Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליפ קארספורום


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ה205 שלי..

 

מקווה שהיא עוברת את מבחן המעניין של סרוניס :smile:

 

http://img62.imageshack.us/my.php?image=image22ve.jpg

 

מצטער לאכזב אותך, אבל גם 205 GTI 1.9 מקורית לא עוברת את מבחן המעניין שלי... כאילו שקשה לי להכנס לגוגל ולמצוא שם עשרות תמונות עדיפות של כל אחת מהמכוניות הללו. לכן, אם כבר עושים משהו, לעשות את זה כמו שצריך, כמה שיותר איכותי. אני לא רואה כיצד מישהו, ואפילו מוכשר ביותר, מצליח לייצר משהו מעניין מאלבום תמונות של מכוניות מהסוג הזה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
איזה בידיוק רכב קיים בישראל ושיש אותו למישהו בפורום ואי אפשר למצוא את התמונות שלו בגוגל?

 

בדיוק. לכן זה מיותר לעשות סרטון של תמונות סתמיות. צריך לחשוב על משהו יותר מעניין.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
צודק... תגיד לעורכים באוטו שיעיפו לעזאזל את כל התמונות... הרי אפשר למצוא את כל זה באינטרנט... :roll:

 

והקשר הוא?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בדיוק. לכן זה מיותר לעשות סרטון של תמונות סתמיות. צריך לחשוב על משהו יותר מעניין.

 

רוני

 

אולי נצלם סרט בסגנון getaway in stockholm? (בהשתתפות חברי הפורום כמובן :lol:)

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
מצטער לאכזב אותך, אבל גם 205 GTI 1.9 מקורית לא עוברת את מבחן המעניין שלי... כאילו שקשה לי להכנס לגוגל ולמצוא שם עשרות תמונות עדיפות של כל אחת מהמכוניות הללו. לכן, אם כבר עושים משהו, לעשות את זה כמו שצריך, כמה שיותר איכותי. אני לא רואה כיצד מישהו, ואפילו מוכשר ביותר, מצליח לייצר משהו מעניין מאלבום תמונות של מכוניות מהסוג הזה.

 

רוני

כל הקטע הוא לעשות משהו אישי לפורם הזה משהו שייצג אותו! משהו שמשותף לכל חברי הפורם ולא סתם להיכנס לגוגל ולהוריד תמונות של מכוניות שלא קשורות לאנשים שאתה אפילו לא מכיר או לא בקשר איתם,אני אישית ממש הייתי רוצה לדעת ולראות איך ניראות מכוניות של שאר חברי הפורם.
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מיצובישי רולס צודק.. זה צריך להיות משהו כיפי, מהנה... כולם יכירו את המכוניות של כולם.. זה לא צריך להיות משו גרנדיוזי.. חלק מכם חושבים שאתם תעשו טובה אם תעלו את התמונה שלכם.. לא רוצים? לא צריך.. מישהו אחר כן רוצה.. אם לא תהיה הענות אז לא יהיה מה לשים...

 

חומר למחשבה...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...