טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,356 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום, אבי רכש השבוע טנדרון פיאט דובלו טורבו-דיזל מהשכרה. זהו רכב הדיזל הראשון במשפחה, ואני מבין שמנועי הטורבו-דיזל דורשים תשומת לב יתרה בעת חימום הרכב ולפני כיבוי המנוע, ושמעתי על כך דעות רבות (בין חימום של דקה לחימום של 3 דקות וכנ"ל לפני כיבוי). ארצה לדעת מה דעתכם בנושא: 1. כמה זמן יש לחמם את הרכב לפני נסיעה ? 2. כמה זמן יש לחכות לפני כיבוי מנוע לאחר נסיעה? 3. האם כללים אלה תקפים גם לגבי נסיעות קצרות ? 4. מה הנזקים שיכולים להיגרם מאי ביצוע ? תודה לעונים. עמית
הודעה אחרונה מאת Avi L, -
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
הרכב שנתיים על הכביש,מודל 2003 , עשה רק 28,000 ק"מ . הרכב היה מטופל מאז רכישתו באותו מוסך מורשה פיז'ו , הכל מתועד וטיפולים בזמן. לפני כשבוע גררתי את הרכב למוסך בגלל קירטועים. מבגיקה של המוסך מיהרו להודיע לי שהלך מנוע?!?!?! .... למה? כי נתגלו מים בראש המנוע וזה לא בתחום אחריות היצרן. איך הגיעו לשם המים ? במוסך טוענים שהרכב נכנס לשלולית של 50 (לא פחות !!!!!!) ס"מ גובה ! ברצוני להבהיר כי לא רק שהרכב לא נכנס לשלולית כה עמוקה אלא בקושי נכנס לשלוליות בכלל, ואם חס וחלילה היה נכנס לשלולית של 50 ס"מ , (והתייעצתי עם שמאים) היו רואים סימני מים ברכב , בעיות במערכת החשמלית וכו'.... מה עושים במצב כזה בו החברה אינה מכירה באחריותה במקרה זה שאינו מוצדק בעליל?
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
פולקסווגן קאדי (מסחרי) 1998, 1900 דיזל. איזה שמן הכי מומלץ לי להשתמש עבור המנוע הזה? וכול כמה ק"מ צריך להחליף אותו? תודה, אלי.
הודעה אחרונה מאת elimalka, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היום עברתי דרך מוסך טויוטה (מורשה) בשביל לקבל הצעת מחיר ל: * רצועת טיימינג * שמן גיר אוטו' דקסרון 3 * מחזיר שמן * מחזיר שמן (יש שני מחזירי שמן לפי הבנתי, עליון ותחתון.) * כולל עבודה = 805 ש"ח כולל מע"מ. הרכב הוא טויוטה קורולה 94' אוטו'. מה דעתכם על המחיר? עריכה: נ.ב, מה יחס צריכת הדלק של הרכב הנ"ל (אוטו'), בנסיעות עירוניות, ללא מזגן, וכמעט ללא לחיצות. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת tct, -
- 0 תגובות
- 576 צפיות
מישהו יודע על פירוקיה באיזור פ"ת/מרכז עם קליאו לפירוק? אני צריך את השטויות הרגילות בקליאו מזדקנת - ידיות פתיחת דלת פנימיות, פתחי יציאה של המזגן וכדומה.
הודעה אחרונה מאת armitage, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
כולה 5 דקות ולא יותר חיבר לגלגלים מכשיר ובדק במחשב לא עשו שום דבר משמעותי והמחיר 100 ש"ח !! וקדימה הבא בתור. איזה הכנסה יש לאנשים האלו! טוב אבל זה לא העניין השאלה היא למה בדיקה כל כך פשוטה ללא שום תיקונים צריכה לעלות 100 שקלים! זה נראה אשקרה ניצול שלהם יש את המכשיר הזה שבודק האמת אני רצתי לסדר את התקלה בלי שום בירורים בעניין כי הנסיעה נראתה לי מאוד מסוכנת וזה היה פתאומי עניין של שלוש ימים בערך סך הכל שהרגשתי שההגה נוטה ימינה וזה הלך והדרדר מאוד מהר עד שלאחרונה כל האוטו היה רועד כאילו איזה גלגל הולך לעוף לא יודע מה הקשר, את הצמיגים הקדמיים ידעתי שהם ישנים אבל לא לגמרי לא קריטי ואם היה בגללם אז זה היה הדרגתי. אוקי בכל אופן שלחו אותי להחליף צמיגים קדמיי…
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אתמול איזה מניאק נכנס לי באוטו וקצת עיקם פח ושרת את הצד הימני של האוטו...עם פוליש הורדתי חלק גדול מהשריטות הקטנות..עכשיו יש כמה קטעים עם ברזל חשוף שהצבע ירד מהם...אני רוצה לחסות בנתיים את החלקים האלה בחומר דוחה חלודה..מישהו מכיר חומר כזה? איך קוראים לו וכמה הוא עולה ואיפה אני משיג אותו?
הודעה אחרונה מאת AgEnT_OrAnGe, -
שלום חברים, לפני מספר ימים ניסיתי ליצור קשר עם חברת פרומט סחר, עפ"י המדבקה המופיעה על מיכלי השמן של LM. ניסיתי אף לגשת לכתובת (יצחק שדה, ת"א), אך הסתבר לי כי החברה העתיקה את מיקומה לראש העין. בבדיקה שערכתי במספר חנויות בת"א (בהן גם החנות של הפרסי), הופתעתי לגלות כי על כל הגלונים מופיעה מדבקה שאינה מעודכנת. הגלונים עם המדבקה המעודכנת נמצאו אך ורק באוטו דיפו (בינתיים בדקתי בסניף חולון וראשל"צ בלבד). בשיחת טלפון שערכתי היום עם נציג החברה, נאמר לי כי מיקום החברה שונה מלפני יותר משנה וכי כבר מאז הודבקו על גלוני השמן (ועל כללל המוצרים המיובאים על ידיהם) מדבקות מעודכנות. כמו כן, הנציג ציין ששמנים של LM משווקים על ידי פרומט אך ורק ל- ACE ולאוטו דיפו. …
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
חיפשתי ולא מצאתי ביום שישי במסגרת טיפול לרכב,שם לי המוסכניק ללא ידיעתי שמן של WOLF חצי סינטטי. הנתונים שרשומים על האריזה MADE IN BELGIUME SAE 10W40 API SL\CF ACEA A3\B3 VW 500.00\505.00 MB 229.1 BMW SPECIAL OIL PORSCHE זה לא אסון גדול-ממילא אני מחליף שמן ופילטר כל 5000 ק"מ - אבל אינפורמציה על השמן והתכונות שלו - ואם הא לא זבל - יעזרו תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת Lythos, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אולי מישהו יוכל לומר לי- היכן אני יכול לרכוש שלט לאזעקה של קליפורד? (מדובר בשלט הדמוי גיטרה 3 לחצנים) הייתי במקום שמתקינים בו אזעקות ורצו ממני 180 ש"ח (והשלט היה משומש....) מי היבואן? איפה הוא יושב? תודה!
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 0 תגובות
- 820 צפיות
ברשותי רכב סיטראון AX 1100 92 124000 ק"מ הרכב עבר טיפולים הכול בזמן , לאחרונה החלפתי רדיאטור +משאבת מים לפני 10K מה שקורה זה שיש לי בזמן האחרון בוץ במים ביום שישי האחרון הבחנתי שיוצא לי עשן כחול בלחיצה חזקה על הדושה , והיה חסר לי שמן כמעט1/4 מהמדיד, כאשר יומים לפני כן בדקתי את השמן והיה בסדר השמן נקי אין מים ואין קצף ,המים נקים (הבוץ הוא רק על המכסה והצואר של הרדאטור כמו כן כמות הבוץ ירדה מן הפעמים הראשונות ונשארה קבועה, אין לי מיכל עיבוי ) אין חוסר במים המנוע לא מתחמם . היום ואתמול לא הבחנתי בעשן כחול השאלה מה יכולה להיות הסיבה ומה הנזק סליחה על האורך אבל העדפתי לתת את מירב הפרטים (וכבר עברתי בפורם על נושאים דומים)
הודעה אחרונה מאת ברקי, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום! הרכב שלי סובל מתת היגוי (גליתי את זה בצורה ודאית בקורס נהיגה מתקדמת). כרגע מורכב מוט מייצב עליון ברכב שלי, אני שוקל להוריד אותו עקב זה, אבל עלתה במוחי עוד אפשרות, להקשיח את החלק האחורי של הרכב שלי, מכיוון שכל השלדה חוזקה בכל טוב חוץ מהסרן האחורי! האם הגברת הקשיחות בבולמים האחוריים תאזן את הרכב ותספיק לבנתיים? כרגע אני נוסע על הרמה האמצעית בבולמים מאחורה ו50 % מקדימה (קוני כמובן) הרכב 205 CTI, גשר קדמי תחתון של GTI 1900, קוני צהובים, הנמכה 30 מ"מ. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- 5 תגובות
- 921 צפיות
יש לי בעיה עם הפיוזים של אורות הדרך , כל זמן שהאורות הדרך דולקים הפיוזים מתחילים להתחמם עד שהפלסטיק נמס לחלוטין , לפי איך ניראה המתח תקין לאחר בדיקה אין שום קצרים או ופיוזים שרופים . מה שמשגע אותי זה מה הגורם לבעיה ?
הודעה אחרונה מאת yosi05, -
- 0 תגובות
- 660 צפיות
תקולל תחנת אלון יסעור בגלל שלט ההסבר האימבסילי שהם תלו ישנם שני משאבות 1. ל96 2.ל95/98 לפי בחירה + שלט הסבר אימבסילי ואני לתומי לקחתי את משאבת ה96 ומילית למיכל הפולו שלנו למרות שהייתי צריך למלא 95/98 האים זה קריטי ומה עליי לעשותבכל אופן
הודעה אחרונה מאת Leon, -
- 3 תגובות
- 899 צפיות
בהפעלת מפשיר האדים ב-106 ,לאחר כמה שניות נשרף הפיוז (הפיוז לפי דרישות היצרן). מחפש המלצות לפתרון. תודה
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
במהלך הרכבת מכסה שסתומים בראלי נשבר אחד הברגים. כל החלקים חולצו בשלום והבעיה שאני זקוק לבורג על מנת להשלים את העבודה עוד היום. ניסיתי להשיג בפרוקיות ללא הצלחה והמוצא היחיד הוא מוסך מורשה או זא'ן במהלך יום ראשון. מי שיכול לעזור עוד היום עם בורג מיותר ששוכב אצלו בארגז כלים יבורך. כמובן שאני אחזיר לו ביום ראשון בורג חדש ורק בשביל שיהיה אפשר לנסוע עם הראלי בסוף שבוע. מצורפות תמונות של הברגים. תודה אייל
הודעה אחרונה מאת אייל כ, -
רכב לא מניע
מאת revive- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, יש לי רנו קליאו RSI מודל 96' האוטו לא מניע לי מבחינת חשמל יש לי הכל וגם סטארטר יש (רק שהוא נשמע כאילו הוא מתאמץ). אבל לא מניע יש באוטו אזעקה + אימובילייזר וחשבתי שאולי זה קשור לזה כי לפני חודשיים סידרתי את האזעקה מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני נזק... פוררתי את התופסן פלסטיק הימני (שלילי) שעל המצבר, ועכשיו המגעים שם לא יציבים בין הטרמינל לבין ה"טבעת" שיושבת מעל. מסתבר שעבדתי בצורה רשלנית מדי, היות והיה קשר לפתוח את התופסן, ועבדתי עם פלייר (ואולי מישהו יסביר לי איך פותחים את התופסן הזה ב-106). בכל אופן יש לי בעיה די רצינית כרגע: יום שבת - ואין לי מאיפה להביא תופסן חדש, או שיש? תביאו רעיון כיצד לסדר טלאי שידביק את הטבעת לטרמינל בצורה זמנית! לא כיף שהמצבר נכבה באמצע הנסיעה. רמז - פעם אחרונה שניסיתי לקרב משהו מתכתי לטרמינל זה נגמר בניצוץ מכוער...
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן חברה ! ברשותי פג'ו 205 ,ידית ההילוכים המקורית באוטו כבר די ישנה בלויה ואכולה ובקיצור "ג'יפה" ,ואתמול קיבלתי את ידית ההילוכים הזו [תמונה : ] http://pctip.free.fr/upload/PC310953.JPG עכשיו *** עריכה - גם קודם, גם עכשיו וגם אח"כ *** הידית הזו בעלת הברגה פנימית אם אני לא טועה. ובנוסף - יש לה מסביב יותר למטה 3 בירגי "אלן" לתפוס אותה עם המוט עצמו..בכל אופן השאלה שנישאלת פה היא: האם מניסיונכם והידע הרלוונטי שלכם הדבר אפשרי ..זתומרת ניסיתי לסובב ולהוציא את הידית המקורית אך היא רק מסתובבת ומסרבת לצאת מהברגה [אם יש ..]בכל מקרה שוב מניסיונכם האם ניתן לעשות משהו אם כן מהו?...? תודה !
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
-
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בחיפוש קטן שעשיתי עכשיו בדפי הפורום הישנים עלו לי כמה שאלות בקשר לניקוי מזרקים. עפ"י מה שהבנתי קיים תוסף שנקרא LM שהוא בעצם תוסף לניקוי מזרקים,השאלה היא עם צריך לפרק את המזרקים כדי לנקות אותם ע"י התוסף הנ"ל או שזה ניתן לביצוע בדרך אחרת? יש לציין שאני לא מתכוון לניקוי ע"י המבחנות האלה שאני לא ממש יודע מה הן,אלא סתם ניקוי עצמאי וחפיף. ובאותה נשימה.....מה ההבדל בין הוספת K44 למיכל הדלק לבין ביצוע אינפוזיה ע"י אותו החומר?
הודעה אחרונה מאת speedseeker, -
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מדובר ברכב דייהו נובירה 98 אוטומט. בשעת נסיעה רצופה הטורים עולים ויורדים אני ממשיך לתת גז והוא מתחיל להאט (נחנק) ומיד נכבה.. אחרי שני נסיונות התנעה נדלק האוטו והנסיעה נמשכת רצוף ללא בעיות תקלה זאת חוזרת על עצמה אחת ליומיים לפחות. ברכב הוחלף משאבת דלק ועדיין ממשיכה הבעיה. כעת צצה בעיה נוספת נורת האמבולייזר ותמונה בצורה מפתח כאשר מכבים את הרכב תמונת המפתח נשארת דלוקה והבהוב האמבולייזר (האמבולייזר דרך המפתח) האוטו מטופל במוסך מרכזי ולא עלו על הבעיה.
הודעה אחרונה מאת עינב, -
שלום לכולם . ברשות ההורים שלי פיז'ו 306 די ישנה ,שנת 95. יש לה מנוע 1400 שעובד יפה . עכשיו השאלה שלי היא בעתיד חשבתי לשים לה טורבו רציתי לדעת כמה זה עולה,ואיך זה ישפיע על האוטו תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת razmel, -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
בעת ליקוק שגרתי של המנוע בסקודה פיווריט[שנת 94 1300 glx ] הכי יפה ומלוקקת בארץ, נחרדתי ............ למצוא טחינה במכסה השמן...למההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!! המתוק אפילו לא ראה את זה מגיע. תמיד הקפדתי להשתמש במים ירוקים , אז איך זה קרה?? חשוב לציין שכנראה תפסתי את הקושי [שכמובן אני והמתוק שלי נתגבר עליו]. ממש בשלביו הראשונים וזאת כי לא היה איבוד מים נראה לעין. ממש נראה כאילו תפסתי את המיללטרים הראשונים שעברו[ככה נולדים ילדים לא מתוכננים קצת הומור שחור זוהי הדרך היחידה שלנו לעבור את הטרגדיה הזו]. הרכב לא הספיק להראות סימני מצוקה. לא התחמם...להפך הייתי עסוק בפיתרון בעית קור . הרכב לא הצליח להגיע לטמפ" עבודה. חשבתי שהורידו טרמוסטט אבל מפתיע , לא הור…
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- 2 תגובות
- 864 צפיות
שלום לכולם אני רוצה להעביר את האוטו שלי במכונת שטיפה אוטומטית+ פוליש ווקס אבל הבעיה שאני לא יודע את מקפלים או מסירים לגמרי את האנטנה המקורית שנמצאת על הגג? אם אני יכניס את הרכב ככה האנטנה תישבר. מדובר באונו 93'. בקישור שבחתימה ניתן לראות את האנטנה פחות או יותר בתמונה השלישית. תודה לעוזרים!!
הודעה אחרונה מאת stio, -
205 מקרטעת 1 2 3
מאת מיואש!-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
חברים שלום! אני באמת שלא יודע כבר מה לעשות! יש לי פז'ו 205 ג'וניור שנת 95 עם הזרקה. לפני כמה חודשים הופיעה תקלה שעדיין לא תוקנה למרות שהאוטו עבר אולי עשרה מוסכים ושניים מהם מורשים של פז'ו. הבעיה היא כזאת: באמצע הנסיעה האוטו פשוט נחנק לי, אני יכול להיות בכל מהירות ופתאום במהלך הדריכה על דוושת הגז פתאום אתה מרגיש כאילו האוטו נחנק וככל שאתה לוחץ על הדוושה כלפי מטה ככה האוטו נחנק יותר. בלית ברירה אני עוצר בצד ומתניע שוב, לפעמים (תלוי בחשק של האוטו) הוא ישר מתניע ואני יכול לנהוג יומיים בלי שיקרה כלום ורוב הזמן הוא פשוט יחנק לי שוב ושוב עוד לפני שהספקתי ללחוץ על הדוושה יותר עד הסוף. עד פה התקלה.... ועכשיו לתגובת המוסכים ולחלקים שהחלפתי: החלפתי משאבת דלק פעמיים!!!…
הודעה אחרונה מאת shory, -
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
בנסיעה רגועה הטמפ' עומדת על 70-80 ואף פחות מכך, בפקקים ובנסיעה מאומצת הטמפ' עולה ל90~. אינני יודע האם זה תקין, עד כה היו לי מכוניות גרמניות, שם אני יודע שטמפ' עבודה נכונה היא 92~ מעלות. מישהו יכול לאמר לי האם הטמפ' האלו הן בנורמה, או שיש איזו שהיא בעיה? תודה, ניר. הרכב זה סיטרואן קסארה 99.
הודעה אחרונה מאת taz3k, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי שתי שאלות: 1. מהו חיישן נקישות, מה תפקידו? 2. מה קורה שחיישן נקישות מקולקל, או פגום? תודה אלמוג
הודעה אחרונה מאת almog, -
-
שעון חום
מאת toyota man- 2 תגובות
- 888 צפיות
מאיפה אני יכול ליקנות בארץ שעון עם תצוגה לבנה כמו שיש באתר http://hp.autometer.com/products/c2/tachs_and_gauges/tachs_and_gauges.html
הודעה אחרונה מאת dkiller, -
- 8 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
יש לי ויכוח עם אבא שלי, הוא טוען שטיפול [פילטר דלק, שמן, אוויר + שמן מנוע חדש] צריך לעשות כל 5000 ק"מ בערך... לפי דעתי זה קצת מוגזם לעשות את זה ככה כי זה יוצא פעם בחודש וחצי - חודשיים בערך ולדעתי הטיפול צריך להעשות בכל 9000 ק"מ בערך [כמו שקראתי בספר שלו פ'גו] מדובר בפ'גו 205, 94. מי צודק? מי טועה?
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לאחר שמוסך מורשה צמפיון התעסקו לי בפיוזים של ה ABS המשאבת ABS ראשית שעולה באזור 10000 שקל ומעלה התקלקלה. לא רצו לקחת אחריות וכיום אני נוסע עם נורת ABS דלוקה בלוח השעונים מצאתי חלק כזה ב EBAY בעלות של 300 שקל כולל משלוח. שלחתי כסף מזומן למוכר ואחרי 3 שבועות קיבלתי טלפון ממחלקת הביטחון של הדואר שיש חבילה במשקל 4 קילו ושאלו אותי אם אני מצפה לזה... אישרתי את החבילה והיא הגיעה אלי לסניף הדואר.... אבל הגרמני שלח לי משהו אחר כנראה בטעות. אני צריך יחידה שמסתיימת במספרים 117C והוא שלח לי עם 217..... אז התבעסתי... גם לא מתאים וגם הלכו 300 שקל... אבל להפתעתי לאחר שהתלוננתי ב EBAY ופניתי למוכר בEMAIL התקשרו אלי שוב היום מהדואר שיש חבילה כבדה וגדולה עבורי.... …
הודעה אחרונה מאת mozman11,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 268 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mikk
- ArikB
- אתרוג
- אורי מ.
- ארז 1
- לירון .ה.
- GMofGY1999
- zvikas
- Nemesis
- kbzkc
- mikyl
- AviorXD
- davemustaine87
- guy.a
- Ben_IL
- yahaga
- דובצע
- רפי לין
- shahar188
- NivMiz
- פריג'י
- tepic
- green
- BoazB11
- עדן כהן
- itaysamurai
- yaniv572
- The FixTrics
- Igalz
- ויקויק
- DareDevil
- איציק נ.
- אורח לרגע
- יבגניפ
- elad_w
- dor_shay
- iEminem
- borisYalzin
- zvigolden
- mcshmupi
- פינדר
- ravico
- om2
- discoTD5
- Nico62
- santiago