Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט אם להיכנס להרפתקאה של רכישת סובארו SVX.

 

1. למה עליי לצפות מבחינת אמינוות המערכות?

2. האם יש דברים ספיציפיים אותם עליי לבדוק?

3. האם רכב שכזה שווה את ההשקעה?

פורסם

אני מתלבט אם להיכנס להרפתקאה של רכישת סובארו SVX.

 

1. למה עליי לצפות מבחינת אמינוות המערכות?

2. האם יש דברים ספיציפיים אותם עליי לבדוק?

3. האם רכב שכזה שווה את ההשקעה?אני רק יכול לומר שפעם רציתי לקנות אחת אבל עקב גילה המתקדם ומחירה היקר בטירוף ויתרתי על התענוג כי פשוט לא יכולתי לעמוד בזה.

בכל אופן האוטו מדהים ואם יש לך את הממון אז לך על זה.

כן יש משהו אחד שאתה צריך לבדוק: מה פירוש האותיות SVX כי אני אשמח לדעת :-)

אופנוען

פורסם
אני רק יכול לומר שפעם רציתי לקנות אחת אבל עקב גילה המתקדם ומחירה היקר בטירוף ויתרתי על התענוג כי פשוט לא יכולתי לעמוד בזה.

בכל אופן האוטו מדהים ואם יש לך את הממון אז לך על זה.

כן יש משהו אחד שאתה צריך לבדוק: מה פירוש האותיות SVX כי אני אשמח לדעת :-)

subaru very expensive :wink:

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

תראה.

 

למצוא חבר פורום שיש לו כזו נדיר מאוד מכיוון שישנן בודדות ממש כאלו בארצנו.

האוטו בעל מנוע 3300 סמ"ק 226 כ"ס 8.6 שניות מ- 0 ל- 100 .

לאוטו יש דימיון רב לחללית הן בעיצוב והן במכלולים, חופת הנהג הינה עשויה מחופת מטוס.

אני אישית אוהב מכוניות נדירות.

אם יש לך כסף להביא חלקים מחו"ל במידת הצורך וכדומה אז לך על זה.

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
אני מתלבט אם להיכנס להרפתקאה של רכישת סובארו SVX.

 

1. למה עליי לצפות מבחינת אמינוות המערכות?

2. האם יש דברים ספיציפיים אותם עליי לבדוק?

3. האם רכב שכזה שווה את ההשקעה?

שלום למתלבט,

האוטו ממש מטוס. נוח, מפואר (יחסית לזמנו), מהיר מאוד וגם יציב (4X4) עם הילוך כוח.

לכבודך מצאתי לך אחת שכדאי לבדוק אותה

בבקשה http://www.arik555.com/auto/svx/

Mazda CX5

Škoda FABIA

×
×
  • תוכן חדש...