Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם

 

מעולם לא רכשתי רכב חדש, תמיד רכבים בני 3-4 ומחזיק גם 8 שנים  ( מונע בדרך כלל משקולי עלות תועלת)  נוסעים בעיקר בעיר עד 15,000 בשנה 

האשה רוצה רכב  להתחדש ברכב גבוהה עם דלת חמישית ( היום נוסעים על סיד 2014) 

 

חשבתי ללכת על CX5 שעונה עיל הדרישות מבחינת גודל , בגז', אמינות  וכו'. רכב  שנת 2022 יעלה נניח 120-130K

 

CX-5 חדשה אקזקיוטיב 2.5 ליטר במבצע חבר תעלה 176K  

 

מה הייתם עושים? עדיף ללכת על חדש לשלם יותר ולהמנע מכאב הראש של  לחפש רכב או שעלות תועלת עדיף בכול זאת ללכת על רכב 2022 נניח? 

 

דרך אגב, לא נעול על CX5 אבל סך הכל הביקורות טובות כמו אמינות. 

 

עריכה אחרונה על ידי איתי200
פורסם

כמה זמן אתם מתכוונים להחזיק את הרכב?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם כך הייתי הולך על חדש או לבדוק 0 ק"מ.

יש אחריות, החוויה ברכישת רכב חדש, לא צריך לחפש בין מוכרים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על התשובה,

כאחד שמונע מיחס עלות תעולת,  על פניו עדיף רכב בן 4. אבל לאור מבצע חבר ו זמן האחזקה  כנראה אולי באמת עדיף חדש .

 

כמו שציינתי , לא נעול דווקא על בCX5 . מה שמניע אותי זה בעיקר אמינות, שיהיה מרווח , גבוה יחסית ודלת חמישית. נסועה של עד  15 בשנה .

 

1. העסקה היא על הדגם היוצא בעיקר משקולי תקציב. האם שווה להתאמץ או הדגם היוצא מספק ( להבנתי עיקר השוני זה במולטימדיה ובהנעה 4X4)  הגיר והמנוע זהים

2. האם יש רכב אחר שעונה על הדרישה ומבחינת עלות תועלת עדיף? 

פורסם

לדעתי, אם אתה מוכן לקחת על עצמך את כאב הראש שבחיפוש רכב משומש וכל המשתמע מכך, הרבה יותר משתלם כמובן לקנות רכב משומש צעיר. ה-CX5 היא בהחלט אופציה נהדרת כיוון שהיא גם  הוכיחה את עצמה כאמינה וגם כי באמת ההבדלים בין אחת חדשה לבין אחת בת כמה שנים הם מינוריים. זאת כמובן בהנחה שאנחנו מדברים על הדור השני ולא על הדור השלישי שלאחרונה נחת בארץ, שבו אני משער שההבדלים כבר יותר מורגשים. 

 

מצד שני, אם יש את היכולת לרכוש רכב חדש ובאמת מתכננים להחזיק את הרכב לשנים רבות, אז באמת אולי כדאי לפתוח אופקים ולהסתכל על כל הרכבים בתקציב? 

בסופו של דבר זה רכב עבור האישה. לדעתי הכי כדאי זה לעשות סיבוב בסוכנויות, לקחת לנסיעת מבחן כמה דגמים ואז באמת להבין מה הדגם המועדף עליה. לאחר מכן, במידת הצורך לעשות חושבים שוב אם עדיף משומש או חדש.

Kia Niro EV 2024

MG4 2023

פורסם

במקרה שלך הייתי מציע לך לקנות 0 ק"מ או מטרייד אין של יבואן גדול כמו טיוטה/לקסוס סלקט - רכב עם אחריות ושקט. ולא לוותר על בדיקה אם זה רכב משומש גם מסוכנויות כאלה.

 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...