Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, 2pac כתב:

איפה כתוב שמדינת ישראל מחייבת להמיר את הרישיון? 

image.thumb.png.1d8e0a51e67dbf6ba819082a5356681c.png

  זו הפסקה האחרונה במסמך שקישר עמוס

 

ו״רשאית״ משום שהמבקש צריך לעמוד בלא מעט תנאים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 דקות, 2pac כתב:

תקרא שוב. כתוב שהמדינה רשאית להמיר למי שמבקש. לא כתוב שהיא מחייבת להמיר.

תקנות התעבורה, סעיף 567. 

 

IMG_0387.thumb.jpeg.f37731a32f606cd9b86938151233a3d1.jpeg

פורסם (נערך)

אם הוא זר מותר לו.

אם ישראלי הוא חייב לפחות שנה רצופה בחו״ל בשנתיים שלפני הכניסה האחרונה לארץ.

בחנ״א יש תרשים זרימה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

אבל  אם בתום השנה יצא מהארץ לשבועיים וחזר, תקופת השנה נספרת מההתחלה, לא?

 

תושב זר, בשביל "לאפס" את המונה, חייב לשהות בחול 3 חודשים לפחות. כפי שמצוין בציטוט של גריצו

  • רעיון טוב! 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
בתאריך 27.7.2025 בשעה 14:29, Derish כתב:

חברות ההשכרה גילו שזה גם אחלה פרצה כדי לבטל הזמנות, להאשים את הלקוח, ולהימנע מלספר לו שבעצם אין להם מספיק מכוניות במלאי. 

בעבר לא ביקשו ממני. בשנה האחרונה ביקשו פעמיים, והיה.

פורסם (נערך)

הזוי שהתחנה היחידה בחיפה והקריות שמנפיקה רישיון בינלאומי נמצאת בחנות אופטיקה בואדי...

אזור סופר עמוס וללא חניה קרובה.

כאילו בכוונה חיפשו את המקום הכי לא מתאים.

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

image.thumb.png.1d8e0a51e67dbf6ba819082a5356681c.png

  זו הפסקה האחרונה במסמך שקישר עמוס

 

ו״רשאית״ משום שהמבקש צריך לעמוד בלא מעט תנאים.

 

לפני 4 שעות, garicho כתב:

תקנות התעבורה, סעיף 567. 

 

IMG_0387.thumb.jpeg.f37731a32f606cd9b86938151233a3d1.jpeg

כל זה לא אומר שהמדינה מחייבת להמיר את הרישיון. זה אומר שאחרי שנה אסור לנהוג עם רישיון זר, ומי שלא רוצה להמיר לא רשאי לנהוג. לחייב להמיר את הרישיון זה אומר לדרוש מאדם ללכת לבצע למשל בדיקת ראיה ומבחן שליטה (אם אין לו ותק של 5 שנים ברישיון הזר). 

פורסם

כל פעם שעולה השאלה לגבי רישיון בינלאומי, כאן או בפייסבוק, אני תוהה לעצמי מה חושבים אלו שפותחים את השרשור... אם זה היה יקר מאוד, דיינו. אם זה לא היה יקר אבל היה תהליך בירוקרטי ארוך, דיינו. אם לא היה יקר ולא היה תהליך בירוקרטי אבל... בעצם אין אבל: זה עושה פחות מ 15 ש"ח ולוקח 4 דקות להנפיק - מבחינתי זה הביטוח הכי זול והכי יעיל שאי פעם רכשתי. יבקשו? יש את זה. לא יבקשו? בזבזתי מחיר של חצי מנה פלאפל וחמש דקות מהחיים.

 

יכול להגיד שבשדה התעופה של פורטוגל כל החברות ביקשו את הבינלאומי בצמוד לרישיון ישראלי. ברומניה לא ביקשו, בבלגיה לא ביקשו, בסיקסט גרמניה ביקשו פעם אחת ופעם אחרת לא ביקשו. זה לוטו... ובזמן שלוקח לשאול שאלה בפורום ולעבור על כל התגובות לכאן ולכאן, אפשר כבר ללכת להוציא ולהיות מכוסים :-) 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

הבעינה היא שהדבר הפך כל כך זול עד שאף אחד לא מוכן להתעסק עם ההנפקה. בעבר הרחוק זה נעשה בסניף ממסי בקסטרא (מי שלא מכיר - קניון קטן ומצ׳וקמק שמה שיש בו זה סטופ מארקט, 2 מרפאות ושתי מסעדות - אבל מיקום הגיוני ולא חסרה חניה), אחר כך באיזה חנות אופטיקה ליד הצ׳ק פוסט - שוב, מחוץ לעיר אבל חניה נוחה). עכשיו בכל איזור חיפה והקריות נותרה רק תחנה אחת, בשכונה עתיקה ותלולה עם בעיות חניה קשות. האופציה הבאה היא לנסוע לעכו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 23 דקות, Fazer כתב:

כל פעם שעולה השאלה לגבי רישיון בינלאומי, כאן או בפייסבוק, אני תוהה לעצמי מה חושבים אלו שפותחים את השרשור... אם זה היה יקר מאוד, דיינו. אם זה לא היה יקר אבל היה תהליך בירוקרטי ארוך, דיינו. אם לא היה יקר ולא היה תהליך בירוקרטי אבל... בעצם אין אבל: זה עושה פחות מ 15 ש"ח ולוקח 4 דקות להנפיק -

 

יש אבל.

 

ולא בקטע של מחיר או טרחה אלא בקטע שלא מובן בשביל מה צריך את הפנקס הזה ולמה 50 שנה אחרי שהאמנות נחתמו ו 20 שנה אחרי שהרישיון הישראלי עומד בתקנים בינלאומיים,  מישהו לא יכול לסיים את ההליך הביורוקרטי ולדאוג שהרישון הישראלי יכור כמו שהוא...

 

זה מעצבן. גם להוציא וגם להיסחב איתו בחו"ל. 

ולא מובן מה המטרה, זה אפילו לא מסמך אלא סתם חתיכת נייר. 

 

 

לא מובן למה לא פותחים אפשרות להזמין באינטרנט, לשלם את האגרה ולהדפיס במדפסת בבית. זה אפילו ייצא באיכות יותר טובה.

למה צריך לגשת לחנות אופטיקה?  איזה ערך מוסף יש לחנות אופטיקה בפעולה הזו? הרי לא מצלמים אותך ולא עושים בדיקות ראיה. 

למה את הרישיון הרגיל אפשר להוריד באינטרנט ואת הבינלאומי לא?

 

חשוב לדבר לדעתי, אולי מישהו מתישהו כן יטפל בזה...

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

1. לא חייב להיות חנות אופטיקה. ממסי היתה סוכנות נסיעות וחנות מזוודות.

2. מתקני הצילום של רישיון הנהיגה צמודים למכשירי בדיקת הראיה בחנויות אופטיקה. אז אם כבר מחוברים למערכת אין בעיה להוסיף עוד מחשב ומדפסת.

3. מה שמדאיג אותי הוא שיבטלו לנו את הפטור מויזה, לא הצורך בפיסת הקרטון הזו.

4. הפטור מהקרטון הוא החלטה של כל מדינה. חצי עולם לא חתום על האמנות, וגם בין מי שחתום לא חסרות הסתייגויות מכל מיני סעיפים.

5. הרישיון הזמני שאתה מוריד באינטרנט תקף רק בארץ ורק בצמוד לתעודת זהות או דרכון. למעשה הוא אפילו לא נדרש, מספיק אחד משני המסמכים האחרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 דקות, Buki כתב:

לא מובן מה המטרה, זה אפילו לא מסמך אלא סתם חתיכת נייר. 

לפני עשור עבדתי תקופה של כשנה באפריקה - וכדי לטוס לשם הייתי צריך להתחסן, לחלק מהמדינות רק yellow fever, ולחלק כל מיני בלבולי מוח אחרים. הלכתי להתחסן במרפאת מטיילים ואחרי החיסונים קיבלתי מין חוברת קרטון צהובה, מודפסת ברשלנות, שממש נראית כאילו מישהו עיצב משהו בוורד והדפיס במדפסת סיכות על בריסטול - אבל שם היו רשומים החיסונים שלי.

 

ולפני עשור כבר היתה טכנולוגיה מספיק מתקדמת כדי לעשות משהו נורמאלי, ועדיין עם חתיכת הקרטון המצחיקה נכנסתי ויצאתי מכל מיני מדינות באפריקה, למרות שזה מאוד הצחיק אותי, הבנתי שזה מה יש.

 

אז אתה צודק בהכל, אבל... זה מה יש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...