Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי סובארו ג'סטי, ולאחרונה גילתי כי כאשר האוטו מתחמם ואני בודק שמן במנוע אני רואה כתמים בהירים על המדיד. אולם לאחר 10 דקות וכאשר האוטו מכובה אני בודק את המדי וכמות השמן אחידותו והצבע שלו הם תקינים.

בדקתי את המים ברדיאטור ולא נראה שיש מחסור או שכמות המים השתנתה.האוטו לא מתחמם.

אבקש את עזרתכם.

פורסם

שלום רב וברוך בואך לפורום!

כאשר אתה כותב : כשהרכב מתחמם, האם כוונתך שהרכב מתחמם יתר על המידה, או כשהרכב ממתחמם בתחום הנורמל, וכשהוא נמצא בתחום טמפרטורת עבודה?!

המשך לעקוב אחרי מפלס המים ברדיאטור, ובמיכל העבוי, ודווח רק באם יש ירידה במפלס, ברדיאטור בדוק רק כשהמנוע קר בבוקר, לפני תחילת נסיעה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה בוקר טוב!

הבחור כותב שהמנוע לא מתחמם, ולא חסר מים.

לדעתי, הבעיה בנשם סתום חלקית.

(אני קובע לי עובדות משלי,כדברי איציק):roll: :roll:

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

שלום צביקה

תודה רבה על קבלת הפנים.

הרכב מתחמם בתחום הנורמל (זהו רכב שנת 88 , כך שכאשר הוא מתחמם בד"כ במצב עמידה ממושכת, המאוורר על הראדיאטור מתחיל לעבוד ומוריד את הטמפ').יש לציין שהחלפתי מנוע לפני שנתיים למנוע 1200 משופץ ולא היו כול בעיות.כמו כן הרכב מטופל באופן קבוע טיפולים תקופתיים.

החשש שלי הוא המצב בו כאשר הרכב חם יש את הכתמים הללו על השמן (כתמים בצבע חום בהיר, ולא אחידים).מה הסיבות לכך והאם אני יכול ליסוע באוטו ?

פורסם

רוב רוי אתה יכול להרגע, כמו שציין ידידי ועמיתי, דוד זמר, הכתמים החומים מקורם בעבוי של טיפות מים,

 

שמתחברות לשמן ונוצרות בגלל הבדלי הטמפרטורה , בזמן הדלקת מנוע קר,כל עוד מפלסהשמן לא עולה,

ומפלס המים לא יורד , אתה יכול להרגע!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
לדעתי, הבעיה בנשם סתום חלקית.

(אני קובע לי עובדות משלי,כדברי איציק):roll: :roll:

דוד

אילו תופעות עוד יכולות להיווצר כתוצאה מנשם סתום במכסה השסתומים?

פורסם

יכול להיבנות לחץ שבמקרים מסויימים עלול לגרום לפריצת מחזיר שמן כל שהוא, לנזילות שמן וכאלו.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...