Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, ברכבי מותקנים שני מגברים (אחד של לנזר 2 יציאות שמחובר לסאב 305C של פיוניר והשני של פלטינום אודיו שמחובר לאחוריים 9*6 של פיוניר ולקומפוננט של ג'יי בי אל) וקרוס אובר של לנזר X2...

ו HU של קנווד...

צצה לי בעיה חמורה בסאונד ברכב שאינני שומע כלום!

אני מגביר את הווליום ואינני שומע דבר... יש לציין שכשהתחילה הבעיה (לפני שלושה ימים) כששמעתי דיסק זה נשמע ברמקולים כאילו אני שומע רדיו.. עם הפרעות חמורות.. (כמו שהרדיו לא מכוון בדיוק על התחנה..) ולאט לאט הסאונד נעלם... כאילו הרמקולים חירחרו או משהו כזה.... וביום שישי הלכתי לחשמלאי שיבדוק אולי יש לי בעיה במצבר כי בתחילת השבוע הוא התרוקן לי וחשבתי שהוא לא התמלא וכאשר היה צריך להשמע באס, הבעיה היתה מתחילה... החשמלאי אמר שהכל תקין... אז הלכתי למתקין מערכות והוא משער שיש לי קצר איפה שהוא כי הוא שם לי רדיו דיסק חדש מאותו דגם והיתה את הבעיה והוא בדק זרם במגברים והכל תקין... עכשיו אני כותב לכם פה הודעה משום שאני רוצה להיות בטוח שזאת באמת יכולה להיות הבעיה...

עוד דבר ששכחתי לציין, שיום לפני שמעתי רגיל והכל היה טוב, וידידה שלי סגרה את הדלת הקידמית חזק מאוד ברכב (זה היה בערב).. ובאותו זמן כבר המערכת לא היתה דלוקה.. ולמחרת בבוקר זה קרה...

 

האם למישהו זה קרה או שיש השערות נוספות?

 

אני כבר מיואש.... תודה לעוזרים...

 

ניב

לא חותם

פורסם

1 ) תבדוק מתח פלוס ומינוס במגברים שמגיע - אם לא מגיע יש לבדוק פיוז שרוף

2 ) תבדוק מתי שהמערכת דלוקה שמגיע לרימוט +12 וולט - אם לא יש נתק יש לבדוק חוט חלופי \ תיקון מערכת אם זו לא הבעיה

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

מה התוצאות של הבדיקה ??

 

במידה והכל תקין זה אומר שהמגברים נדלקים

1 ) תחבר דיסקמן למגבר ותנגן - במידה ולא מנגן הבעיה היא במגברים - ואם זה מנגן הבעיה היא ביציאה של המערכת \כבל RCA לא תקין\נפגם

 

כמובן שהמערכת צריכה לשהיות דלוקה כדי להפעיל את המגברים !

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

אם שתי המגברים שלך לא עובדים ושתיהם מופעלים על אותו חיווט אז זו כנראה בעיה בחיווט,תבדוק אותו מההתחלה עד הסוף,במיוחד את המינוס.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

לי קרה דבר דומה מאוד לתיאור שלך ובסוף נמצא שיציאת ה-PRE OUT ברדיו דיסק נדפקה

 

תחבר רדיו דיסק אחר לא משנה איזה ותראה אם הבעיה עדיין קיימת

×
×
  • תוכן חדש...