Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם.

 

אבא שלי קנה לי בדיוטי פריי מלפני שעה מגבר של jbl מדגם gto75.3

 

ראיתי שהעוצמה של המגבר שעושים גישור מ2 ערוצים לערוץ 1 היא 284 rms .

 

האם הוא יזיז בצורה טובה את הסאב שיש לי (פיוניר דגם פנינה 400rms )?

 

 

http://thebassbin.co.uk/shop/product/products_id/758.html

 

ראיתי שיש אפשרות מערוץ אחד להגבריר את הסאב בלי לעשות גישור איך זה????

 

 

ובכללי למי שיש את המגבר איך הוא ? אתם מרוצים ממנו ? איך האיכות שלו?.

 

תודה ענקית לעונים 8)

פורסם

ל 90% מחברי הפורום יש את המגבר הזה , ולא שמעתי תלונות מאף אחד.

וגמני עוד שבועיים יהיה לי אחד.

 

ועדיף שתגשר 2 יציאות, יש 2 יציאות במגבר הזה עם "באס בוסט" תגשר אותם לסאב, והוא ידפוק טוב מאוד

 

לא מומלץ לחבר אותו לערוץ אחד, 100 RMS לא יזיזו אותו כמו שצריך.

פורסם

תודה רבה על העזרה אבל אני רוצה לשמוע מאנשים שבאמת יש להם אותו איך הוא?

 

ועוד משהו,תגידו פיוניר לא מחרטטים קצת בנתונים ? אני מתכוון ש284 rms בגישור לסאב זה לא קצת

 

יותר מדי לתת לו למרות שהוא 400 rms מוצהר?

פורסם

קודם כל, עם באסבוסט לא הייתי מתעסק בכל מקרה.

שנית הסאב הזה יכול "לספוג" 400 ממה שכמה אנשים שניסו זאת בפורום אומרים.

אבל אל חשש הוא יהיה בסדר עם הJBL. קח בחשבון שגם אם זה מה שמוצהר אין זה אומר שזה מה שהרמקול יקבל.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

כפתור להדגשת תחומי תדרים מסויימים[תדרים נמוכים לסאב] .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שאלה רטורית .

תנסה תראה, לטעמך -מברוק תשאיר במצב זה.

לא לטעמך -תחזיר למצב הקודם, העיקר ניסית אמנם לא היה לטעמך.

יש הטוענים ששימוש בבאס בוסט הורס ו"מחרבש" את הבאס,ויש כאילו [אני אחד מהם] שדווקא משתמשים ומרוצים מהאופציה הזו במגבר.

 

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני מצטער שאני מורח תדיון הזה אבל תגידו האם מישהו מדד איי פעם את ההספקים של המגבר?

 

284 rms בגישור זה נשמע לי הרבה מאוד!!! והאם המגבר הזה מסוגל להגביר קומפונט כמו מורל דוטק?

 

וזהו עד כאן השאלות שלי , עכשיו צריך לחכות 9 ימים שאבא שלי יחזור מחו"ל ואז נראה אם המגבר הזה שווה משהו :-)

 

 

תודה לכולם על העזרה

פורסם

בא נגיד ככה:

JBL חברה אמינה עם רקע טוב.

אבל, וזה אבל גדול, המגבר נקרא 4.75 מסיבה מסויימת. כרגע הדירוג עומג על 104 לערוץ בגלל תקן חדש שנקרא CEA 2006 יש אומרים מתירני ויש אומרים צודק... בכל מקרה התקן מודד הספק תחת מתח של 14.4 כאשר בד"כ באוטו שלנו יש פחות. בדירוג הישן ואולי המציאותי יותר המגבר דורג ב75*4.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אהלן, לחבר שלי יש בדיוק כזה מגבר (JBL GTO 75.4) והוא מרים לו 2 רמקולים של קנווד 350W וסאב פיוניר 305C שהוא 800W\400 RMS, ללא שום בעיה. ושומעים נקי, ללא קירקושים וללא רעשים למיניהם באיכות מעולה ובעוצמה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...