Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עיריית גיבעתים שלחו לי עיקול על חנייה בתמרור לנכים לפני כשנה.

עכשיו אני צריך לשלם להם 1100 ש"ח !

 

מילא, נשלם, נעבוד, נרוויח את זה חזרה, ולא נכנס לגיבעתיים יותר.

 

ולעניין, האם עולה כסף להסיר את העיקול (מלבד הדו"ח) ? אם כן אז כמה ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

מעקלים לו את החנייה בגלל שהוא חנה ברכב של נכים... :-P

 

 

הוא חנה בחניית נכים, לא שילם את הקנס, התעלם כי הרי זה בסדר לחנות בחניית נכים ועכשיו הגיעה אליו הבשורה שמעקלים לו את הרכב בגלל שהוא לא שילם את הקנס...

 

עכשיו כמובן הוא נזכר לפעול כי הרי למה לוותר על הרכב...

פורסם

נדמה לי שיש דמי שיחרור, לפחות לגבי דברים שלוקחים מהבית אני יודע שכן, לגבי אוטו אני לא וידע למרות שההיגיון אומר שעל הגרר תאלץ לשלם להם

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תומר, אתה מדבר על עיקול בפועל.

 

במקרה הנידון מדובר בעיקול רשום במשרד הרישוי, לא לוקחים למישהו רכב, פיזית, על חוב של 1100 ש"ח.

 

לדעתי כדאי לגשת לעירייה הרלוונטית ולסגור את החוב במקום, ולדרוש מהם בתמורה איזשהו מסמך שמצהיר שהחוב שולם במלואו והם מתחייבים להסיר את העיקול תוך X חודשים.

אם הם לא מסירים בזמן שהתחייבו, לפנות למשרד הרישוי עם המכתב הנ"ל ולדרוש הסרת העיקול.

 

לא להזניח, כי כאשר הרכב מעוקל המשמעות היא שלא ניתן להעביר בעלות - ולא כדאי להיתקע חודשים עם התהליך הבירוקרטי כשכבר לחוצים למכור את הרכב.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

GADIK, האמת, אתה צודק, זה באמת בסדר להחנות את הרכב בחנייה של נכים ב11 בלילה ועד למחרת ב6 בבוקר כשהחניית נכים הזאת היא מול רשות הדואר וזו הסיבה היחידה שיש שם חניית נכים.

הנחתי שיש מתחת לתמרור איזה ביטול לשעות מסויימות נוכחתי לדעת שלא.

 

בכל מקרה, הטיפול בדוח הנ"ל עבר להיות מטופל במקום אחר ?

הם רשמו שם שזה מעמק חפר או משהו כזה...

 

אם זה עבר למקום אחר אני יכול להסדיר את זה דרך עיריית גבעתיים או שזה כבר לא בטיפולם ?

 

כמה אנשים אמרו לי שאפשר להתמקח איתם... זה באמת אפשרי ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
תומר, אתה מדבר על עיקול בפועל.

במקרה הנידון מדובר בעיקול רשום במשרד הרישוי, לא לוקחים למישהו רכב, פיזית, על חוב של 1100 ש"ח.

[b/]

לדעתי כדאי לגשת לעירייה הרלוונטית ולסגור את החוב במקום, ולדרוש מהם בתמורה איזשהו מסמך שמצהיר שהחוב שולם במלואו והם מתחייבים להסיר את העיקול תוך X חודשים.

אם הם לא מסירים בזמן שהתחייבו, לפנות למשרד הרישוי עם המכתב הנ"ל ולדרוש הסרת העיקול.

 

לא להזניח, כי כאשר הרכב מעוקל המשמעות היא שלא ניתן להעביר בעלות - ולא כדאי להיתקע חודשים עם התהליך הבירוקרטי כשכבר לחוצים למכור את הרכב.

חביבי, אתה לא יודע משהו, תגיד, "אני לא יודע" ואל תדבר שטויות!!!!

לוקחים מרצדסים של 300 אלף שקל על חובות של 400 שקל!!!!

אני במקרה עובד איתם בהוצאה לפועל (רק רכבים בלי מטלטלין) כדאי לך לרוץ ולשלם את הקנס לפני שזה יגיע לבית משפט כי אז הקנס יהיה כפול 4 !

ועכשיו יש מלא מבצעים שלהם ברחבי הארץ שמים מחסומים ומהחסום גוררים לך את הרכב למגרשי הוצאה לפועל!!!

ברגע שזה יגיע לבית משפט אתה תשלם המון המון כסף , מעקלים,גרר,בית משפט וכו'

מישהו שאני מכיר היה חייב 13 אלף וזה הגיע לו ל24 אלף.

אז דיר באלק, עוד שאלות אשמח להשיב לך בכייף.

בית-שמש אימפריה!!!

פורסם

שלום.

 

חייב אני לומר שה שחוסר היתחשבות של הנהגים ובעיקר הצעירים אשר חונים בחניות נכים כבר מימיזמן עבר כול גבול, יתרה מזות יש נהגים שמתחזים לנכים מישתמשים אים תוים לא שלהם ואו מזויפים וחונים בחניות נכים. לדעתי את אלה האחרונים צריך לעשות להם שתי דברים א) קנס כספי גבוה שילמדו בדרך הקשה ב) להכריח אותם לעבודת שרות עים נכים כנהגים ואז ילמדו את הסבל הרב שניגרם לנכים.

הדבר המצער הוא שדווקה בישראל שהיא לצערי מדינה אים אוכלוסיה גדולה יחסית של נכים לא מתחשבים בהם. בחו"ל גוררים את המכוניות ומזיני---- את הצורה של נהגים שחונים בחניות נכים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אתה יכול לפנות בטלפון לאלה ששלחו לך את המכתב ולבצע מולם תשלום בכרטיס אשראי או שהם ישלחו לך טופס תשלום. ככה או ככה המחיר של הקנס לא ירד כי זה כבר לא ממש בידיים של הערייה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שלום.

 

חייב אני לומר שה שחוסר היתחשבות של הנהגים ובעיקר הצעירים אשר חונים בחניות נכים כבר מימיזמן עבר כול גבול, יתרה מזות יש נהגים שמתחזים לנכים מישתמשים אים תוים לא שלהם ואו מזויפים וחונים בחניות נכים. לדעתי את אלה האחרונים צריך לעשות להם שתי דברים א) קנס כספי גבוה שילמדו בדרך הקשה ב) להכריח אותם לעבודת שרות עים נכים כנהגים ואז ילמדו את הסבל הרב שניגרם לנכים.

הדבר המצער הוא שדווקה בישראל שהיא לצערי מדינה אים אוכלוסיה גדולה יחסית של נכים לא מתחשבים בהם. בחו"ל גוררים את המכוניות ומזיני---- את הצורה של נהגים שחונים בחניות נכים.

 

 

בברכה בני ל.

אתה צודק, זאת חוצפה וד"א אתה מדבר עם מישהו שאבא ודוד שלו נכי צה"ל.

זה לא היה בזדון, אני לעולם לא חונה בחניית נכים.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

×
×
  • תוכן חדש...