Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה היחיד שאי פעם פתח את הדפים האלה.. היו יכולים לכתוב שם קללות בסינית ואף אחד לא היה שם לב.

  • מצחיק 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אולי אני היחיד אבל רמת המסמך הזה פשוט על הפנים.

 

 

גם הדרגות לא מדויקות, רישיון A1 שלי הפך ל A ו С1 הפך ל C.

 

 

פורסם

פות"ש אמנם ביקש לשויייץ אבל בשביל מי שיקרא פה אז מהניסיון שלי בדרום קירואה,  יפן וניו זילנד - אפשר רק עם הבינלאומי (IDP), בלי זה לא תקבל את הרכב.

ויש אתרים שמבטיחים רישיון בינלאומי למי שחייב ברגע האחרון - הדרך היחידה לישראלי להוציא רישיון בינלאומי היא בישראל, אפשר עם יפוי כח.

 

פורסם
לפני 7 שעות, ninickname כתב:

בגרמניה הייתה סוכנות אחת (sixt) שלא נתנו לי להשכיר רכב בלי רישיון בינלאומי. 

באוויס כמה מטרים לייד לא הייתה להם בעיה. 

שכרתי פעמיים בסיקסט בגרמניה בשנתיים אחרונות . לא דרשו כלום . יש להם צילום של רשיון ישראלי שלי במערכת כבר כמה שנים. כך גם בסיקסט איטליה, אוסטריה, הונגריה, צרפת ואפילו רוסיה. עצרו אותי לא פעם שוטרי תנועה במספר מדינות אירופה ופעם אפילו קיבלתי דוח מהירות באיטליה, הכל עם רשיון ישראלי בלבד, ללא כל בעיות. 

פעם יחידה שהיה "מבוא לבעיה",הייתה במוסקבה , כאשר השוטר אמר שלא מבין את הכיתוב באנגלית. אמרתי לו שהרשיון תואם לאמנת וינה, הסתפק בזה. אגב, זה היה עוד לפני שהרוסים עברו לרשיון נהיגה פלסטיק כמו שלנו. עכשיו הסיכוי לבעיה כזו הוא אפסי

  • מעניין 1

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

אולי אני היחיד אבל רמת המסמך הזה פשוט על הפנים

 

הכל נכון וזה נראה מגוחך, מאז ומעולם. 

 

לפני כשעה, garicho כתב:

לא הוצאת עדיין רשיון אירופאי?

 

לפעמים נוח יותר להשתמש בישראלי, בדומה לדרכון. 

 

לפני 13 דקות, fatboy1340 כתב:

פעם אפילו קיבלתי דוח מהירות באיטליה, הכל עם רשיון ישראלי בלבד.

 

חברים שגרים באיטליה נעצרו לא מזמן ע"י משטרת התנועה וקיבלו דו"ח על כך שהרשיון הישראלי לא לווה בדרכון הישראלי, כך שגם שם יש מקום ליצירתיות.

 

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, baer כתב:

פות"ש אמנם ביקש לשויייץ אבל בשביל מי שיקרא פה אז מהניסיון שלי בדרום קירואה,  יפן וניו זילנד - אפשר רק עם הבינלאומי (IDP), בלי זה לא תקבל את הרכב.

ויש אתרים שמבטיחים רישיון בינלאומי למי שחייב ברגע האחרון - הדרך היחידה לישראלי להוציא רישיון בינלאומי היא בישראל, אפשר עם יפוי כח.

 

כי המדינות שהזכרת אינן חתומות על אמנת וינה ועל כן אינן מכירות ברישיון הפלסטיק

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 דקות, Derish כתב:

 

 

 

חברים שגרים באיטליה נעצרו לא מזמן ע"י משטרת התנועה וקיבלו דו"ח על כך שהרשיון הישראלי לא לווה בדרכון הישראלי, כך שגם שם יש מקום ליצירתיות.

 

לא מכיר את החוק הרלוונטיבאיטליה, אך בארץ מי שנוהג עם רשיון זר, גם חייב להציג דרכון . בעיקר בשביל לבדוק מתי נכנס לארץ, כי מעל שנה של שהייה רצופה בארץ אינה מאפשרת נהיגה עם רשיון זר. יש עוד הגבלות כמובן.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
לפני 30 דקות, Derish כתב:

הכל נכון וזה נראה מגוחך, מאז ומעולם.

אני לא מדבר אפילו על רשימת מדינות חתומות על האמנה שמודפסת על הרישיון, ברישמה הזו יש כמה מדינות שלא קיימות כמו יוגוסלביה...ומופיעה בלורוסיה הסובייטית 😁

זאת אומרת הרשימה לא עודכנה לפחות 30  שנה...

 

 

פורסם

כי לא עדכנו את הרשימות. אתר האו״ם הרלוונטי דווקא מעודכן, אם כי בלארוס, למשל, מופיעה עם תאריכים מימי ברה״מ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדיוק על זה אני מדבר.

מאז שאני זוכר, הרישון הבינלאומי הזה נראה אותו דבר. אף אחד לא טרח לעדכן אותו, לדוגמא לתקן את הדרגות שלא יופיע במקום C1 "דרגה C כל רכב מעל 3500 קילו", להסיר מהרשימה מדינות שלא קיימות, להוסיף אולי מדינות חדשות, לתקן את איכות ההדפסה.

 

 

הרישיון הזה כמו שהוא פשוט נראה מגוכח וזה לא לעניין בהתחשב בזה שהוא אמור להיות  מסמך רשמי של המדינה שמייצג את האזרחים שלה בחו"ל. 

 

 

 

 

פורסם
לפני 48 דקות, Derish כתב:

לפעמים נוח יותר להשתמש בישראלי, בדומה לדרכון.

 

אבל השאלה אם יש? כי על פי החוק שאני מכיר לא ניתן לנהוג יותר מחצי שנה- שנה עם רשיון במדינה אחרת. 

פורסם

כל מדינה, כולל ישראל, מחייבת המרת הרישיון למקומי אחרי פרק זמן קבוע. לכל מדינה הדרישות שלה מבחינת וותק ומבחנים הנדרשים לכל דרגת רישיון.

@Buki כנראה שכל המדינות האלה התקבלו כחברות עצמאיות באו״מ עם הקמתו ב-1945.

 

את יוגוסלביה לא מצאתי ברשימה, והפיצולים שלה מופיעים בהתאם לתאריך העצמאות שלהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בעקבותך פתחתי את הפנקס המפואר. בגרמנית קראתי שם משהו בדרגה A על אופנוע עם כיסא גלגלים..

  • מצחיק 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

כל מדינה, כולל ישראל, מחייבת המרת הרישיון למקומי אחרי פרק זמן קבוע. לכל מדינה הדרישות שלה מבחינת וותק ומבחנים הנדרשים לכל דרגת רישיון.

@Buki כנראה שכל המדינות האלה התקבלו כחברות עצמאיות באו״מ עם הקמתו ב-1945.

 

את יוגוסלביה לא מצאתי ברשימה, והפיצולים שלה מופיעים בהתאם לתאריך העצמאות שלהם.

איפה כתוב שמדינת ישראל מחייבת להמיר את הרישיון? 

פורסם

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...