Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם משהו יוכל להפנות אותי למוסך טוב - לא משנה מורשה או מוסך מדרכה

 

העיקר שהשירות יהיה טוב הטיפול והמחיר שיהיה סביר

 

יש צורך בטיפול טיימינג לרכב

 

(הסיבה שאני מחפש להחליף מוסך שאני מטפל בו מחוסר שביעות רצון)

תודה

פיזוcc 204 שנת 69

פורסם
מרום צמרת. בבני ברק מוסך מעולה

 

גם יקר.

 

השאלה מה זה יקר...

 

תקנו אותי אם אני טועה אבל בכל המוסכים המורשים, מחירי שעת עבודה וחלפים הם אחידים בכל המוסכים המורשים של אותו יבואן.

 

אז השאלה פה היא יקר ביחס למה? למוסך לא מורשה?

פורסם

לדעתי האישית מכל המוסכים המורשים של פיז"ו , מוסך ליטל הוא הרע במיעוטו

שם לפחות אתה יוצא אחרי המון שעות , כסף ועצבים , אבל העבודה נעשת

על הצד הטוב ביותר בניגוד למוסכי פיז"ו סיטרואן מורשים אחרים , והייתי כבר בהרבה..

פורסם
לדעתי האישית מכל המוסכים המורשים של פיז"ו , מוסך ליטל הוא הרע במיעוטו

שם לפחות אתה יוצא אחרי המון שעות , כסף ועצבים , אבל העבודה נעשת

על הצד הטוב ביותר בניגוד למוסכי פיז"ו סיטרואן מורשים אחרים , והייתי כבר בהרבה..

 

אני תמיד שומע על מוסך ליטל הזה.

איפה הוא?

 

והמוסך ליטל, לדעתך, טוב ממרום צמרת?

Back to the original - NC again.

פורסם

במוסך מורשה שרתון בראשון ביצעו החלפת רצועה טיימינג ומותחן ועבודה ב - 650 שקל.

ההחלפה עצמה מומלצת גם מבחינת המחיר היחס והעבודה.

 

אייל

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם
לדעתי האישית מכל המוסכים המורשים של פיז"ו , מוסך ליטל הוא הרע במיעוטו

הגדרה יפה ונכונה.

דורון, גש ליוסי מנהל המוסך והבהר כי אתה מהפורום.

הנחת פורום (10% חלקים ו-5% על עבודה...או שזה הפוך.. :roll: ) תינתן לך.

וזו לא בושה לעמוד ליד האוטו כשהם עובדים עליו ומרימים אותו על הליפט.

זה יחסוך דמעות על פלסטיקה לאחר מכן. :wink:

 

ליטל, מסלוויטה 8 ת"א.

MCS 2008

פורסם
לדעתי האישית מכל המוסכים המורשים של פיז"ו , מוסך ליטל הוא הרע במיעוטו

הגדרה יפה ונכונה.

דורון, גש ליוסי מנהל המוסך והבהר כי אתה מהפורום.

הנחת פורום (10% חלקים ו-5% על עבודה...או שזה הפוך.. :roll: ) תינתן לך.

וזו לא בושה לעמוד ליד האוטו כשהם עובדים עליו ומרימים אותו על הליפט.

זה יחסוך דמעות על פלסטיקה לאחר מכן. :wink:

 

ליטל, מסלוויטה 8 ת"א.

 

אכן רע, במיעוטו :)

בהגעה לליטל תוודא שלוש דברים:

1. שיוסי ורק יוסי ואף אחד חוץ מיוסי יבדוק לך את הרכב ויתן הוראות טיפול. תתעקש לדבר איתו גם אם יאיר ינסה לשכנע אותך שהוא גם בסדר.

 

2. ששביט לא נוהג ברכב שלך. בן אדם פשוט לא מרוכז במה שהוא עושה - אלול להגמר בפחחות.

 

3. שחנניה לא מתקרב יותר ב2 מטר לרכב שלך. בן אדם נזק מתהלך. מכונאי וותיק בעל נסיון רב ואפס ידע.

 

רק אז תהיה לראלי שלך סיכוי לשרוד...

אישית, אני עם ליטל גמרתי...

 

P.

פורסם

יש פה כמה עצות מאוד מועילות להעברת השהייה במוסך ליטל בצורה הנכונה והיעילה ביותר!

 

לכל בעלי פיז'ו סיטרואן למיניהם, קראו טוב טוב את השירשור הזה! שימושי ביותר!

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

שלום דורון, מה נשמע ? :)

יש חדש עם השיפוץ של ה-204 ?

 

עצתי לך תתרחק מכל מוסך מורשה ובצע את הטיפולים לבד תחסוך הרבה כסף והראלי שלך רק תרוויח

שיפצת לבד פיג'ו 204, לטפל ב-106 ראלי לבד זה ה-ר-ב-ה יותר קל, אם אתה צריך עזרה טלפונית או מעשית דבר איתי

 

ד"ש לישראל ולשחר.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
איפה נמצא מוסך ליטל?

עדיף "לבגוד" במוסך מרום צמרת ולעבור אליו?

אין מילים. :roll:

 

אז למה הגבת?

במה עזרת...?

Back to the original - NC again.

×
×
  • תוכן חדש...