Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי שמע על חברת Harman/Becker?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרמן בקר אני לא מכיר אבל תאגיד הרמן מחזיק היום את המותגים jbl revel infinity וכמובן הרמן קרדון

 

החברה שהביאה לעולם את המושג hi-fi לפני איזה 40 שנה

 

 

יש לי רסיבר שלהם (avr-500 ) שקניתי לפני 7 שנים ואחרי הרבה בירורים הוא משרת אותי עד היום , הרסיבר הזה דוחף זרם לרמקולים בצורה מטורפת .

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

herman\becker זו חברה שפועלת תחת תאגיד הרמן .

זו חברה שמתמחה בעיקר במערכות ניווט ,TV, ובעיקר מולטימדיה.

אני יודע שהם מייצרים גם HU פשוטים למידי ברמה של מערכות בילטאין.

לא ממש שמעתי עליהם יותר מידי, אני יודע שמכשירים שלהם בעיקר מותאמים לאירופה.

קישור ליצרן:

http://www.becker.de/beckerCC21/www_root/index.jsp?language=En

under construction..

פורסם

באתר caraudiodirect.co.uk המחירים שלהם די קרובים לאלפיין 9855. 10 פאונד פחות.

לא נראה לי שהדיוניט "פשוט" היה עולה סכום כזה.

 

http://www.caraudiodirect.co.uk/index.php?cPath=2&cadid=a63a6c28ad5711ad7db088779b6ed13e

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

פשוט משמעו ללא אקולייזרים קרוסים תצוגות, לא ממש מעיד על איכותו,כלומר פשוט לא בהכרך אומר לא איכותי. מכשירים מקבילים של דנון,נאקאמיצ'י שמאופיינים בפשטות(מופשטות כנגן בלבד) עולים פי שלושה עד ארבעה מעל המכשירים הללו.

כפי שאמרתי לא מכיר את המכשירים הנ"ל ולכן לא יכול להעיד על טיבם ואמינותם, אך בהשוואה למכשירים מופשטים אחרים(*). הוא לא נראה מציאה גדולה.

והדגם שעולה 10 פאונד פחות מהאלפיין 9855 זה ספינת הדגל של הרמן\בייקר.

אגב, גם הנגנים הביתיים של הרמן\קרדון לא ממש מתחרים בנגנים של דנון ונאקמיצ'י.

מגברים זה כבר סרט אחר.

under construction..

פורסם

לחבר שלי יש במוו סדרה 5 והוא הזמין את המערכת הטובה והיוקרתית שיש לסדרה הזאת... שזו ההרמן קארדון... ואני חייב להגיד שהסאונד בה מדהים ומאוד חזק... ועד אז לא ניתקלתי עדיין במערכות של הרמן קרדון לרכב אבל הזאת ששמעתי היתה בהחלט מעולה....

 

 

מומלץ מאוד...!!!

×
×
  • תוכן חדש...