Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש ATARI למכירה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ליאור!

בשרשור של NITCH על הלוטוס אלאן שלו הוא הזכיר בדרך אגב שהוא מצא בתא הכפפות קלפי אספנות של ערומות!

לך על זה! :-D

פורסם

אני בכלל מדור המגאסון ומחשבי 386. יש לי PS1 (פלייסטשן 1, היותר קטן) שזרוק במגירה בבית כבר כמה שנים בלי שנגעתי בו משבוע מאז שקניתי אותו.

 

אבל לא הייתי מתנגד לשבת מול הטלוויזיה עם שוקו חם ולשחק במגאסון. ולא, סופר מריו מול המחשב באיכות של פעם זה לא זה.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אני בכלל מדור המגאסון ומחשבי 386. יש לי PS1 (פלייסטשן 1, היותר קטן) שזרוק במגירה בבית כבר כמה שנים בלי שנגעתי בו משבוע מאז שקניתי אותו.

 

אבל לא הייתי מתנגד לשבת מול הטלוויזיה עם שוקו חם ולשחק במגאסון. ולא, סופר מריו מול המחשב באיכות של פעם זה לא זה.

 

 

יוסי.

אז אני מהדור של האטארי....הקומודור 64...הספקטרום וכשגדלתי, קנו לי 8086 והשתפרתי ל-8087 (מי יודע מה ההבדל ביניהם?) ואז, היי-טק, התקדמתי ל-XT וקינאתי באלו שהיה להם AT עם כפתור טורבו :)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
...והשתפרתי ל-8087 (מי יודע מה ההבדל ביניהם?)
ה-math coprocessor. מעבד מתמטי בעברית, כמדומני.

 

אתה מזכיר לי נשכחות. :-)

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

אצלי זה היה סינקלייר ספקטרום, אבל כשקניתי את האפל 2C עם ה128K זכרון (בעזרת החסכונות מהבר מצווה) זה היה חתיכת מחשב על. אחר כך בא "תואם IBM" עם מסך CGA שסיפק חוויה אינטראקטיבית מדהימה של משחקים בצבעים...

פורסם
אז אני מהדור של האטארי....הקומודור 64...הספקטרום וכשגדלתי, קנו לי 8086 והשתפרתי ל-8087 (מי יודע מה ההבדל ביניהם?) ואז, היי-טק, התקדמתי ל-XT וקינאתי באלו שהיה להם AT עם כפתור טורבו :)

אחחח, מילחמות החורמה בין ה VIC לקומודור ולאמיגה...



אני אבדוק אולי יש את האטארי הישן שלי אצל ההורים...

אגב, אל תספיד את המעבד 8086... הוא חיי וקיים בכל מחשב אישי (כמעט). כיום מישתמשים בו כבקר למיקלדת... :-|

אגב, אולי תיסתפק הזה?

למרות הגודל והמסיביות, זה יכול להיות אחלה דבר, ובנוסף פריט מעניין בבית!

 

pic0s.jpg

 

(בהצלחה בבניה!)

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

  • אחראי פורום
פורסם

האטארי והקומודור שלי עדיין עובדים (די עובדים , יותר נכון) ...

כמה הייתי חורש עליהם. עד שאח שלי מחק את תחילת הקלטת של

הקומודור ואז אי-אפשר להעלות שום משחק....

 

עשית לי חשק להוציא את האטארי ולשחק שוב בטנקים!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אחחח, מילחמות החורמה בין ה VIC לקומודור ולאמיגה...



אני אבדוק אולי יש את האטארי הישן שלי אצל ההורים...

אגב, אל תספיד את המעבד 8086... הוא חיי וקיים בכל מחשב אישי (כמעט). כיום מישתמשים בו כבקר למיקלדת... :-|

אגב, אולי תיסתפק הזה?

למרות הגודל והמסיביות, זה יכול להיות אחלה דבר, ובנוסף פריט מעניין בבית!

 

pic0s.jpg

 

(בהצלחה בבניה!)

גילי

עזוב בניה

יש לי את האמולטור של המשחקים האלה עם 4500 משחקים

כל מה שהיה אז בימים היפים ההם

כשקנינו 2 אסימונים בשקל ובחופש היה מבצע של 3 אסימונים בשקל :-D

 

זה מדהים לשחק בהם על ה PC עם הזאונד הישן של פעם

 

9 גיגה של משחקים

Picture1.jpg

פורסם
אהם , חייבים לי וויסקי ... אהם :)
אם הייתי נמצא בבית מתישהו הייתי מזמין אותך כבר, אבל עבודה-אונ'-עבודה-אונ'. :mm_eek:

 

אהמ אהמ - ויסקי? מישהו אמר את מלת הקסם? :)
כשהוא מוזמן גם את מוזמנת.

 

ניתן לקבל תפריט סוגים ושנתונים מראש. :wink:

 

אגב השרשור, למתי מעט שיבינו מה שאני הולך לומר: חבר שלי קנה מאיביי רולנד MT-32 בשביל לשחק את כל המשחקים "ההם" בסאונד האופטימלי. משו משו.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

מעלה מן האוב את השירשור הזה, לטובת מה? לזה!!!!

בינתיים, עד שתימצא אטרי אתה יכול להיסתפק בזה....

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...


×
×
  • תוכן חדש...