Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעקבות הגשמים - מס' רב של תאונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנא סעו בזהירות. במס' שעות האחרונות יש מס' רב מאוד של תאונות בכל אזור המרכז.

המשטרה כרגע בקושי עומדת בלחץ.

הסיבה ככל הנראה היא הגשמים העזים והפסקות החשמל הרבות שישנן.

 

אנא סעו בזהירות.

*כל מוקדי החירום עמוסים.

Veni Vidi Vici

פורסם

עכשיו חזרתי מב"ב.

על צידי הדרך בכביש 5 לכיוון מזרח עומדות:

אקסנט ואפלאוז.

בוא נקווה שלא יתווספו עוד מכוניות.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

בתוך חולון:

סוויפט על הרמזור בכניסה הראשית של הקניון

ג'אסטי מרוסקת בחניה של קניון הזהב

בדרך חזור, שרשרת 3 או 4 רכבים בפניה שמאלה מב"ג למשה דיין, ואח"כ עוד תאונה במפרץ שלמה.

כל זה בשעתיים, ממש מצער :(

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אנשים לא לומדים שכשיורד גשם, בייחוד לאחר הרבה זמן, הכבישים יכולים להיות חלקים מאוד (חלק מזה קשור לאיכות הכבישים הגרועה בארצנו). אני חושב גם שיש הרבה אנשים שנוסעים עם צמיגים לא תקינים ו/או עם לחץ אויר לא תקין וכשמגיע הגשם הבעיות צפות (תרתי משמע).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

והתאונות ממשיכות:

 

קריית אונו, אוטובוס דן נכנס לכיכר גורף 3 עמודי בטון קטנים הנמצאים על מדרכת ימין, ממשיך בנסיעה שמאלה עם הכיכר ונכנס ישירות בקיר וחוסם את המסלול כולו.

צריך להיות כנראה מאוד "מוכשר" כדי לעשות תאונה מהסוג הזה עם אוטובוס.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

פקקי ענק מצומת שפיה עד לצומת התשבי לאורך כ- 30 ק"מ (!!!)

כל הירידה של יוקנעם לכיוון היציאה פקוקה, אנשים נוסעים באדום.

נהגים נכנסים לצומת לא פנויה ואלו שיש להם ירוק נחסמים ומתחילים לזגזג.

 

איזה מזל שלא נסעתי עם האוטו היום לבסיס אלא באוטובוס.

 

סעו בזהירות.

פורסם

נסעתי היום לעבודה בטובי ב5:00 יצאתי מאשקלון על איסוזו טנדר לכיוון בנימינה לעבודות קידוח ובדיקת קרקע ורציתי לסוע דרך בת ים ככה יותר מהר כשלפתע אני רואה ניידת חוסמת את הכביש עקב תאונה, לאחר מכן באיזור גלילות הייתה ניידת שאותתה לעקוף מימין על פני מיניבוס הפוך, לאחר מכן באיזור חדרה משאית נכנסה במשהו נסעתי מהר לא שמתי לב במה, היא נכנסה בצד השני לכיוון דרום ועקב ישראלים סקרנים נגרמה תאונת שרשרת רצינית לכיוון צפון.

לאחר מכן המשאית עם המכונת קידוח עליה אנחנו עובדים נתקעה בגלל שהדרדרה לתעלה עקב בוץ וגשם והיא גרמה לסקרנים לעצור ולהסטכל עד שבסוף סיטרואן ברלינגו נכנסה בהונדה אקורד.

המצחיק הוא שהאקורד היא של חברת הפינקס ביטוחים :D

בסוף היום חזרתי דרך כביש 6 ושם ראיתי דיאטסו 1.3 הג'יפון נתקעה במעקה באופן רציני שהלך חצי אוטו.

אנשים מספיק להיות סקרנים ראיתם תאונה? יש צוות על מדא עוזר? לא צריך לעצור ולהסתכל.

סעו בזהירות נמאס לי לראות את הזועות האלו

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אני אמנם לא הייתי עד לתאונות אבל הייתי עד לגשם שהיה

אתמול בלילה הייתי עם מג"ב במחסום א-זעים (מי שמכיר בכביש ירושלים - מעלה אדומים) ופשוט זה היה בלתי נסבל לעמוד שמה, אפילו האנשים שהיו ממג"ב אמרו ששנים הם לא ראו כאלה שטפונות ועוד חזרתי בבוקר לבסיס עם מדים נוטפים מים

 

וגם בירשולים הייתי עד לכבישים שהיה עליהם חול שאחרי זה זה נהפך לבוץ והיה מסוכן לנסוע שם מהר

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בסוף היום חזרתי דרך כביש 6 ושם ראיתי דיאטסו 1.3 הג'יפון נתקעה במעקה באופן רציני שהלך חצי אוטו.

אנשים מספיק להיות סקרנים ראיתם תאונה? יש צוות על מדא עוזר? לא צריך לעצור ולהסתכל.

סעו בזהירות נמאס לי לראות את הזועות האלו

בבקשה - זה מה שנשאר:

untitled22.JPG

Veni Vidi Vici

פורסם

הבעיה עם הגשמים האלה שהם גורמים לשלוליות ענק במקום שאין ניקוזים ..

 

אני היום נסעתי באחד מהכבישים הצדדים ליד הישוב שלי ולא הבחנתי בשלולית ענק שהיתה שמה(בעצם לא ידעתי שזה יותר בריכה מאשר שלולית :roll::| )

 

התוצאה:

כל המנוע התרטב

המספר רישוי של האוטו התעקם לגמרי

סדק קטן שהיה לי בטמבון נהפך לחור ..

 

לקח לי כמה שעות טובות לנקות את כל המנוע ויותר גרוע הגיר לא העביר מ3 ל4 אז הייתי צריך לפתוח כמה מיכסים שמה ולייבש את החוטים של הגיר,מזל שעכשיו הכל בסדר(נקווה..)

 

יוגב

פורסם

מצטער, גם לי זה קרה

 

הבוקר בבני ברק לפני הרמזור ימינה לגשר גבעת שמואל

ברקס, ה ABS מתקתק ואני נכנס ב 406 שלפני

לא קרה לו כלום

לי (\לניו קופל...) הלך מכסה מנוע וגריל במזדה 3

 

סעו בזהירות... וקחו עוד שני מטר מרחק בכביש רטוב...

פורסם
אני היחיד שנהנה כאן מכבישים רטובים?

גם אני דיי נהנתי לפרפר אתמול באמצע שלולית במגרש חניה שלנו, היה מגניב.

חוץ מזה - סיוט.

I Ride Because I Really Like Dessert

×
×
  • תוכן חדש...