Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

זו הוצאה של 8 ש״ח ל-3 שנים. אל תתעצל.

 

ממסי נסגר כבר לפני הרבה שנים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

כנראה שבמחיר הנוכחי אף אחד לא מוכן להתעסק עם זה.

 

כשעשיתי רישיון בינלאומי לפני שנתיים עשיתי אותו בביג צ׳ק-פוסט, נראה שהאופציה מסגרה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה מזמין רכב מהארץ? אם כן, תשלח מייל לסניף חברת השכרה בו אתה אוסף את הרכב ותשאל אותם אם צריך. תצרף את צילום הרישון הישראלי.

 

רוב הסיכויים יגידו לך שלא צריך את הבינלאומי.

 

 

פורסם

גם אם רשמית אין בו צורך עדיף לעשות את המאמץ, לך תדע מה איזה שוטר כפרי ידרוש.

 

היתה לי תאונה בשווייץ, אבל איני זוכר האם השוטרים דרשו לראות רישיון בינלאומי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נוהג בחו"ל מעל 30 שנה עם רישיון פלסטיק ישראלי. מעולם לא נדרשתי להציג את הבינלאומי. אבל אני תמיד מקפיד להביא אותו ושיהיה תקף, בתור סוג של ביטוח נוסף.

חבר שכח את רישיון הפלסטיק בארץ ושילם איזה 600 שח לפדקס שישלחו לו אותו לחו"ל. אתה לא לא רוצה להיות בתקלות כאלה.

ב1996 הרישיון הבינלאומי הציל אותי כשניסיתי לרשום רכב על שמי בניו יורק והייתי זקוק למסמך נוסף להוכחת זהות במשרד הרישוי המקומי.

היום זה 8 שקלים ל3 שנים - עד לפני כ5 שנים היה 33 שח לשנה אחת. מי אמר שהמחירים רק עולים?

לפני שבועיים עשיתי חדש, לקח בערך 6 דקות. לא היה תור רציני.

התוקף הוא 3 שנים או עד תאריך פקיעת תוקף רישיון הפלסטיק, המוקדם מביניהם.

 

  • אהבתי 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 55 דקות, amosbmw כתב:

חבר שכח את רישיון הפלסטיק בארץ ושילם איזה 600 שח לפדקס שישלחו לו אותו לחו"ל. אתה לא לא רוצה להיות בתקלות כאלה.

לפני 55 דקות, amosbmw כתב:

הרישיון הבינלאומי אינו תחליף לפלסטיק, נתקלתי באנשים שהבאו רק אותו ולא יכלו לשכור רכב.

אצלי רישיון הפלסטיק צמוד לטלפון, אז הסיכון לשכחה קטן.

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חבר חזר מאיטליה לפני חודש, סיפר שכשהגיע לחברת ההשכרה שהזמין דרכה רכב (אוויס אם אני זוכר נכון), לא שחררו לו את הרכב בטענה שאין לו רישיון בין לאומי מנייר, לא עזר כלום. לאחר שיחה וויכוחים עם המנהל הוא הסכים לתת רכב אחר בתוספת תשלום של 150 יורו.

עכשיו, האם מדובר בScam? כנראה שכן. האם אנטישמיות? אולי. אבל אם היה לו הרישיון לפחות היה דוחף להם אותו לפרצוף.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, sperial כתב:

גם אם רשמית אין בו צורך עדיף לעשות את המאמץ, לך תדע מה איזה שוטר כפרי ידרוש.

 

זו התגובה היחידה בשרשור שכדאי להישמע לה (בנוסף להסבר של עמוס, שכנראה מעטים יקראו מטעמי אורך).

 

כל השאר אנקדוטלי ולא יעזור לך כשתיפול על פקיד השכרה או שוטר מקומי שהרשיון הבינלאומי מרגיש להם יותר אמין או כתוב להם בהוראות שאיש בד"כ לא טורח לקרוא. 

 

אני מוציא אחד כזה טרי מדי כמה שנים, ובינתיים מנסיון של 5-6 מקומות בערים שונות (בעיקר חנויות אופטיקה) מעולם לא נתקלתי בתור. 

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מישהו יודע להסביר אולי מה המטרה של הרישיון הבינלאומי?

 

הייתי מבין אם הרישון הישראלי היה כתוב בעבירת בלבד ואז שוטר או נציג השכרה בח"ל לא יודע אם מציגים לו רישיון נהיגה או כרטיס חבר מועדון בשופרסל...

 

 

אבל כבר המון שנים הרישון הישראלי מיוצר לפי התקנים הבינלאומיים וכל הפרטים הרלוונטים בו מופיעים גם באנגלית. 

 

 

בשביל מה צריך את הבינלאומי שגם לא נראה בכלל כמו מסמך רציני אלא משהו שמישהו הדפיס במדפסת הזרקת דיו ישנה בבית...

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

כמו שהסבירו כאן. אין שום צורך.

אבל כשפקיד/שוטר טיפש מתעקש איתך בסוף העולם, יותר פשוט להציג את הרישיון הבינ"ל שעולה 8 ש"ח מלהתחיל להסביר לו בשפת הסימנים למה אין לך.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

בכל שנות נהיגה שלי בחו"ל נתבקשתי להציג את הבינלאומי פעם אחת. 

 

 

בדרך כלל כן דאגתי להוציא ואתו לפי כל נסיעה, היו כמה פעמים ששכחתי וכמה פעמים שהיה לי אבל שכחתי לקחת איתי והכל עבר בשלום, לא נדרשתי להציג. 

 

 

ההסבר על שוטר עקשן כמובן ברור רק לא בורר עצם הנוהל הזה.  רישיון פלסטיק עומד בתקנים בינלאומיים, מה צריך יותר מזה?

 

מי שלא מכיר ברישון פלסטיק יכיר בנייר דהוי ללא שום סימני זיהוי ואבטחה שמישהו הדפיס?

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...