה אחרת לגמרי. אני בכלל לא מבין איך אפשר להשוות. מדובר על אומה עם הסטוריה ותרבות מוטורית. כל ילד שם יודע מי זה מנסל. גיימס אלן שנחשב לחובבן, והא החוליה החלשה, עולה באיזה 70 דרגות על אלי אילדיס או נדב יעקובי ( " טויוטה עושים את העבודה הכי טובה בפיטס " - הם על שלוש עצירות וממלאים פחות דלק ..). הידע שלו הרבה יותר מקיף ומעמיק ממה שהשניים האלה יכולו לחלום אי פעם.

ובראנדל ? הוא נהג איזה מרוץ אחד או שניים, הוא ורבלי, הוא אינפורמטיבי, הוא טכני.אפילו נניח שוהא וקורפל יגידו משפט זהה לגמרי. לבראנדל יש טיפה יותר משקל. אני סומל על הדברים שלו קצת יותר. אני לא צריך לחשוב על כל הערכה שהיא אולי שגויה כי הוא סתם בור. הוא לא. עונה שלמה מול מייקל באותה מכונית.

באמת - ההשוואה שאתה עושה היא תמוהה, תימהונית. היא לא עוברת אצלי שום מבחן, ומן הראוי לציין שלא במקרה אני כותב את הדברים מעל הבמה הזאת.

 

לגבי שדרנים עם חשיבות עצמית - זה המקום לחזור ולהזכיר שגם יעקב צלאל היה בכמה רמות מעל מה שאנחנו מקבלים היום. היה לו הרבה יותר ידע, הוא היה הרבה יותר מוכשר. מה שיש לנו כרגע זה צמד אוהדים שיושבים בסלון ומעבירים הערות לא במיוחד חכמות על המרוץ. האם אין הבדל בין אוהד לעיתונאי ? האם ספורט אצילי כמו F1 ראוי לסיקור שכונתי והמוני ( שלא לדבר על המקצוענות) שאנחנו מקבלים ?

 

היתרון היחידי של 5+ על RTL הוא העדר הפרסומות ושידור מסיבת העיתונאים באנגלית. תודה רבה. את זה אני מקבל גם באלג'זירה ספורט בחינם.

 

ולגבי ה LIVE TIMING, לפי הדיקלומים של יעקובי, היה להם הפעם LIVE TIMING. רק שהם כמובן לא ניצלו את הכלי הזה. במקום זה סיפרו לנו שפלאביו היה נשוי פעם לישראלית. סיקור צבעוני ומרתק על פי מיטב המסורת הישראלית.

פורסם

אני לא מכיר אף אחד מהשדרים וגם לא את מנהל הפורום, אבל:

1. קודם כל, ח"ח לדובי על הגילוי הנאות וההודעה האמיצה.

2. יש תירוצים (וכנראה הרבה - ראה ענין מוניטור קטן וכו'), אבל זה לא משנה את התחושה שנעשית כאן חלטורה ישראלית אופינית וחסרה מאוד פרשנות רצינית והבנה מעמיקה. זה מה שמעלה לדעתי את תחושות ה"אפילו אני יכולתי לעשות זאת טוב יותר" (הכוונה לאו דווקא באופן אישי), בין אם נאמנות למציאות או לא (ומרבית הפער נובע לדעתי מיכולת תפקוד תחת לחץ של שידור חי, שזו גם דיסיפלינה מקצועית). העיסוק ברכילות ע"פ פרשנות מקצועית מזלזלת בנו כצופים -מבינים יותר או חדשים בספורט, זה לא משנה.

3. האמת?! במצב הנוכחי הייתי מעדיף באופן אישי שידור עם שדרן חף מידע שיטפטף מדי פעם רכילות פיקנטית להדיוטות (זה כבר מתקיים :roll:), וברוב הזמן יאפשר לנו פשוט להתענג על הצלילים מהמסלול (כן, אפילו כולל השדרן האיטלקי שברקע, למרות שאיני שולט ברזי השפה - רק אני שמתי לב לשדרן ברקע?). את הידע המקצועי שמספק הפרשן כיום אני פשוט יכול להביא מהבית.

 

חבל מאוד שכך. דרור.

 

ראיתי בינתים את ההודעה שנוספה ע"י ניר-

מסכים לחלוטין בהתייחס לנאמר לגבי צלאל. גם אם הוא לא מושלם, הוא היה עדיף בהרבה.

פורסם
אני חולק עליך באופן קטגורי. מה שממש צורם לי זה שאתה אומר את הדברים האלה אחרי שראית את הסיקור של ITV. לא ראיתי אותו הפעם, מסיבות טכניות שלא נפרט כאן, אבל ראיתי כמעט את כל 2005 עם האודיו של ITV, ואין לי סיבה להניח שהם פישלו קשות באימולה. גם אם מנטרלים מהשידור את התוספות של הראיונות וכו' ש 5+ לא יכול לספק, ברור לגמרי שמדובר על רמה אחרת לגמרי. אני בכלל לא מבין איך אפשר להשוות. מדובר על אומה עם הסטוריה ותרבות מוטורית. כל ילד שם יודע מי זה מנסל. גיימס אלן שנחשב לחובבן, והא החוליה החלשה, עולה באיזה 70 דרגות על אלי אילדיס או נדב יעקובי ( " טויוטה עושים את העבודה הכי טובה בפיטס " - הם על שלוש עצירות וממלאים פחות דלק ..). הידע שלו הרבה יותר מקיף ומעמיק ממה שהשניים האלה יכולו לחלום אי פעם.

ובראנדל ? הוא נהג איזה מרוץ אחד או שניים, הוא ורבלי, הוא אינפורמטיבי, הוא טכני. באמת - ההשוואה שאתה עושה היא תמוהה, תימהונית. היא לא עוברת אצלי שום מבחן, ומן הראוי לציין שלא במקרה אני כותב את הדברים מעל הבמה הזאת.

 

לגבי שדרנים עם חשיבות עצמית - זה המקום לחזור ולהזכיר שגם יעקב צלאל היה בכמה רמות מעל מה שאנחנו מקבלים היום. היה לו הרבה יותר ידע, הוא היה הרבה יותר מוכשר. מה שיש לנו כרגע זה צמד אוהדים שיושבים בסלון ומעבירים הערות לא במיוחד חכמות על המרוץ. האם אין הבדל בין אוהד לעיתונאי ? האם ספורט אצילי כמו F1 ראוי לסיקור שכונתי והמוני ( שלא לדבר על המקצוענות) שאנחנו מקבלים ?

 

היתרון היחידי של 5+ על RTL הוא העדר הפרסומות ושידור מסיבת העיתונאים באנגלית. תודה רבה. את זה אני מקבל גם באלג'זירה ספורט בחינם.

 

ולגבי ה LIVE TIMING, לפי הדיקלומים של יעקובי, היה להם הפעם LIVE TIMING. רק שהם כמובן לא ניצלו את הכלי הזה. במקום זה סיפרו לנו שפלאביו היה נשוי פעם לישראלית. סיקור צבעוני ומרתק על פי מיטב המסורת הישראלית.

 

 

 

 

 

 

 

 

מסכים איתך ב 100 אחוז ניר..

 

האמת שלמעט יעקב צלאל , ואולי רם לנדס בזמנו, קשה לי לחשוב על מישהו שבאמת נמצא בסצינת F1 הרבה שנים , ונשאר שם. ולא רק שם, היינו יכולים להרוויח הרבה מאוד פרשנות בכל מה שקשור לספורט המוטורי עם הצמד הזה.

 

ובעניין הערוצים..

 

אני דווקא נורא נהנה לשהות במחיצת פלוריאן וניקי לאודה לפני המירוץ ב RTL . גם טרום תחילת הדירוג ביום שבת , יש תכנית מקדימה בתחום מקביל ,"סוחרי המכוניות".. די משעשע..

 

מעבר לזה - איכות השידור בספורט 5 היא ביזיון לעומת RTL. גם באיכות השמע וגם בתמונה.

 

אז בינתיים.. נשתה קרומבכר..

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם

ניר,

 

כתבתי שבהתחשב באמצעים שקיימים, השידור ב 5+ לפחות לפי אימולה סביר ביותר. לא כתבתי שהשידור השתווה לשידור של ITV, כי הוא לא יכול להשתוות. אולי הניסוח שלי היה קצת לא ברור בעניין, אבל לא כתבתי שהיה שיוויון או משהו קרוב אפילו.

 

ניסני לא יתחיל לפרשן וגם כך הוא לא בדיוק מרטין בראנדל / ג'יימס האנט או אפילו כריסטיאן דאנר. אין לנו נהג עבר מכובד ב F1 או בכל סבב בכיר אחר, שמדבר עברית ובוודאי של 5+ אין גם כסף לשלם לו. אתה לא צריך ללמד אותי על ההבדלים בין ישראל לבריטניה או למדינות אחרות עם מסורת של ספורט מוטורי. נהפוך הוא. נדמה לי שדווקא אתה ואחרים כאן הם ששכחו את ההבדל הזה ומה המשמעות שלו מבחינת הנדרש משידורי הספורט כאן.

 

ההעדפה בין סגנון הדיבור של בועז / נדב לבין יעקב צלאל או רם לנדס או אפילו רוני אהרונוביץ (זוכרים את השידור מברזיל בשנות השמונים?) היא עניין אישי, אבל יש לי ספק גדול אם גם יעקב צלאל או כל אחד מהנ"ל יכולים לחדש לך משהו עצבני באמת. לחברים המלומדים האחרים כאן אולי יותר, אבל עדיין באופן מוגבל. ברור שלדוגמה ההסבר שבראנדל נתן לקושי העצום בעקיפה היה פשוט המעולה ביותר שניתקלתי בו עד היום ובכך אני למדתי ממנו משהו חדש וחשוב לטעמי, אבל אני בספק שמישהו מהמוזכרים לעיל יכול להתקרב כאמור לבראנדל או לג'ון ווטסון ואלהרד.

 

המבחן האמיתי של השידור בספורט 5+ לא יכול להיות מול אנשים ברמת ההבנה שלך. כל עוד יתוקן עניין ה LIVE TIMING ויוסברו דברים חשובים ואפילו בסיסיים בספורט כמו קו נכון והאסטרטגיות של הקבוצות והטקטיקות שלהן אני חושב שבכדי למשוך צופים למירוצים חשובה ההתלהבות והכימיה של בועז ונדב / אלי יותר מכל דבר אחר. אם אני חושב על אוהד ספורט ממוצע ישראלי זה מה שימשוך אותו לצפות והקולות המוכרים מהכדורגל של יעקבי או אילידיס עוזרים גם כאן. אם אני חושב על ילדים, אז בכלל יכולת הציפיה עם שידור בעברית היא החשובה ביותר.

פורסם

מצטער משה, אני לא קונה את ההסבר שלך.

 

בין השדרים (הנוכחיים) ב 5+ וב ITV עובר ספקטרום שלם של ידע ויכולות!

אין בכלל מקום להשוואה:

הרי בוודאי תסכים איתי שיש הבדל ענק בין איכות השידורים גם בהיבט השדרים אפילו אם ננטרל לחלוטין אספקטים אחרים - ובכל זאת, לא כל מה שערוץ 5+ מאכיל אותנו כיום מכובד, ראוי או שעלינו להסתפק בו. וכן, בענין זה צלאל ואהרונוביץ' הם דוגמאות טובות מאוד למה שיכול להיות חרף האמצעים המדוללים (אני אכן זוכר את המירוץ "של אהרונוביץ'" משנות השמונים, ולעומת זאת זוכר גם ידיד טוב שלי שנקרא ופרשן F1 בערוץ 5 לפני מספר שנים למרות שאין ולא היה לו ידע כלשהו מעבר לביקור יחיד במירוץ וקצת ידע כללי מה"רחוב" - יש פער ניכר בין הרמות ועוד הרבה לאן להתקדם מהמצב הנתון גם במגבלת האמצעים הקייימים). ואין לי דבר במישור האישי בעד או נגד מי מהשדרים/פרשנים.

 

ולגבי חינוך דור "צעיר"-

לדעתי המפתח בפיתוח האהבה, הענין וההערצה לכוכבים כשמדובר בספורט טכנולוגי שכזה עובר דרך הבנת החוקים, הטכניקות והמגבלות הרלבנטיות ולא דרך שמועות ורכילויות על הרגלי הבילוי של הספורטאים והעסקנים וכיוצא באלה שטויות.

 

דרור.

פורסם

לאפילד,

 

לאור האווטאר שלך, אני נאלץ לשאול אותך אם אני מכיר אותך? אמנם מעטים הם אניני הטעם שמתחרים בקופר, אבל יש לי הרגשה שדווקא אותך אני לא מכיר.

 

לגבי הפרטים למיטב זכרוני מדובר היה במירוץ מהמסלול בריו ב 87. איך ולמה רשות השידור בחרה להקרין את המירוץ אין לי מושג, אבל הם פתחו גם אולפן ואירחו את אהרונוביץ (בדיעבד אני מקווה שאני לא מבלבל בזכרוני בין רוני למישהו אחר מאוטו דאז) שניסה להסביר כמיטב יכולתו את האירועים במירוץ והספורט בכללו. כאוהד פרארי לא אשכח כיצד רגע אחרי שרוני שיבח את השיפור ההדרגתי במהירות של הפרארי בעקבות הגעתו של ברנהרד, אחת מהפרארי עפה מהמסלול...

פורסם

משה,

ההעדפה בין הסגנון של קורפל ושות לבין הסגנונות של צלאל,לנדס ואהרנוביץ אינה אישית. היא ברורה.

כמו שאמרתי פעם, הדבר דומה לאדם שחולה בסרטן וטוען שהוא מתלבט אם ללכת למומחה מאיכילוב או לטכנאי מכונת הכביסה שלו. והאנלוגיה לא מוגזמת. יש גבול לפלורליזם.

 

אני רוצה תשובה ישירה על שאלה:

האם זה סביר בעיניך שאותה שגיאה - לגבי עיתוי סיום מקצה הדרוג האחרון - חוזרת על עצמה שלוש פעמים מתוך 4 מרוצים ? זו שגיאה בוטה, ובתור שדרן העלבון הוא גדול בגלל שמיד מקבלים את הזמנים בטלוויזה ומבחינים בטעות. רק מהבושה זה לא צירך לחזור. שדרן שחוזר על אותה שגיאה פשוטה ויסודית שלוש פעמים עובר אצלך רף כלשהו ?

 

אני לא שכחתי שום דבר לגבי ההבדלים בין התרבות המוטורית כאן ושם. זה לא קורפל או כלום. יש אנשים שיכולים לעשות עבודה טובה יותר. אני מכיר עורך דין אחד שמה שהוא שכח קורפל לא יידע לעולם. וזאת רק דוגמא.

יש אנשים שיכולים לעשות עבודה טובה הרבה יותר מקורפל. יש אנשים בארץ עם ידע הרבה יותר מעמיק לגבי F1. למה הקיבעון הזה על קורפל או כלום ?

 

 

ערוץ 5 פלוס לא משלם כסף לשדרנים ( כך אומרת השמועה). וזה מה שהוא מקבל תמורת כלום. אם היו לוקחים את אהרונוביץ ומשלמים לו כמה שצריך, היה סיקור טוב בהרבה. אני יודע את זה, אתה יודע את זה, ואני יודע שאתה יודע את זה. עד כמה רוני ואני מחבבים אחד את השני זה משהו שאפשר לברר בקלות בפורום של רוני. אני לא חשוד כחבר שלו. נהפוך הוא.

פורסם

תודה על ההרחבה, משה. מעניין מאוד. ומוזר מאוד, כיאה לרשות השידור.

אני לא מתחרה בקופר וזו סתם תמונה יפה שמצאתי, אבל אתה מכיר אותי טוב מאוד. ביום ראשון האחרון דאגת שאני לא אלכלך את המכנסיים כשנכנסתי למכונית שלך...

פורסם

ניר,

 

אני משער שגם בועז מכיר בזה שיש מי שמבין יותר ממנו כמו אהרונוביץ או צלאל, אבל כאמור, הם מקצוענים ודורשים כסף. אתה כבר דנת בסוגיה של מדוע לא מגיע לך כלקוח שהערוץ ישלם את העוד קצת הזה, אבל המציאות הישראלית היא שאנחנו באמת צריכים להגיד תודה שיש בכלל שידור וספונסר שמשלם על הזכויות.

 

לאהרונוביץ ולצלאל יש ניסיון רב בתחום ואני משער שאם הם היו משדרים גם הם היו עלולים לעשות טעויות, אבל לפחות אתה היית נותן להם יותר ימי חסד.

 

שכחתי מהטעות שסיפרת עליה בסוף מקצה הדירוג. זאת באמת טעות שלא צריכה לחזור על עצמה ואני בטוח שבועז יתקן את עצמו ויבהיר את זה.

 

אני לא מנסה להגן פה על חבר שלי בגלל שהוא כזה או בגלל שאני מפחד על המשרה שלו. אני בסך הכל טוען שנהנתי לצפות בשידור המירוץ מאימולה כפי שהעבירו אותו נדב ובועז ואת זה אני אומר בלב שלם.

 

 

 

דרור,

כפי שאמרת לעיל יש אכן ספקטרום של ידע בין האנשים השונים, אבל באופן אישי יש לי בעיה קצת עם חשיבות עצמית והאופן בו הדבר בולט בשידור. ברמה הזאת אני מעדיף את הצוות מאימולה ובכלל שידור קליל יותר ומצחיק מאשר שידור כבד, רציני ומלא בחשיבות עצמית.

 

באשר לחינוך הדור הצעיר, תמצא שלגביהם הדברים שאמרתי לעיל לגבי טון המורה יודע הכל מול הטון המתלוצץ חשוב שבעתיים. אני מסכים לחלוטין שיש מקום ליותר הסברים על הספורט וכתבתי כך.

פורסם

משה וניר

 

איזה כייף שהבאתי אתכם לכאן...:wink:

אני חושב שההבדלים בינכם , בגישה לגבי השידור היא מידת הפתיחות שלכם ונקודת הראייה של השידור ומטרתו , ותקנו אותי אם אני טועה .

משה - מסתכל על השידור בראייה כוללת , למי הוא נועד , חוץ מאשר למקצוענים , לכאלו שקוראים גם חומר מקצועי וכו' , בגדול לקהל הרחב .

ניר - לעומת זאת מסתכל מהנקודה הצרה של מה אני רוצה לקבל מהשידור הזה , ומה הוא יכול להוסיף לי .

 

אני נמצא באיזה שהוא מקום באמצע .

מבחינתי היתרון הגדול של השידורים בערוץ הספורט הוא שלא צריך להיתקע בפרסומות , כי גרמנית אני מבין קצת .

השידור עצמו , מבחינת התוכן ....לא ממש...מוסיף לי , כי כמו שאמרתי כבר , אני עושה שיעורי בית לבד (אגב , מאד מומלץ לכולם )

ובכל זאת יש כאלו שבאים לראות את השידור שפותח חלון לעולם חדש ומעניין שהם לא מכירים , ולהם אני בטוח שהוא עוזר והם אפילו נהנים .

 

כל שדר שיבחר לשדר או לפרשן בערוץ הספורט , תמי דנמצא בו פגם .

למה ? ככה . סתם .

הכל עניין של טעם אישי .

את אהרונוביץ הפסקתי לאהוב כי התבגרתי ואת צלאל אני לא אוהב כי יש לי ניסיון מר איתו והוא ממש לא MY CUP OF TEA ....

לנדס ...הוא כבר ממש לא בענייני ספורט מוטורי .

ניסני...אולי בתור פרשן אורח במירוץ זה או אחר . לא על תקן משהו קבוע כי אני לא חושב שהוא יכול להוסיף לנו משהו מעבר לחוויות אישיות כאלו ואחרות .

אין לו ניסיון של ממש במירוץ פורמולה-1 , מצטער .

 

 

אז...

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .


×
×
  • תוכן חדש...