Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 24.3.2026 בשעה 20:39, Moshe c כתב:

תוקף זה המלצה, אף שוטר לא יבדוק את התוקף של הכיסא וייתן קנס היה והתוקף חלף. 

חוקר מטעם הביטוח כן יבדוק.

 

שאלה לפותח האשכול -

באיזה גיל הילד?

סלקל מתאים לדעתי לתינוק עד גיל 6 חודשים והוא לא מוגדר כמושב בטיחות לרכב,

לכן מעולם לא השתמשתי בסלקל.

 

* ברשותי סלקל של cybex ארוז ויימסר לכל המעוניין

  • אהבתי 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני 16 שעות, Mr.Hybrid כתב:

חוקר מטעם הביטוח כן יבדוק.

 

שאלה לפותח האשכול -

באיזה גיל הילד?

סלקל מתאים לדעתי לתינוק עד גיל 6 חודשים והוא לא מוגדר כמושב בטיחות לרכב,

לכן מעולם לא השתמשתי בסלקל.

 

* ברשותי סלקל של cybex ארוז ויימסר לכל המעוניין

עד 13 ק"ג או עד שראשו של הילד בגובה משענת הראש. 

זאת ההנחיה הרשמית.

 

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם

בשנות ה80 היה איזה כיסא שמניחים בו את התינוק בבית, משהו דומה למה שקוראים היום טרמפולינה. קראו לזה "סל קל", זה באמת היה קל ולא מיועד לשימוש ברכב.

מתקן ריסון לרכב לתינוקות הוא די כבד, שוקל כ3 קילו. ועדיין אנשים קוראים לו "סל-קל". כשהיו לי תינוקות, היה חובה להשתמש בזה עד גיל שנה לפחות, וגם משקל מסוים. היה חובה לעמוד בשני התנאים (גיל ומשקל) כדי להפסיק להשתמש בזה ולעבור למושב בטיחות. אם אני לא טועה היום ההמלצה היא להמשיך להושיב ילדים בניגוד לכיוון הנסיעה עד גיל שנתיים לפחות.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

הסטנדרטים השתנו מאוד.

לבנים שלי, ילידי שנות ה-90, היה ״סל-קל״ ששימש הן כמנשא יד והן כמושב בטיחות בחודשים הראשונים. אחרי זה עברו למושב בטיחות בגודל מלא. אבל כשאני משווה את המושבים מאז למושבים של הנכדות שלי מדובר ביצורים שונים לחלוטין, היו להם הרבה פחות שכבות הגנה וקיבוע (ש״מקולפות״ ככל שהילד גדל), והריתמה היתה הרבה יותר פשוטה, 3 נקודות לעומת למש נקודות כיום, עם נעילה הרבה יותר פשוטה. חוץ מזה, העיכון נעשה באמצעות חגורת הבטיחות בלבד, והיה הרבה פחות יציב מהאיזופיקס המודרני.

מבחינת הושבת ילדים עם הגב לכיוון הנסיעה - החובה היא עד גיל שנה, ההמלצה עד שנתיים. מעשית עד שהרגליים בולטות מול גב מושב הרכב, כך שאין להן מספיק מקום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היתרון של סלקל, הוא במעברים. הרבה פעמים התינוק/ת נרדמים בנסיעה - וסלקל שניתן לפירוק מאפשר להעביר את התינוק as is הביתה, או לעגלה (יש עגלות עם מתאם לסלקל). אני זוכר עם הילדה הראשונה שלפעמים היא הייתה נרדמת בסקל והייתי לוקח אותה הביתה בתוך הסלקל ונותן לה לישון שם עד שהיא תתעורר.

בתאריך 28.3.2026 בשעה 03:46, Mr.Hybrid כתב:

סלקל מתאים לדעתי לתינוק עד גיל 6 חודשים והוא לא מוגדר כמושב בטיחות לרכב,

לכן מעולם לא השתמשתי בסלקל.

ברכב מודרני, עם כריות וילון וציוני ריסוק גבוהים, עדיין תעדיף לוותר על סלקל, למרות היתרונות?

Toyota runX 2006

Toyota Corolla Cross Adventure 2022

פורסם
בתאריך 28.3.2026 בשעה 03:46, Mr.Hybrid כתב:

חוקר מטעם הביטוח כן יבדוק

מכיר תקדים?

כי ביטוח הפלת"ד מכסה גם אם התינוק שוכב על הגג של הרכב משתזף להנאתו תוך כדי חראקות של האבא.

פורסם

חקירה של הביטוח (אחרי תאונה, כשכבר יש בוודאות פגיעה בילד), באמת מהווה שיקול עבור מישהו פה?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני כשעה, Lt. Dan כתב:

ברכב מודרני, עם כריות וילון וציוני ריסוק גבוהים, עדיין תעדיף לוותר על סלקל, למרות היתרונות?

 

נדמה לי שהכוונה הייתה "לא השתמשתי בסלקל, ומההתחלה הושבתי את הילדים בכיסא בטיחות"

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני שעה, NAPOLEON כתב:

מכיר תקדים?

כי ביטוח הפלת"ד מכסה גם אם התינוק שוכב על הגג של הרכב משתזף להנאתו תוך כדי חראקות של האבא.

לכסות הוא יכסה.

יכול להיות שתהיה אחרי זה תביעת גיבוב. אם יוכח שהיתה רשלנות פושעת. לא מכיר תקדימים. אבל נשמע לי הגיוני

 

סלקל לא בתוקף לא נשמע לי רשלנות פושעת

.

פורסם
לפני שעה, שביט כתב:

נדמה לי שהכוונה הייתה "לא השתמשתי בסלקל, ומההתחלה הושבתי את הילדים בכיסא בטיחות"

הכוונה הובנה, והשאלה שלי היא כאמור לעיל.

Toyota runX 2006

Toyota Corolla Cross Adventure 2022

פורסם
לפני 6 שעות, Lt. Dan כתב:

 

ברכב מודרני, עם כריות וילון וציוני ריסוק גבוהים, עדיין תעדיף לוותר על סלקל, למרות היתרונות?

 

מוותר על הסלקל.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...