Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתוצאה מכך שהשמיעו לי מה הסאב שלי (פוקאל 33A) מסוגל להפיק בהגברה מתאימה וכתוצאה של טחינת עבודה מטורפת אני כנראה משדרג את ההגברה באוטו שלי ורציתי להתייעץ איתכם...

האופציות שלי הם כאלו:

1)להוסיף מונובלוק עד 1500 שיחזיק את הסאב ולעבוד עם הנקאמיצ'י הנוכחי שלי בשתי גישורים

2)לעשות איזה טרייד או להמשיך בניסיונות למכור אותו ולאחר המכירה להביא מגבר high end כאשר מתוך רשימת ההי אנד אני מסתכל על

הליקס B4

פייז אבולושן אופוס 4

נקאמיצ'י 2004(אגב אותו כבר ראיתי מפעיל סאבים דומים לשלי והוא מתפקד עליהם בצורה שלא תאמן)

 

בגדול זהו אם יש עוד הצעות על כל סוגים מיניהם או לעזור לגבש החלטה איזה מגבר יקנה אני אשמח

הקריטריונים למגבר החדש צריכים להיות

כוח בגישור שלא יהיה מתחת ל320 RMS זה בראש ובראשונה אחרת למה החלפתי מגבר...

שיהיה קרוס די טוב אם יהיה בנד פאס זו תהיה תוספת נחמדה למקרה שבעתיד אני ירצה לעבור לעבוד בבי אמפינג

שלא יהיה מגבר שיטחן לי את המערכת חשמל עד זוב דם זה מאוד מאוד חשוב האלטרנטור שלי לא הולך לעבור שיפוץ או החלפה מכל סוג שהוא אני לא מעוניין להכנס להוצאה הזאת...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

×
×
  • תוכן חדש...