Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב ישנו רדיו מקורי. ואני רוצה להחליפו. במוסך המורשה טוענים שלא ניתן להחליפו.

 

האם משהוא מכיר דרך או מקום שבו ניתן להתקין רדיו אחר במקומו.

 

תודה.

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

פורסם

הרכב הינו מצורה חדשה מודל 2002

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

פורסם

למה להחליף??? פשוט תנתק אותו ותתקין רדיו דיסק נוסף!

אני משאר שאתה באמת לא כול להחליף אותו בגלל שהכל נשלט ממחשב הראשי של הרכב ואתה (אני חושב) רואה הכל באותו מסך. אם אני טועה אז תגיד לי.

פורסם

או שתחסוך לכולנו ולעצמך כאב ראש ותרים טלפון ליבואן. הוא כבר צריך לדעת.

 

אם הוא יגיד שאפשר אבל רק דרך החברה - גש למתקין שאתה סומך עליו והוא יראה לך שלא רק החברה יכולה :wink: .

אם הוא יגיד שאי אפשר - גש למתקין שאתה סומך עליו ותשאל אם יש לו מה להציע, רוב הסיכויים שהוא יראה לך שלא רק החברה יכולה :wink: .

 

 

ובא לציון גואל.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

לחבר שלי אם איבזה היתה את אותה בעיה אז הוא התקין את הרדיו דיסק מתחת למושב :!::shock:

מצויין נגד גנבים :wink:

2pac

west side

×
×
  • תוכן חדש...