Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים,

אני מחזיק ברכב כשנה וחצי ולא יצא לי להחליף גלגל. אלא שבשבוע שעבר בעקבות פנצ'ר שהיה לבת שלי (וטופל ע"י "ידידים") העפתי מבט איך אמורים לשחרר את הגלגל הרזרבי. מכיר את המנגנון מרכבים קודמים שהיו לי. אלא שגליתי שחסר לי חלק - המוט שמסובב את בורג שחרור הגלגל. איפה אפשר להשיג אחד כזה? מצרף תמונה מה אמור להסתובב.

20250410_074805.thumb.jpg.5d727d43e42af417a310267973cb76e9.jpg

 

פורסם

זה לא אותו המפתח. אמור להיות ייעודי במיקום שרשום בספר נהג.

 

להשיג כזה אחר - פירוקיות / לובינסקי / ג'אן

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 5 שעות, מלטבשי כתב:

זה לא אותו המפתח. אמור להיות ייעודי במיקום שרשום בספר נהג.

 

להשיג כזה אחר - פירוקיות / לובינסקי / ג'אן

באמת?

מענין, פעם ראשונה שאני שומע ע"ז,

כמתנדב ידידים פתחתי המון כאלו, תמיד זה היה אותה בוקסה,

מפתח צלב לא יעזור?

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)

מה "ידידים"  עשו שהם עזרו לבת שלך?

האם הם פירקו והרכיבו את הגלגל הרזרבי?

או פירקו /לקחו / תיקנו / החזירו, את המפונצ'ר ?

 

אולי הם לקחו לך את הבוקסא ? (; 

 

לפי הקישור הבא זה לא כיף גדול להחליף גלגל בפז'ו 5008. 

הסרטון צולם בתנאי אולם תצוגה. לא בצד הכביש. עם מכונאי מיקצועי (לכאורה).

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
  • לא הבנתי... 1
פורסם
לפני 52 דקות, tan tan כתב:

ואולי היא איבדה אותו?

למה לחשוד באנשים שהקריבו מזמנם ובאו לעזור לה?

 

לא צריך להיות טרחן. הוא הוסיף קריצה, כך שהוא אמר את זה בחצי צחוק - הוא מן הסתם התכוון לוודא שזה לא נלקח במהלך העבודה בשוגג.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 4 שעות, IsraCar כתב:

מה "ידידים"  עשו שהם עזרו לבת שלך?

האם הם פירקו והרכיבו את הגלגל הרזרבי?

או פירקו /לקחו / תיקנו / החזירו, את המפונצ'ר ?

 

אולי הם לקחו לך את הבוקסא ? (; 

 

לפי הקישור הבא זה לא כיף גדול להחליף גלגל בפז'ו 5008. 

הסרטון צולם בתנאי אולם תצוגה. לא בצד הכביש. עם מכונאי מיקצועי (לכאורה).

הוציאו את הבורג ושמו בורג סיליקון במקומו וניפחו את הגלגל. למחרת הלכתי לפנצ'ריה לתקן.

לפני 4 שעות, IsraCar כתב:

מה "ידידים"  עשו שהם עזרו לבת שלך?

האם הם פירקו והרכיבו את הגלגל הרזרבי?

או פירקו /לקחו / תיקנו / החזירו, את המפונצ'ר ?

 

אולי הם לקחו לך את הבוקסא ? (; 

 

לפי הקישור הבא זה לא כיף גדול להחליף גלגל בפז'ו 5008. 

הסרטון צולם בתנאי אולם תצוגה. לא בצד הכביש. עם מכונאי מיקצועי (לכאורה).

לא יצא לי להחליף ב5008 אבל כן לפרק ולהוציא הכל בפיקאסו, שלהבנתי זה אותו מנגנון. לא סיפור.

פורסם
לפני 4 שעות, elihershko כתב:

הוציאו את הבורג ושמו בורג סיליקון במקומו וניפחו את הגלגל. למחרת הלכתי לפנצ'ריה לתקן.

 

לפני 4 שעות, elihershko כתב:

לא יצא לי להחליף ב5008 אבל כן לפרק ולהוציא הכל בפיקאסו, שלהבנתי זה אותו מנגנון. לא סיפור.

 

 

כמו שחשדתי,

אפילו מחלצים מיומנים כמו "ידידים", מעדיפים להמנע משימוש בצמיג החליפי.

אולי גם גודל הצמיג החליפי ומנגנון האיחסון היחודי שלו. יתכן שתרמו לפעולה שבה הם בחרו לעזור.

 

ממש לא התכוונתי שידידים לקחו את הבוקסא. זה היה בצחוק.

לפי מה שראיתי בסרטון המצורף בתגובה הקודמת ,

  90 אחוז שהיא עדיין באוטו. (זה בחצי צחוק, אבל בהחלט שווה חיפוש).

  • אהבתי 1
פורסם

כמתנדב בארגון,

ההמלצה תמיד לעשות את היעיל והמועיל במינימום בלאגן,

אף אחד לא מפחד מעבודה קשה או מסובכת, בשביל זה יש קבוצה יעודית עם מכונאים זמינים לפתור לנו כל שאלה או בעיה,

אבל לדוג' מי שקיבל פנצר ליד הבית, והפנצריה לא רחוקה, והפנצר הוא בורג תקוע או משהו בסגנון, בנקודה שמותר מבחינת התקן לבצע תיקון פטריה, העדיפות תהיה לשיםבורג סיליקון, קל יעיל מהיר ומועיל,

אבל אם הבנאדם צריך לצאת לכביש בינערוני לדוג', אני יחליף לרזרבי. עם סבר ברור למגבלות שיש לכל צמיג רזרבי (באם זה לא צמיג מקורי)

מה גם שברוב הרכבים הפחות חדשים, בפרט באלו שהצמיג יושב מתחת לאוטו, פגעי הזמן פוגעים בגומי, וזה יכול להיות מסוכן לסוע איתו, רק תחשבו על ההקרנה של החום שהצמיג הזה מקבל מהכביש, ולכן זו העדיפות,

אבל מתוך עשרות רבות של צמיגים שיושבים מלמטה תמיד האום היה באותה מידה של הגוזון של הצמיג.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...