Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא בטוח שזה קשור לפה.. וממילא כבר די התייאשתי מהעניין אבל החלטתי לנסות.

רכשתי רכב מאדם בדרום הארץ במחיר נמוך מאוד, וכשרצינו לעשות העברת בעלות אמר שאין לו קליטה וכו' ונעשה מחר, תכלס זה נסחב תקופה ויום אחד יצרתי איתו קשר לעשות העברת בעלות הוא ניסה לעשות וGOV .IL לא נתן לו אז הוא התעצבן וקילל ואמר שאין העברה וניתק.

למעשה כבר כמה חודשים לא יצר קשר ולא דיווח על הרכב כגנוב או כל קשר אחר לרכב, השאלה האם יש מה לעשות כי ממה שהבנתי מהבוס שלו הוא נרכומן גדול, ועבריין קטן, ולא בדיוק אדם שפוי. ומסתבר שמבחינתו כל עוד הרכב לא מפריע לו בחניה.. הכל בסדר. למעשה השאלה האם יש דרך חד צדדית להעביר את הבעלות? אציין שאין לי שום דרך להוכיח שרכשתי את הרכב מלבד חבר שהיה איתי במעמד הקניה.

 

עריכה אחרונה על ידי גרנד פריקס
פורסם
לפני שעה, גרנד פריקס כתב:

אני מעט חושש ממנו

הייתי מציע לדבר עם הבוס שלו שישכנע אותו להשאיר ת''ז ותוכל עם יפוי כוח להעביר בדואר

אולי יש לבוס השפעה עליו? נשמע שהבוס יותר מהוגן

לפני 9 שעות, גרנד פריקס כתב:

ועבריין קטן,

אתה בטוח שהאוטו שלו? אולי זה ממושכן לבנק?

משתדל לעזור

פורסם
לפני 15 שעות, גרנד פריקס כתב:

אציין שאין לי שום דרך להוכיח שרכשתי את הרכב מלבד חבר שהיה איתי במעמד הקניה.

קריטי לשמור תיעוד כתוב או מוקלט של שיחה איתו בנושא, שבה הוא מאשר במפורש או בעקיפין שרכשת את הרכב,

שתהיה לך הוכחה למקרה שהעסק יסתבך בצורה כלשהיא

פורסם
לפני 55 דקות, אלעדית כתב:

תתחיל ליסוע בכביש 6, מהר מאוד הוא יעביר בעלות

זה בדיוק הכיוון...

תגיד לו שהוא עלול לקבל דוחות. או שתגיד לו שכבר קיבלת דוח ואם לא תחליפו בעלות זה יגיע אליו. משהו כזה.

לפני 16 שעות, גרנד פריקס כתב:

כבר די התייאשתי מהעניין

אתה נוסע ברכב? יש ביטוח? טסט? איך תחדש רשיון?

  • אהבתי 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

דיברתי עם הבוס שלו והוא אמר שהוא בתהליכי פיטורין, הוא אמר לי שהוא שונא אותו ואין לו איך לעזור לי וגם הוא מפחד להסתבך איתו.

אז עשיתי בדיקת שיעבודים ומשכונות וראיתי שיש משכון לחברת המקורית שממנה קנו את הרכב אבל איך שהוא הרכב החליף בעלות איזה 4 פעמים אז כנראה זה לא מפריע להעביר בעלות.

הרכב שלו בדקתי.

יש טסט ,ובביטוח אפשרו לעשות ביטוח, אבל המשטרה חיפשה את הבנאדם מאיזה שהיא סיבה ועצרו אותי לבדיקה כמה פעמים לפי הלוחית והייתי צריך להביא ת.ז. ולהוכיח שאני לא הוא,  אז כרגע הרכב מושבת כי לא בא לי להעצר לבדיקה ובירור כל פעם שניידת קולטת את הלוחית.

 

 

 

  • מבאס 1
פורסם

תפרסם מודעת מכירה בצורה כזו שיפנו אליך מהמגזר.  תחכה שיתקשר קונה מתאים (כנראה בדואי מהדרום..) תסביר לו את המצב,  לא נראה לי שזה מפריע להם.  כנראה ישלם במזומן אז תבדוק טוב שהכסף לא מזוייף לפני שאתה משחרר.  תנסה לתעד כמה שיותר מהתהליך.  (בנוסף לתיעודים ששניתן להבין מהם שמי שהרכב רשום על שמו מכר אותו). 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם הוא ימכור את הרכב למישהו אחר הוא בעצם מוכר רכוש שלא שייך לו.

פות"ש, יש לך הוכחה כלשהי ששילמת על הרכב? אתה מבין שחוקית הרכב הזה לא שייך לך ומחר (או עוד כמה שנים) אותו בן דוד ישלח את בן הדוד השני שלו לאסוף את הרכב ממך ואתה תישאר בלי הכסף ובלי הרכב? 

 

 

פורסם
לפני 6 שעות, ArikB כתב:

רכוש שלא שייך לו.

בעייתי, הייתי מערב גורם חזק מ'השכונה' שיסביר למוכר בשפה שיבין [בצורה חוקית ברורה ונחושה לא מכות או משהו כזה]

משתדל לעזור

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...