Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי מחפש סאב של שני סלילים של 2 אום.

בשביל לנצל את הסאב יותר.

במגבר יציב ב 2 אום לערוץ. ואז הוא יתן לסאב הרבה יותר מגישור של 4 אום.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
ZR 10 אינץ, לא משנה אם סליל אחד או שניים העיקר שההתנגדות הסופית היא 4 אוהם. ואז אתנ מידבר על תיבה של חצי קיוביק פיט, 14-16 ליטר...

 

אבל זה רק הצעה, הכי חשוב שתשמע, עדיף באוטו שלך עם ההגברה שלך.

הנפח המומלץ הוא 0.9C^F, שזה 25 ליטר.

מנסיון עם מס' תיבות על הסאב הזה, המומלץ ל MUSICAL הוא העדיף, וזה 0.9C^F, בכל מקרה מדובר על תיבה קטנטונת, ואם היא נכנסה אצלי ברכב היא תכנס לכל רכב עלי אדמות, כולל גם המיני ...

under construction..

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

יש לי קאפה פרפקט 12" 350 RMS

עם מגבר jbl המפורסם 104RMS X 4 (אם אני זוכר נכון)

וקומפטוננט של אינפיניטי90 RMS

 

 

הסאב עובד יפה מאד מדוייק חבל על הזמן וצליל נקי מאד ונמוך

המתקין שלי נדהם ממנו כל פעם מחדש

השוותי אותו ל סאב של חבר אחר עם סרבין וגה 250RMS והסאב שלי פי מליון יותר חזק נקי צלול ומורגש אין מה להשוות

 

גם הקומפוננט נקי מאד מאד ואיכותי והעוצמה שלו מדהימה ממליץ בחום

 

במידה ואתה מחפש סאב יש לי עוד אחד עדין בקופסא (קניתי שנתיים בתקווה לעשות סאב כפול אבל מחוסר כסף למונובלוק וחוסר רצון לשבור את החלונות של הרכב ולהטיס את הראש דרך הגג לא פתחתי אפילו את הקופסא שלו חח)

 

בקיצור אם אתה מעוניין לקנות אותו אני מאמין שאני יוכל להסתדר איתך על איזה 1200 פלוס מינוס

ושוב אני מזכיר לך הסאב חדש בקופסא לא נפתח מעולם! בהתחיבות ! :)

פורסם
יש לי קאפה פרפקט 12" 350 RMS

עם מגבר jbl המפורסם 104RMS X 4 (אם אני זוכר נכון)

וקומפטוננט של אינפיניטי90 RMS

 

 

הסאב עובד יפה מאד מדוייק חבל על הזמן וצליל נקי מאד ונמוך

המתקין שלי נדהם ממנו כל פעם מחדש

השוותי אותו ל סאב של חבר אחר עם סרבין וגה 250RMS והסאב שלי פי מליון יותר חזק נקי צלול ומורגש אין מה להשוות

 

גם הקומפוננט נקי מאד מאד ואיכותי והעוצמה שלו מדהימה ממליץ בחום

 

במידה ואתה מחפש סאב יש לי עוד אחד עדין בקופסא (קניתי שנתיים בתקווה לעשות סאב כפול אבל מחוסר כסף למונובלוק וחוסר רצון לשבור את החלונות של הרכב ולהטיס את הראש דרך הגג לא פתחתי אפילו את הקופסא שלו חח)

 

בקיצור אם אתה מעוניין לקנות אותו אני מאמין שאני יוכל להסתדר איתך על איזה 1200 פלוס מינוס

ושוב אני מזכיר לך הסאב חדש בקופסא לא נפתח מעולם! בהתחיבות ! :)

 

שמת לב לתאריך בו נפתח התר"ד?:shock:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

מה אתה רוצה. שרשור אקטואלי הוא מלפני חודש וחצי גג.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
מה אתה רוצה. שרשור אקטואלי הוא מלפני חודש וחצי גג. זה נכון אבל הקפצה של מודעת מכירה זה שבוע , אז כאן הוא חיכה שנה וחודשיים אתה צריך להעריץ אותו על הסבלנות:lol:

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

ניב. בכוונה וויתרתי על השנה...

פשוט לוקח לו הרבה... הרבה הרבה הרבה זמן להגיב למה שהוא קורא.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

חחחחח אלוהים ישמור איזה דיליי!

איזה מערכת הוא "התקין" (בראש) חחח

סתם סתם בלי לפגוע כמובן.

 

 

בברכה, יוני.

מה זה הגלון *קבל* הזה בין המגברים ?
:shock:

המגברים האלה מממנים אירגוני טרור:onfire:

אחד החזקים! :rofl:

×
×
  • תוכן חדש...