Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי שמע על חברת Harman/Becker?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת.

במסגרת התעניינות ברדיודיסק חדש נתקלתי בה. החברה מציגה רף מחירים שלא מבייש את סדרות אלפיין הגבוהות.

בביקור באתר החברה רשום Harman/Becker. בדף אודות החברה מצויין שהיא חלק מהתאגיד האמריקאי "הרמן" והחברה עצמה גרמנית.

 

מישהו ראה שמע ידע?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני מכיר את החברה Harman Kardon ,הם כבר כמה עשרות שנים בתחום המערכות סטריאו לבית ולרכב הם תמיד היו כמה דרגות מעל כולם (במערכות סטריאו לבית לרוב, ממה שאני יודע)

דרך אגב בBMW יש מערכות של Harman Kardon.

גם במחשבי HP יש רמקולים שלהם..

לפי דעתי אחת החברות המובילות.

למרות שאני לא יודע איך הם בתחום עולם הסטיראו של רכבים אבל אני מאמין שהם עומדים עם חברות כמו אלפיין וכדומה.

פורסם

גם במחשבי HP יש רמקולים שלהם..

.

הרמן קרדון הייתה חברה טובה, היום נחשבים הרבה פחות, הבנתי שהם מיוצרים עכשיו בטיוואן, ברמה

זבל...

במחשבי HP אין מערכת של הרמן קרדון, אלא של ALTEC LANSING שלפני כמה שנים טובות נחשבו

חברה מעולה! אבל היום המצב שונה, החברה נרכשה ומנצלת את השם הטוב של אלטק כדי למכור בעיקר

רמקולים למחשב, ממש לא איכותיים (שמעתי בכמה תערוכות מיחשוב והתאכזבתי קשות..)

Race Smart

פורסם

יותם יש לי מחשב נישא של HP שהבאתי ארה"ב עם רמקולים של הרמן ושומעים בו מעולה!

לא ניראה לי שBMW יהרסו לעצמם את השם הטוב ויתקינו מערכות על הפנים

איפה שמעת שמייצרים אותם שם?

יש לך איזשהי הוכחה כי קשה לי להאמין, אפילו בתקופה של אבא שלי המערכות נחשבו אז למעולות.

פשוט קשה לי להאמין על חברה כזאת כמו הרמן...

פורסם

יש לי ב בבית 3 מגברים שלהם. מגברים מלפני 30 שנה.

 

מגברים טובים אמינים. אבל לכולם יש כרגע את התקלה. הקדם מגבר נדפק. בשלושתם.

הדגמים 330A 330B 330C אני כמעט בטוח בדגמים אני יברר ביום רביעי.

אבל אני מכיר את המגברים שלהם גם היום והם מצויינים. ויש להם צליל חם. והם מעוצבים יפה.

חברה מצויינת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אלי, אמרתי שהרמן קרדון היו טובים, אפילו טובים מאוד, לפני שלושים שנה אכן עונה לתיאור היו.

 

אלטק לנסינג היום זה ממש לא מה שהיה פעם כמו שכבר אמרתי, החברה נרכשה ועברה לייצר

כרטיסי קול ורמקולים למחשב, באיכות לא משהו... השם נשאר..

Race Smart

פורסם

בכל מה שנוגע לATP3 אני חולק על דעתך, הינו סט 2.1 מעולה בר תמורה למחיר .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
בכל מה שנוגע לATP3 אני חולק על דעתך, הינו סט 2.1 מעולה בר תמורה למחיר .

נכון מאד ולא רק זה גם סטים ברמה גבוהה יותר נשמעים מעולה, לי יש את הATP 3 והוא נשמע ממש טוב, אתמול שמעתי סט 2.1 של אלטק שעולה 1600 ש"ח גם הוא נשמע ממש טוב

פורסם

חחח היית "במחסני חשמל" אסף ששמעת את ה ATP3 ? :)

 

ורק שה ATP 3 עולה משהו כמו 300-400 ש"ח

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

שמעתי אותם לפני שנה בשקם אלקטריק בשפיים [עלו בזמנו 430 שח נידמה לי]

בנוסף על כך יש אותם לבן דודה שלי ..

אחלה סטאפ 2.1

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף זה ניראה כאילו אתה אונס את הכלבה באמת......תחזיר את הליצנית

 

תמיר

פורסם
אסף זה ניראה כאילו אתה אונס את הכלבה באמת......תחזיר את הליצנית

 

תמיר

גברת אסרף, יש לך ראש כחול ודימיון נימוסים והליכות של יהושועפרוע...אני לא אונס את הכלב[זה זכר יא גרוזיני], אני מקלח אותו[לא כולם מתקלחים כמוך בעם בשנה תתפלא גם כלב רוצה להיות נקי..:-) ] ואל תזלזל בגודל שלו הוא לא קטן כמו שאתה חושב והוא גם יודע לנשוך יפה ואתה לא רוצה ממנו ביס ..:twisted:

ובאמת הגיע הזמן שתחליף את החרא הזה בסימלון שלך ..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
אלי, אמרתי שהרמן קרדון היו טובים, אפילו טובים מאוד, לפני שלושים שנה אכן עונה לתיאור היו.

 

אלטק לנסינג היום זה ממש לא מה שהיה פעם כמו שכבר אמרתי, החברה נרכשה ועברה לייצר

כרטיסי קול ורמקולים למחשב, באיכות לא משהו... השם נשאר..

לא יודע מאיפה אתה מביא את זה אבל הרמן קרדון למערכות בתיות נחשבים ברמה מאוד גבוהה ביחד עם דנון ועד היום הם ברמה מאוד גבוהה... באמת אני לא יודע מאיפה אתה מביא את הנתונים המונפצים האלהץ

פורסם

אחרי 13 תגובות בנושא אלטק לנסינג, הרמן קרדון, HP, BMW, כלב גרוזיני ומקלחת... מישהו יכול לענות על השאלה המקורית???

 

חן חן,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...