Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בואנה חאלס עם הבדיחות המפגרות של הרכב בירידה. המחיר באתר כתוב 120 שקל. אני חושב שאני אזמין א זה, הרכב די נמוך מאחור בגלל שיש כל מיני דברים בתא מטען.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

טוב.. תשובה הגיונית אין... ואני לא חושב שלהגביה את כל הרכב זה טוב מבחינה אוירודינמית . אולי הSIM הזה יעיל לשיפור הקפיצים השאלה מה עדיף...

פורסם
מנסיון שלי עם זה:

 

 

 

 

מה שכן- אני שמתי 4 מאחורה (2 בכל צד), והאחיזה של האוטו השתפרה מאוד בסיבובים חדים (לא זורק היגוי יתר). תגידו שטויות, חבר שלי שם גם מקדימה וההתנהגות של האוטו שלו השתפרה פלאים, וממש לא פסיכולוגי.

 

מבחינת בלאי- נמצא כבר שנתיים וחצי ולא מראה שום סימן קטן של בלאי

 

אז למעשה שמת רק מאחורה.. הצצתי בגלריות שלך ולא רואים שהרכב מאחורה גבוה יותר. למה זה?

 

ובלי קשר הטויוטה שלך מטמטמת.. סביבת נהג יפהפייה.. מענין לדעת איך עשית את זה צבעת פלסטיקים? והאורות בלוח שעונים?

פורסם

קודם כל תודה, והינה תשובות מהירות:

1. לגבי סים- כתוב מחיר. 4 ב 120.

ההגבהה -אל תצפה שהאוטו יהפוך לגיפ. הוא מוגבהה ב 1-1.5 ס"מ. ואין לזה שום השפעה על בטיחות אחרת SIM לא היה מקבל אישור מגופים שונים בכל העולם.

אתה רואה שהאוטו נמוך? תאר לך איך היה לפני...

 

2. את הצבעיה של הפאנלים עשיתי אצל פחח ,עבודה טובה גימור לא משהו. לוח שעונים מחו"ל.

3. שמתי רק מאחורה כי בטויוטה אמרו לי שמסוכן לשים מקדימה "שאני לא יחליק".

התעקשתי שישימו לי ולא רצו. טיפשים... "יחליק"? מה הם מבינים?

 

באתר ממולץ לשים בכל ה 4 גלגלים, וכך גם כמה חברים שלי עשו בין היתר באותה דגם של טויוטה בדיוק. השיפור כאמור רק לטובה.

 

לא מרגיש טוב עם זה- תוריד את זה ב 2 דקות... כולה 120 שקל, שווה את ההשקעה.

אני לא דילר של SIM אבל אני "משבח" אותו כי עד עכשיו אני רואה ממנו רק טוב וכך כולם.

 

4. מספיק עם הבדיחות, האוטו לא עולה כל כך שתיהיה ב"עלייה".

אין חיסכון בדלק, יש רק קושיות מסויימת שמתבטאת באחיזה טובה יותר בלבד, ולא באה על חשבון נוחות.

 

5. לגבי ה 106 שלי- אני מתכוון להוריד אותם מהטויוטה, ולשים אצלי לראות שינוי, אם כן אני יקנה לי גם.

I30 CW

פורסם

תשובה לשאלה חד משמעית!

 

כאשר הגובה האוחורי גבוה יותר יש אחיזת כביש יותר טובה לגלגלים הקידמיים.

אבל רק ורק בנסיעה על קו ישר במהירות גבוה. זה גם עוזר למנועים שעברו שיפור אמריקאי (musculcar funnycar) .

שימו לב למשל מכוניות FUNNYCAR העושים תחרויות בארה"ב מוגבהות מאחור כדי שהרכב לא יתרומם יצמצם את צריכת הדלק המסיבית וישפר את האוירודינמיקה ובנוסף יתן אחיזה לגלגלים הקדמיים.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם
מנסיון שלי עם זה:

 

קודם כל ישנם גומיות שנקראות SIM.

אלה גומיות מיוחדות עם תערובת גומי-עופרת, המצאה ישראלית של מישהו מבוגר בשם שמחה. (מכאן SIM).

 

את הגומיות האלה יש בכל מוסך מורשה, ובמיוחד בטויוטה , והם ממליצים בחום.

למה? כי הרכב ממש ממש ממש נמוך.

יש ברשותינו קורולה, מהדגמים הישנים (93-97, אחלה אוטו).חיסרון יחיד שמצאתי בו שהוא ברצפה.

החלפתי 4 בולמים מקוררים של טויוטה חדשים, וזה לא עזר גם לא במ"מ.כל פס האטה מתככך באוטו וקורע את האגזוז. שלא נדבר על קפיצות במהירות 80, שפעם כמעט עף לי טמבון אחורי שפגע בכביש.

במוסך מורשה טויוטה הציעו לי את הגומיות האלה, לפני ששמתי אותם קראתי קצת ואז שמתי.

מדובר בגומי מיוחד, המוכנס בין 2 שלבים בקפיצים. כל קציץ יש 2 כאלה.

שמים אותם לבד, ע"י הרמה של הרכב עם ג'ק פשוט בחניה.

זה מרים את האוטו מעט, אך היתרון שזה מקשיח את הקפיץ וגורם לאוטו להיות יציב יותר. (אל תגידו שטויות!הרי למה אתם שמים קפיצים קשים?)

היה על זה מבחנים רבים בחו"ל (זה משוווק גם לשם) אז אין מה להתוכח.

מה שכן- אני שמתי 4 מאחורה (2 בכל צד), והאחיזה של האוטו השתפרה מאוד בסיבובים חדים (לא זורק היגוי יתר). תגידו שטויות, חבר שלי שם גם מקדימה וההתנהגות של האוטו שלו השתפרה פלאים, וממש לא פסיכולוגי.

 

מבחינת בלאי- נמצא כבר שנתיים וחצי ולא מראה שום סימן קטן של בלאי

 

מחר אני יחפס ויעלה לכם (תוכלו לחפש לבד,יש לו אתר ישראלי לא מצאתי אותו)

 

 

בולמ"ז לא משפיעים על גובה הרכב!!!

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

ששאלתי כאן, ובפורום YNET בזמנו, אמרו לי "בוודאי" שמשפיע.גם כל מוסך אחר אמר זאת.

תכלס? לא השפיעה, אבל מה שכן זה גרם לפחות "שקיעה" של הרכב בקפיצות מה שנתן תוצאה טובה קצת בקפיצות.

I30 CW

פורסם

 

4. מספיק עם הבדיחות, האוטו לא עולה כל כך שתיהיה ב"עלייה".

אין חיסכון בדלק, יש רק קושיות מסויימת שמתבטאת באחיזה טובה יותר בלבד, ולא באה על חשבון נוחות.

 

5. לגבי ה 106 שלי- אני מתכוון להוריד אותם מהטויוטה, ולשים אצלי לראות שינוי, אם כן אני יקנה לי גם.

רק שיהיה ברור: גם אם תגביה את הציר האחורי של האוטו במטר, הוא לא יהיה יותר בירידה ממה שהוא בלי ההגבהה. ירידה או עליה נקבע לפי גובה נקודות המגע של הגלגלים על הכביש, והגבהת אחורי המרכב לא משנה את המיקום של הגלגלים.

מי שחושב אחרת פשוט מזמין בדיחות על חשבונו. (לא חשבתי שאני אצטרך להסביר את העניין הזה בפורום כזה...:? )

ולגבי ה 106, אני מצטרף לבקשה של אביעד לקבל עדכון איך זה עבד. אני אשמח לראות גם תמונות.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אז מה בשבילך צריך להוסיף סמיילי ?!פעם הבאה תקבל סמיילי אל תדאג.:shock:

 

רק אל נא לשכוח שכאשר מגביהים את הרכב מרכז הכובד עולה דבר שמגדיל את הסיכויים להתהפף ולאבד אחיזה בזמן הסיבוב.

אם האוטו עמוס רוב הזמן אז רצוי להגביה את הרכב אם לא אז עדיף לא לשחק עם זה.

ולגבי אוורודינמיקה הגבהה לא מוסיפה כלום לכך והיא אפילו מגדילה את שטח הפנים המתנגד לרוח.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
אז מה בשבילך צריך להוסיף סמיילי ?!פעם הבאה תקבל סמיילי אל תדאג.:shock:

 

רק אל נא לשכוח שכאשר מגביהים את הרכב מרכז הכובד עולה דבר שמגדיל את הסיכויים להתהפף ולאבד אחיזה בזמן הסיבוב.

אם האוטו עמוס רוב הזמן אז רצוי להגביה את הרכב אם לא אז עדיף לא לשחק עם זה.

ולגבי אוורודינמיקה הגבהה לא מוסיפה כלום לכך והיא אפילו מגדילה את שטח הפנים המתנגד לרוח.

כשמגביהים מאחורה מרכז הכובד לא עולה, הוא על הציר הקדמי. באוטו רגיל עם מנוע קדמי...

 

ובקשר לאווירודינמיקה, אל תזרוק סתם לאוויר, כי כמו שאתה מגדיל את מקדם החיכוך של הגג, אתה מוריד כמעט לחלוטין את מקדם החיכוך של גחון הרכב. אני לא מתעסק באווירודינמיקה או משהו אבל זה הגיון פשוט.

פורסם
כשמגביהים מאחורה מרכז הכובד לא עולה, הוא על הציר הקדמי. באוטו רגיל עם מנוע קדמי...

 

ובקשר לאווירודינמיקה, אל תזרוק סתם לאוויר, כי כמו שאתה מגדיל את מקדם החיכוך של הגג, אתה מוריד כמעט לחלוטין את מקדם החיכוך של גחון הרכב. אני לא מתעסק באווירודינמיקה או משהו אבל זה הגיון פשוט.

גם לציר האחורי יש משקל וגם לו השפעה על מרכז הכובד,בתנועה סיבובית הדבר בהחלט בא ליידי ביטוי.

 

אתה בטוח שלפני ההגבהה הרכב היה בזוית שלילית?!אני ממש לא.

וזה לפני שאני מתחיל לזרוק דברים...

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

:lol: :lol: :lol:

 

איזה תרד' מטומטם...

 

אני אסכם בקצרה , טענה שטוב לשים גומיות לקפיצים שעבר זמנם

 

טענה טובה של ג'רמי למה לא לשים אותם

 

טענה מטומטמת שכדאי כי אז הרכב בירידה

 

טענה טובה של ג'רמי למה זו טעות

 

ד"א לבחור עם ה 106 ,

 

ל 106 אין קפיצים מאחורה .

 

משמע , יצאת טמבל . אבל אחד גדול .

 

ולכל אלו שטוענים להרכיב את זה , כולל ההוא שאמר זה כולה עוד 120 ש"ח :

 

אתם הקמצנים , במקום להשקיע עוד קצת כסף , אתם מתקמצנים ומעדיפים לסכן את עצמכם ואת הסובבים בגומיות שאמורות לתת תחליף למשהו שאמור לקשר ביניכם לכביש...

 

קמצנים ומתברר גם טיפשים .

 

 

אני רק מתפלא איך לא חסמו את השרשור המפגר הזה כבר...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...