Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע בכביש חד סטרי בעל נתיב אחד (מסומן 1), הטסטר אומר לי לפנות שמאלה.

לפי מה שלמדתי בתאוריה, עלי להכנס לנתיב השמאלי ביותר בכיוון הנסיעה (מסומן 3), אבל במקרה הזה הנתיב השמאלי הוא רק לצורך פנייה שמאלה.

 

השאלה שלי היא כזאת: במידה והטסטר אומר לי לפנות שמאלה מכביש מספר 1, האם אני צריך להכנס לנתיב מספר 3? ובמידה ואני נכנס לנתיב מספר 3 והוא אומר לי להמשיך משם ישר ולא לפנות שוב שמאלה - מה לעשות? אין מקום לעבור לנתיב מספר 2.

WTF.JPG

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אני לא מכיר כזאת צומת, אבל אם נתיב 3 מאפשר פנייה שמאלה בלבד ובאופן מיידי, עליך להכנס לנתיב 2.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה צריך להשתלב למסלול 3 ולהתחיל לאותת ימינה בכוונה להגיע למסלול 2, מה ז"א "אין מקום לעבור ל2"?

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם
אתה צריך להשתלב למסלול 3 ולהתחיל לאותת ימינה בכוונה להגיע למסלול 2, מה ז"א "אין מקום לעבור ל2"?

זה מרחק ממש קטן, צריך לעצור ולסובב כל ההגה כדי להכנס לנתיב 2 מבלי להכנס לצומת ממול - לא נראה לי שזה בסדר לעשות את זה, תקנו אותי אם אני טועה.

 

אחרי הפנייה הראשונה שמאלה, באמצע שאני עושה את הפנייה ולא נכנס ממש לנתיב כלשהו, אז הטסטר אומר לי תמשיך ישר - אני לא מכיר את הכביש ונכנס לנתיב 3 לפי התאוריה, מה עושים?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אם הוא אומר לך תמשיך ישר ועדיין לא נכנסת לנתיב כלשהו - אתה צריך להכנס לנתיב 2 ולהמשיך בו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כמו שאמר רוני- עליך להיכנס לנתיב 2, כדי לפנות שמאלה. אם תידרש לבצע פניית פרסה- נתיב 3 הוא הנתיב שלך.

dirty old man

need love too

פורסם

מה אמר מורה הנהיגה שלך?

נראה לי שתהיה לו תשובה מספיק ברורה, לא?

השאלה נשאלה כי נכשלת בטסט ואתה רוצה לערער או כי עוד לא נגשת?

שפוך קצת אור...

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

פורסם

התקנה קובעת חד משמעי

 

"נוהג רכב הפונה שמאלה ייכנס לכביש שלתוכו הוא פונה -

1- בכביש חד סיטרי לנתיב השמאלי שבכוון הנסיעה."

 

החלטה שלך כעת

פרש את זה כרצונך.

 

ירון מאיר

פורסם
התקנה קובעת חד משמעי

 

"נוהג רכב הפונה שמאלה ייכנס לכביש שלתוכו הוא פונה -

1- בכביש חד סיטרי לנתיב השמאלי שבכוון הנסיעה."

 

החלטה שלך כעת

פרש את זה כרצונך.

 

ירון מאיר

הבנתי, כיוון הנסיעה (אחרי הפנייה שמאלה) הוא ישר והנתיב השמאלי ביותר בכיוון הנסיעה הוא נתיב מספר 2.

הבעיה היא בזה שלא תמיד מכירים את הכביש, הסימונים על הכביש גם ממש מחוקים וחרושים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
הבנתי, כיוון הנסיעה (אחרי הפנייה שמאלה) הוא ישר והנתיב השמאלי ביותר בכיוון הנסיעה הוא נתיב מספר 2.

הבעיה היא בזה שלא תמיד מכירים את הכביש, הסימונים על הכביש גם ממש מחוקים וחרושים.

ישנה תקנה נוספת אשר קובעת כי לכל עובר דרך תיהיה הגנה טובה אם יוכיח כי התמרור הוצב ,סומן או ניקבע שלא כדין. (תקנה 22 א)

 

"תמרור" על פי התקנה הינו גם סימון על הכביש (תקנה 1).

 

ירון מאיר

×
×
  • תוכן חדש...