Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

אני מבצע ראש מנוע לבד אז אצטרך עזרה מכם.

פיאט אונו 1.1 מנוע פייר.הראש חזר משיפוץ (מילוי,השחזה,ניקוי מעברים,כיוון השסתומים וכו),ועכשיו

אני צריך להרכיב אותו חזרה לבלוק ולחבר רצועת טיימינג חדשה.

הרבצתי ניקוי לצילינדרים ולמשטח הבלוק,אני שם אטם חדש במקום שלו ומחזק(בעזרת מפתח מומנט)

למומנט המתאים ובסדר הנכון(לפי היינס).

עכשיו,פירקתי היום את פולי הקראנק לפי השיטה של בני(קונטרה עם בוקסה ושייבה שעוצרים את הבוכנה

לעלות-בני אחלה רעיון,תודה)ויש לי את הסימון של ה tdc(תמונה) אני מביא את בוכנות 1 ו 4 לנקודה העליונה,

ובודק שהסימון של הקראנק נמצא מול הסימון שעל הבלוק.כנ"ל בקאמשפט.

עכשיו אני לוקח את הרצועה החדשה ומניח את הקו הלבן הראשון בסימון של הקראנק,מוסיף את משאבת

המים ודואג שהפס הלבן השני יהיה מול הסימון שעל הקאמשאפט,מלביש על המותחן החדש שקניתי,ומותח

את הרצועה.

האם אני עושה בסדר או שמא ישנם טעויות,ואיך אני בודק(לפני ההנעה)שהרצועה מחוברת נכון?

קראתי בפורום שאני צריך לסובב את הקראנק 2 סיבובים ולראות אם הסיבוב חלק.נכון?

תודה,ארז

DSC01174.JPG

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם

מקווה שזה יעזור לך

04_01_2006-21_54_50_625.jpg

04_01_2006-21_55_02_156.jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

שלום.

 

אופן ההרכבה נכון רק טיפ איך וכמה למתוח את הרצועה.

מסובבים את המיסב כולו שמאלה (נגד כיון השעון) ומהדקים את האום.

הבדיקה מפתלים את הרצועה לא בכוח רב מידי והיא צריכה להיסתובב (להיתעות) רבע סיבוב.

הבדיקה נעשת ברצועה בצד הנגדי של המיסב מעל משאבת המים . לאחר מיכן מסובבים את המנוע שתי סיבובים ובודקים שוב.

אגב לפי הליכלוך מהתמונה רצוי לשתוף היטב את האזור ולהחליף משאבת מים ואת פקק המים הגדול.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום.

 

אזהרה!!!

שם לב כאשר אתה מניח את האטם ראש לא להניח אותו הפוך כי תיצתרך לפרק שוב.

כול השמן יפרוץ החוצה שם לב בסתם באמצע יש חור אלכסוני שהוא מעבר לחץ שמן לראש והוא חיב להיות כלפי חזית הרכב כלומר לכיוון הביצים שחל אם יש :-P .

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

אזהרה!!!

שם לב כאשר אתה מניח את האטם ראש לא להניח אותו הפוך כי תיצתרך לפרק שוב.

כול השמן יפרוץ החוצה שם לב בסתם באמצע יש חור אלכסוני שהוא מעבר לחץ שמן לראש והוא חיב להיות כלפי חזית הרכב כלומר לכיוון הביצים שחל אם יש :-P .

 

בברכה בני ל.

יש גם יש.אני אדאג לכיוון הזה.דרך אגב,אם אני משתמש במאריך בוקסה למפתח המומנט,האם אני משנה את המומנט?מגדיל אותו ?

בראבה SX 1.6 1997 גיר רגיל

פורסם
יש גם יש.אני אדאג לכיוון הזה.דרך אגב,אם אני משתמש במאריך בוקסה למפתח המומנט,האם אני משנה את המומנט?מגדיל אותו ?

שלום.

לא בטל בשישים.

 

 

ברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...