Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוקץ רכבים חדש


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, guy.a כתב:

חברת המימון כשלה בתפקידה, כאשר לא וידאה שהרכב קיים במציאות. 

במציאות של היום הכל מתבצע מרחוק

הייתי אומר להפיל את זה על הלווה ושרשות האכיפה תפעל ביתר אגרסיביות, אבל הבנתי מהכתבה שיש מצבים שהלווה הוא לא הגנב אלא מי שקנה ממנו

פורסם

בחלק השני של הכתבה נרמז שהעברות הבעלות בוצעו בשיתוף פעולה של עובדים בדואר

במקרה כזה, אני מאמין שאפשר לאתר בדיוק מי הפקיד שביצע את ההעברה ודרכו להגיע לפושעים אבל המשטרע לא ממש מעוניינת להשקיע

דיברו על תלונות במקרים כאלו שנסגרו תוך זמן קצר "מחוסר הוכחות"

פורסם

כמי שמכיר סוחר רכב אחד או שתיים ואפילו עובדים לגיטימיים בסוכנות רכב מוכרת של יבואן ענק - העברת בעלות במעמד צד אחד זה פרקטיקה סופר דופר נפוצה. לכל אחד כזה יש "איש" שלו בדואר שעושה את העבודה.

 

פעם אחת קניתי מחבר כזה רכב ולא היה לו זמן לטפל לי בהעברת בעלות.

הבאתי מספר רכב תשלום ומס ת"ז  לפקידה בסניף מסוים שהוא שלח אותי אליו. והיא הודיעה לי שעד סוף היום הרכב על שמי....

 

והרכב בכלל לא היה עדיין על שם הסוחר.

פורסם
לפני שעה, tinoki כתב:

השאלה האם לפי החוק ניתן לשעבד רכב גנוב

משעבדים את הרכב בזמן שהרכב נמצא אצלך בחניה ואין לך מושג לגבי זה שהוא כבר עבר בעלות.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

באבוניסטאן זה כאן, ואין לציון גואל. כמובן שעל משטרת ישרhell אני לא סומך לעשות שום דבר מלבד כתבת יח"צ שבועית, עכשיו גם על העובדה שיש לך רכב פיזית בחנייה אי אפשר לסמוך. עד שלא יקום אדם שייתחרפן מכל זה ויתחיל לפגוע פיזית באנשים כל הרשויות יעצמו עיניים עד שיהיה מאוחר מידיי. רק ככה לומדים במדינה הזאת 😡

אולי הפעם היחידה שלהיות ברכב חברה היה שווה את זה זה עכשיו.

חולם על קרייזלרים יוקרתיות בנסיעה ברכבות😪

פורסם

המסקנות פשוטות:

1. לבטל העברת בעלות באינטרנט, להשאיר בדואר/משרד הרישוי או כמו פעם בבנק, שבו נהלי אימות זהות מוטמעים יותר טוב.

 

2. לא לפרסם מספר רכב במודעות ולא להעביר לקונה פוטנציאלי אלא רק להציג ליד הרכב.

 

3. לא ברור לי האם גניבות הרכב קשורות לתופעה אחרת - גניבת מספרי טלפון. מכל מקום, המדינה כל כך דואגת לתחרותֶבין חברותֶהסלולר עד שהיא מונעת מהן להודיעהללקוח שמספרו עומד לפני ניוד, וכך גנבי זהות. משתלטים על ה-2FA.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 37 דקות, sperial כתב:

1. לבטל העברת בעלות באינטרנט, להשאיר בדואר/משרד הרישוי או כמו פעם בבנק, שבו נהלי אימות זהות מוטמעים יותר טוב

המסקנה שעולה מהשרשור היא בדיוק הפוכה.

הטענות הן שהעבירו בעלות עם איש קשר בדואר, ולא על ידי פריצה לחשבון האישי הממשלתי.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 4

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 9 שעות, winner כתב:

אני מאמין שאפשר לאתר בדיוק מי הפקיד שביצע את ההעברה ודרכו להגיע לפושעים

במערכות הפמיטיביות של הדואר בכלל לא בטוח שיש מערכות ניטור לכל פעולה ברמת משתמש. אולי זה הדבר הראשון שצריך להתקדם איתו אחרי זה לחשוב איך אפשר לפתור את העניין גם אם לא באופן מוחלט.  בגדול אפשר דווקא די בקלות ע"י הוספה של תאריך בעלות אחרון וכדו'. 

לפני 39 דקות, sperial כתב:

המסקנות פשוטות:

1. לבטל העברת בעלות באינטרנט, להשאיר בדואר/משרד הרישוי או כמו פעם בבנק, שבו נהלי אימות זהות מוטמעים יותר טוב.

 

2. לא לפרסם מספר רכב במודעות ולא להעביר לקונה פוטנציאלי אלא רק להציג ליד הרכב.

 

3. לא ברור לי האם גניבות הרכב קשורות לתופעה אחרת - גניבת מספרי טלפון. מכל מקום, המדינה כל כך דואגת לתחרותֶבין חברותֶהסלולר עד שהיא מונעת מהן להודיעהללקוח שמספרו עומד לפני ניוד, וכך גנבי זהות. משתלטים על ה-2FA.

1. לאף אחד אין עניין לחזור לעידן האבן.  מה גם שכל הרמזים מראים שהפירצה נמצאת בדואר אז אם כבר נבטל את ההעברה בדואר.. 

2. האנשים בכתבה לא פרסמו את הרכב ולא דיברו איתם בכלל לפני הגניבה. 

3. לא כל דבר דיגיטאלי קשור אחד לשני יש הרבה פירצות בהרבה מקומות התקנים וכו.  אם היה משהו אחד היו פותרים ברגע הבעיה שיש המון חורי אבטחה וגם אם אתה יודע את התוצאה לא תמיד ברורה הדרך ולפעמים יש כמה דרכים.  

  • רעיון טוב! 1
פורסם

העברת בעלות בוצעה בסניף דואר או בבנק הדואר או במשרדי מגרשי הרכב הגדולים שלהם ניתנה סמכות לבצע עבור משרד הרישוי העברת בעלות. באתר הממשלתי לא ניתן לעבוד על המערכת - לפחות לא שידוע לי.

ועוד משהו, אחוז עצום מהשוטרים (לא הקצינים) לא יכולים להתמודד עם עקיצות כאלה, הם בקושי סיימו בית ספר בהצלחה מינימלית. זו רק דעתי כמובן ולא רוצה להעליב אף שוטר בפורום.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אז כנראה שלא הבנתי את התרגיל.

 

הדואר מהווה פרצת אבטחה כבר שנים רבות, נהלי אימות הזהות שם רופפים מאוד, בניגוד לבנקים, שבהם הנהלים מחמירים ומוקפדים. אגב, לפני הרבה שנים העברת הבעלות על רכב התבצעה בבנקים ולא בדואר.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קשה לי להאמין שלא נשמרים לוגים במערכות של הדואר ואגף הרישוי.

 

בכל מקרה, אני לא בטוח שעובדי הדוארבכלל היו מודעים לכך שבעל הרכב לא מולם.

פורסם
לפני 54 דקות, beastmodeisr כתב:

 

בכל מקרה, אני לא בטוח שעובדי הדוארבכלל היו מודעים לכך שבעל הרכב לא מולם.

זו תוצאת חוסר הקפדה על אימות זהות. אם זה נכון הדואר (המופרט!) צריך לשלם את נזקי בעלי הרכב. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...