Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכה מתחת לרכב


פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לפני כמה ימים נסעתי ברכב בשטח, וקיבלתי מכה מתחת לרכב. (הונדה סיוויק).

הפלסטיק קיבל עיקום ונגרר על השטח, ואח"כ קיפלתי אותו כדי שלא יגע ברצפה, אבל הוא עדיין לא בגובה המקורי, אז הוא קצת נוגע בבאמפרים.

מאז נסעתי לא מעט ק"מ, בכבישים מהירים וכו', אז אני מניח שהרכב בסדר.

 

השאלה שלי היא האם יש עדיין סכנה לרכב? הבנתי שהחלק הזה מגן מפני מכות ואבנים מלמטה. 

כמה בערך יעלה תיקון במוסך?

 

תודה רבה!

פורסם

גש למוסך, ירמו על ליפט, יראו מה אפשר לעשות.

אולי יאלתרו חיבור מחדש. (עלק "קיפול").

אם תמשיך איך שאתה עכשיו, אתה תאבד או תקרע לגמרי את "מגן האבנים" למשל בנסיעה מהירה בכביש בינעירוני.

 

זה לא חלק חיוני, אבל יש לו יתרון לטווח ארוך בשמירה על תקינות חלקים בתא המנוע ותפקיד תרמו-דינמיקה של הרכב

לא רשמת באיזה דגם של סיוויק בדיוק מדובר . (דגם ושנה קילומטראז')

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 דקות, IsraCar כתב:

ותפקיד תרמו-דינמיקה

 

זה סתם חתיכת משהו בין פלסטיק לבין קלקר שאכן יש לה השפעה בטווח הארוך בהגנה מבוץ, לכלוך שונה אבנים קטנות וכו', את החלק הקשור בתרמי ממלאים מגיני החום מאלומיניום כמו באזור צינור המפלט - אחד הדברים הכי מעצבנים לפרק כי זה כל כך עדין שכל נגיעה קלה מעקמת את זה. 

פורסם

|"מאדמקס",

זה אומנם לא נושא השירשור, אבל באחד הדיונים האחרונים בפורום שיפורים, אחד מוותיקי מומחי הפורום הסביר בצורה משכנעת, את חשיבות החתיכת פלסטיק הזה לדינמיקה ברכב והשמירה על טמפרטורת יניקת אויר תקינה.

אז שילבתי את זה בתשובה שלי כאן כדי להשמע ידען בעצמי.

ועכשיו בבקשה לא לסטות מדיון המקורי כי ברור לי שזה מה שהולך להיות.

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 15 שעות, IsraCar כתב:

גש למוסך, ירמו על ליפט, יראו מה אפשר לעשות.

אולי יאלתרו חיבור מחדש. (עלק "קיפול").

אם תמשיך איך שאתה עכשיו, אתה תאבד או תקרע לגמרי את "מגן האבנים" למשל בנסיעה מהירה בכביש בינעירוני.

 

זה לא חלק חיוני, אבל יש לו יתרון לטווח ארוך בשמירה על תקינות חלקים בתא המנוע ותפקיד תרמו-דינמיקה של הרכב

לא רשמת באיזה דגם של סיוויק בדיוק מדובר . (דגם ושנה קילומטראז')

הדגם הוא סיוויק האצ'בק, 2014, עם קילומטראז' של 130K.

 

תודה רבה לכולם העזרה!

אם יש מוסך מומלץ ברחובות והסביבה, אשמח להמלצות

פורסם (נערך)

מה שהכי כדאי לך לעשות, זה לבדוק ביוטיוב איך נראה הרכב מלמטה.. ואז לבקש שיעלו לך על ליפט ותסתכל. תברר איתם מראש שאתה מגיע שלא פתאום תגיע ויגידו לך למה לא באת עם נעליי בטיחות או מה שלא יהיה.

ואז תחשוב אם יכולים לתקן או לא, אצלי שמו אזיקונים והכל טוב. אבל אצלי זה לא היה מגן אגן השמן, משהו אחר. יותר קדמי, יותר קרוב למתחת לרדיאטור, השתחרר כנראה כי חניתי צמוד מדי למדרכה.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

אם יש לך שתי ידיים טובות, עדיף שתסיר לבד את המגן ותבחן מה מצבו. 

לפי מצבו תשקול לרכוש משומש מפירוקייה או באמצעות חימום האזור בפן לשיער / מים חמים לעבוד עליו קצת וליישר. 

מוסך יודע להחליף ישן / תקול בחדש.

רוב המוסכים, אם לא כולם, לא ישקיעו זמן בלנסות לסדר את המגן ולחסוך רכישה של חדש. 

מגן שיעוף באמצע נסיעה זה לא דבר בטיחותי, לא לרכב שלך ובטח לא לרכבים אחרים בכביש. 

פורסם

קרה לי משהו דומה בעקבות נסיעה לא זהירה בשטח. ברחובות אתה יכול לנסות ללכת לאורי טוויטו בחור נחמד בטוח יסדר לך את זה (רק תשתדל להתמקח), בהצלחה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...