Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום!

האם מישהו יודע מה ההגבהה של המתלים מאחור נותנת?

ראיתי שיש רכבים כאלו..

קצת פרטים בבקשה..

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
שלום!

האם מישהו יודע מה ההגבהה של המתלים מאחור נותנת?

ראיתי שיש רכבים כאלו..

גיליתי לא מזמן שיש מי שחושבים שזה גורם להעברת יותר משקל לגלגלים הקדמיים, ולכן יותר אחיזה מקדימה ופחות תת היגוי.

כמובן שזה שטויות.

 

אם כן, הדבר היחיד שהגבהה מאחורה נותנת זה עשיית רושם על אנשים שחושבים שזה מעביר משקל קדימה.....

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

מה לגבי אווירודינמיות?

 

אם אתה מעלה את האחורה, מקדם החיכוך של הגג עולה אבל של הגחון יורד, לא?

אם זה נכון, ואני לא בטוח, זה תורם למשהו? (הגג יותר חלק מהגחון...?)

פורסם

ארז אני חושב שזה נשאר היינו הך לקחת מפה ושמת מפה אז מה עשית :)

 

מה כן שההרמת טורמת זה למישי מעמיס יותר משקל מאוחרה ורוצה שהרכב לא יגיע לרצפה ממשקל 300 קילו אז הוא מרים את התחת של הרכב

פורסם
אוואטר של rs2000 אה

 

יש לך טעם טוב :-)

 

אגב הRS גנובה מהאתר שאתה המלצת לי עליו...

 

ו- IGOR אתה אכן צודק לא שמתי לב ל -I תודה..

 

עד כאן בקשר לסימלון

 

בקשר להגבהה אני חושב שאם זה עוזר לאוירודינמיקה מקדימה על חשבון פחות אוירודינמיקה בנסיעה ברוורס זה שוה משהו לא?! סתם שאלת תם...

פורסם

הרכב נמצא בירידה כל הזמן וככה הוא יסע יותר מהר.

הרי תמיד תהיה תנופה...

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

מנסיון שלי עם זה:

 

קודם כל ישנם גומיות שנקראות SIM.

אלה גומיות מיוחדות עם תערובת גומי-עופרת, המצאה ישראלית של מישהו מבוגר בשם שמחה. (מכאן SIM).

 

את הגומיות האלה יש בכל מוסך מורשה, ובמיוחד בטויוטה , והם ממליצים בחום.

למה? כי הרכב ממש ממש ממש נמוך.

יש ברשותינו קורולה, מהדגמים הישנים (93-97, אחלה אוטו).חיסרון יחיד שמצאתי בו שהוא ברצפה.

החלפתי 4 בולמים מקוררים של טויוטה חדשים, וזה לא עזר גם לא במ"מ.

כל פס האטה מתככך באוטו וקורע את האגזוז. שלא נדבר על קפיצות במהירות 80, שפעם כמעט עף לי טמבון אחורי שפגע בכביש.

במוסך מורשה טויוטה הציעו לי את הגומיות האלה, לפני ששמתי אותם קראתי קצת ואז שמתי.

מדובר בגומי מיוחד, המוכנס בין 2 שלבים בקפיצים. כל קציץ יש 2 כאלה.

שמים אותם לבד, ע"י הרמה של הרכב עם ג'ק פשוט בחניה.

זה מרים את האוטו מעט, אך היתרון שזה מקשיח את הקפיץ וגורם לאוטו להיות יציב יותר. (אל תגידו שטויות!הרי למה אתם שמים קפיצים קשים?)

היה על זה מבחנים רבים בחו"ל (זה משוווק גם לשם) אז אין מה להתוכח.

מה שכן- אני שמתי 4 מאחורה (2 בכל צד), והאחיזה של האוטו השתפרה מאוד בסיבובים חדים (לא זורק היגוי יתר). תגידו שטויות, חבר שלי שם גם מקדימה וההתנהגות של האוטו שלו השתפרה פלאים, וממש לא פסיכולוגי.

 

מבחינת בלאי- נמצא כבר שנתיים וחצי ולא מראה שום סימן קטן של בלאי

 

מחר אני יחפס ויעלה לכם (תוכלו לחפש לבד,יש לו אתר ישראלי לא מצאתי אותו)

I30 CW

פורסם
מצאתי:

 

 

http://www.sim.org.il/lang.htm

 

אגב אני מתכוון לשים את זה ב 106 מאחורה.

אתה מוזמן לנסות להתקין את זה ב 106 מאחורה.

אם תמצא איפה, אז תגיד לי. גם אני רוצה שהרכב שלי יסע תמיד בירידה.... פחחחחח..... :loco:

 

נ.ב. ל amitexc: אני מקווה מאוד שכתבת את מה שכתבת על נסיעה בירידה בצחוק ורק שכחת את הסמיילי, כי אם אתה באמת חושב כך, אז צר לי להגיד לך, אבל אתה כנראה קצת מאותגר שכלית.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

הם כותבים באתר שעדיף לשים את זה בארבעת הגלגלים ולא מסבירים למה.. צריך לנסות לשים קודם רק אחוריים לבחון את הרכב ואז לשים גם קדמיים... ואו אז נדע..

 

אגב מה המחיר של ה SIM הנ"ל?

פורסם

זה עוזר בחיסכון בדלק.

 

האוטו כל הזמן בירידה ולכן אפשר לשלב הילוך 5 ולא לתת גז.

 

 

וזה בשביל ג'רמי

:wink:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...