Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה אני מעוניין לשפץ חיצונית את המצובישי קולט שלי

 

עכשיו ,

 

אני צריך 2 ידיות לדלתות

 

פחחות וצבע לגג + תיקונים קטנים מסביב

 

כמו כן ספויילר

 

אני מאזור מרכז פ"ת

 

המלצות ?

תעריפים ממוצעים ?

 

בתודה מראש

איתי

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

את כל החלקים יוכל לארגן לך הפחח. כמובן - שרק מפירוק. גם ככה אתה נכנס לצביעה.

ספויילר - אך ורק פירוקיות! המחיר אצל היבואן מגוחך ואסטרונומי למיטב זיכרוני. כשאני חיפשתי בזמנו רצו כ-3500 ש"ח (אצל היבואן) הפחח מצא עבורי במחיר מגוחך של 150-200 ש"ח. לא זוכר בדיוק.

אגב איזו שנה הרכב (שנדע איזו צורה של הספויילר)?

פורסם

שנת 94

 

וד"א

לדעתכם עדיף את כל הדברים הנילווים ( ידיות וספויילר ) עדיף להרכיב לבד האם המחיר יהיה משמעותי , ואילו פירוקיות אתם מכירים באזורי

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

מאחר ויש לך שנת 94 - הרכב הגיע במקור עם ספויילר.

כלומר -

1. יש לך חורים מוכנים כבר (אלא אם כן מילאת אותם בעבר)

2. ואם מצב הדלת האחורית תקין לחלוטין ואין צורך לצבוע אותה

3. הספויילר שתמצא יהיה במצב מצויין שלא ידרוש צבע ויהיה בצבע הרכב שלך (קשה לי להאמין)

 

אם כן לכל השלושה:

תרכיב לבד אך ורק בגמר העבודה. העבודה הכרוכה היא הברגת 3 ברגים. כך תוכל לחסוך לפחות לפחות בין 30-40 אגורות.

 

אם אחד מהסעיף למעלה נענה בשלילה - התשובה ברורה - תן לפחח להרכיב.

 

מסקנה - תן לפחח.

אתה משלם גם ככה. אם תחסוך עוד 2 שקלים - לא תהיה עשיר מזה.

 

תן לבעל מקצוע לטפל לך ברכב מאלף ועד תו.

פורסם

פירוקיות מאיזור מרכז פ"ת והסביבה שאפשר להשיג את החלקים האלו ( ספויילר וידיות )

 

מישהו מכיר ?

 

בתודה מראש

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אני כבר הרבה זמן מחפש ספויילר לקולט צורה חדשה (1999). אין בפירוקיות וגם הפחחים לא מצליחים להשיג. :-) זה רכב של חברה שלי וממש עצוב לראות קולט יפה עם סימני תלישה ברבריים של הספויילר. אנחנו מנסים להשיג ספויילר כזה בצורה חוקית ולא מצליחים. בחברה באמת רצו כמעט 4000 ש"ח.

תופעה עוד יותר מצערת ומעצבנת מאוד שאני באיזור מגוריי רואה שני פיאט אונו לבנות מסריחות ואיביזה עם ספויילרים של קולט. זה ברור באיזה דרך הגיע להם הספוילר ובנוסף שזה מכוער ובכלל לא מתאים לרכב! אני רואה קולטים עם חורים וסימני תלישה. :x איזה אנשים חארות!!!

 

אשמח אם תוכלו להגיד לי באיזה פירוקיה ראיתם ספויילר כזה, עדיף באיזור הדרום.

191642.jpg

פורסם

גם אני חשבתי על ספויילר בקסנטיה שלי. עוד לא חיפשתי בפירוקים אבל גם ככה יש מאט קסנטיות אז אם ספויילר ובפירקים כבר, קשה יהיה לימצוא. אפשרי ליבנות את הספוילר מפיברגלס. אני חושב שזה יצא יותר זול בהרבה בהנחנה שאי אפשר לימצוא בפירוק עד 400 500 שקל ו ליקנות עולה 4000 שזה ים כסף בשביל ספויילר עד עכשיו חשבתי שספויילרים מהחברה עולים מקסימום 1000 עד 1500 שקל אני מופתא.

פורסם

לפי דעתי אל תקנה ידיות מפירוק. הן עשויות מפלסטיק שבילה כבר כמה שנים טובות בשמש הישראלית.

תשקיע קצת ותקנה חדשות מקוריות. אני לא מאמין שזה סיפור גדול...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בדקתי בהיפר חלף בפ"ת

כל ידית 130 ש"ח

מראה אמצעית 140 ש"ח

 

מחירים רגילים או שחיטה ?

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

טוב אז הייתי בטול כרם היום

קיבלתי הצעת מחיר על פחחות לרכב ( לא רצינית ) + צבע לכול הרכב (מטאלי) 1600 ש"ח

"מוסך שדה"

מישהו מכיר ?

חשוד ?

משהו ?

 

בתודה מראש

איתי

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

תאמת לא יצא לי לראות עבודות שלהם

אבל אני אמור לדרוש איזה התחייבות בכתב או משהו על הצבע ?

שלא יתקלף או משהו ?

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

מצטרף

בקולט כמה עולה בערך לציבוע את המכסה מנוע?!

יש בקע קטן.

וכמו כן שמשה קידמית של האוטו (יש ביטוח) אבל סתם לדעת כמה עולה בערך?

פורסם
תאמת לא יצא לי לראות עבודות שלהם

אבל אני אמור לדרוש איזה התחייבות בכתב או משהו על הצבע ?

שלא יתקלף או משהו ?

אל תעמיד פני תם... נראה לך שהוא גם ייזכור אותך שנייה אחרי שתצא מהמוסך שלו?

1600... זה המחיר וזה מה שתקבל...

עבודה זולה ואיכות ירודה.

ולכל ה"גברים" שעומדים לקום בצעקה שהמחיר זול אך "ראיתי עבודות שלו והן פצצה" וכו' - איכות עבודת צבע נמדדת גם לאחר שנה-שנתיים. אם לאחר פרק זמן זה הצבע מתחיל להתקלף/להתפוצץ וכו' => איכות העבודה ח*א...

בעל הקולט - אני לא יודע מה הבנתך בפחחות אך בן אדם שלא מבין יכול לראות רכב לאחר עבודת פחחות זולה ולהתלהב בעיקר בגלל המראה "הרטוב" של הצבע הטרי... בן אדם שקצת מבין (ממש קצת) יבחין בעבודה גרועה מייד.

אני אתן לך דוגמה.

ברוב עוונותי ראיתי פעם, בחושך, רנו מגאן קופה 1.6 גיר רגיל למכירה. מתוך סקרנות התקשרתי לבן אדם. הלכתי לראות אותה באור יום. אתה יודע מה - בחושך הרכב היה פשוט מדהים. באור יום - הרבה מאוד נקודות של מרק שלא שוייפו כנדרש, סימני נזילות של הצבע, חוסר התאמה בין הצבעים בצורה אפילו ברוטאלית הייתי אומר ועוד. כששאלתי אותו כמה שילמת על הפחחות הוא בשיא התמימות עונה לי: "עשיתי אצל ערבי אחד נחמד מאוד מאזור כך וכך בארץ. תראה איזו עבודה יפה"...

הסבתי את תשומת ליבו לכל הנקודות ולהבדלי גוונים שנראו כמובן רק בזוויות ראייה שונות וגם הוא הופתע.

כך שאין ארוחות חינם. אתה מנסה לחסוך - צפה לכך שזה יבוא לכדי ביטוי.

×
×
  • תוכן חדש...