Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלה בקודן/נעילה לאחר ניקוי עם מים


מעבר לפיתרון נפתר ע"י amosbmw,

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יונדאי i10 2014 לאחר ניקוי פנים הרכב נראה שנכנסו מים לקודנית ויותר קשה ללחוץ על המספרים אך עדיין ניתן עם מאמץ. ייבשתי עם מפוח קטן מה שניתן. כרגע ניתקתי מצבר בנסיון שאולי זה יסתדר אחרי ״ריסט״. האוטו מתניע. הבעיה שלאחר 20 שניות מרגע הנעילה של האוטו בעזרת המפתח הנעילה מתבצעת ואז כשאני פותח את הדלת אורות מצוקה נדלקים ויש רעש תיקתוק כל 5 שניות מתיבת הפיוזים מתחת להגה. הקודנית גם לא מהבהבת לאינדיקציה שהאימובלייזר פועל לאחר נעילה. 

תודה על העזרה. 

  • פיתרון
פורסם

גש למתקין קודניות שיפרק לך את השיקוץ הזה מהרכב אחת ולתמיד.

 

אנשים משאירים את הקודניות ברכב שנים אחרי שכבר לא נדרש על ידי חברות הביטוח, עד שהם נתקעים בדרך עם רכב שלא ניתן להניע אותו כי הקודנית התקלקלה.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 27 דקות, amosbmw כתב:

גש למתקין קודניות שיפרק לך את השיקוץ הזה מהרכב אחת ולתמיד.

 

אנשים משאירים את הקודניות ברכב שנים אחרי שכבר לא נדרש על ידי חברות הביטוח, עד שהם נתקעים בדרך עם רכב שלא ניתן להניע אותו כי הקודנית התקלקלה.

לגמרי, ויפה שעה אחת קודם.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, amosbmw כתב:

גש למתקין קודניות שיפרק לך את השיקוץ הזה מהרכב אחת ולתמיד.

 

אנשים משאירים את הקודניות ברכב שנים אחרי שכבר לא נדרש על ידי חברות הביטוח, עד שהם נתקעים בדרך עם רכב שלא ניתן להניע אותו כי הקודנית התקלקלה.

 

לפני שעתיים, amosbmw כתב:

גש למתקין קודניות שיפרק לך את השיקוץ הזה מהרכב אחת ולתמיד.

 

אנשים משאירים את הקודניות ברכב שנים אחרי שכבר לא נדרש על ידי חברות הביטוח, עד שהם נתקעים בדרך עם רכב שלא ניתן להניע אותו כי הקודנית התקלקלה.

 

לפני שעה, Gauss כתב:

לגמרי, ויפה שעה אחת קודם.

תודה. אתם רציניים? לא צריך אותן? 

WTF ב 

בעיה, המתקין המקורי(כל מוביל חדש מהניילון) חיבר עם ברגים את הקודנית. אוטו סופר שמור. עכשיו זה יראה מכוער. אם זה לא היה נגד הכללים הייתי מקלל כאן מעצבים. 

נניח ואני לא מסיר אותה, מה הצעדים לפתרון הבעיה או לחילופין חשמלאי רכב אמין באזור פ״ת?

תודה

עריכה אחרונה על ידי chuny
פורסם

יש ניתוק. שזה להשאיר ברכב אבל לא יהיה פעיל. (עשו לי פעם כשהייתי במצוקה, לא לקחו אפילו כסף)

ויש הסרה, שזה עבודה יותר רצינית לחשמלאי. (יכול לקחת על זה כמה מאות ש"ח).

 

בקשר לבעיה אסתטית שיכולה להווצר. יש לך הזדמנות להיות יצירתי.

אני פשוט שמתי מדבקה איכותית על החורים שנשארו בפלסטיקה.

 

לבחירתך.

פורסם

בטיפול התקופתי האחרון שילמתי למוסך 100 ש״ח תמורת ביטול הקודנית. לוח המקשים הושאר במקומו.כך שאין בעיית אסתטיקה של חורים בדאשבורד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 6.3.2025 בשעה 10:14, chuny כתב:

 

 

תודה. אתם רציניים? לא צריך אותן? 

WTF ב 

בעיה, המתקין המקורי(כל מוביל חדש מהניילון) חיבר עם ברגים את הקודנית. אוטו סופר שמור. עכשיו זה יראה מכוער. אם זה לא היה נגד הכללים הייתי מקלל כאן מעצבים. 

נניח ואני לא מסיר אותה, מה הצעדים לפתרון הבעיה או לחילופין חשמלאי רכב אמין באזור פ״ת?

תודה

היה לי פעם רכב שהורכב בו מתקן לטלפון עם ברגים, לאחר ההסרה המסתי עם מלחם פלסטיק שחור לתוך החורים. רק במבט קרוב היה ניתן להבחין בעבודה.

 

לעניין הקודנית ודרישת ביטוח. יש לי היום i10 משנת 2023 ולא דורשים ממני קודנית, אז אל אחת כמה וכמה שממך לא צריך לדרוש התקן זה.

ממש תענוג להכנס לרכב, ולהתניע מבלי צורך לבצע פעולה קודמת.

פורסם
בתאריך 6.3.2025 בשעה 10:14, chuny כתב:

תודה. אתם רציניים? לא צריך אותן? 

WTF ב 

קודנית יכולה למנוע או לעכב גניבה רק אם היא מותקנת בצורה נסתרת ויחודית לאותו רכב.

 

המתקין אמור להתקין את הניתוקים במקומות מוסתרים קשים לגישה. מיקום ההתקנה ברכב אחד לא אמור להיות דומה למיקום התקנה ברכב אחר או השליש וכו'.

אז מי שרוצה לנתק את הקודנית יצטרך  להתמודד עם איתור מיקום הניתוקים, שזה יכול לקחת הרבה זמן.

 

בפועל מכיוון שמותקנות מאות אלפי קודנית בשיטת סרט נע, הן  מותקנות אותו דבר או כמעט אותו דבר בבמקום קל לגישה. מאתרים את הניתוק ומבטלים אולו בחצי דקה אז אין כל תועלת בקודנית.

 

קודנית יכולה למנוע גניבה רק על ידי הומלס למשל שמצא ברחוב את המפתחות, אז הקודנית תעצור אותו.

 

 

אז בהחלט אם אין דרישה לקודנית על ידי הביטוח, מומלץ לנתק ולפרק אותה. 

להסתיר את החורים של ההתקנה אפשר במספר דרכים שהוצעו פה, אפשר גם להדביק שם מחזיק מטבעות או מתקן אחר כלשהו. 

 

אם אתה רוצה שים תמונה של מיקום ההתקנה, תקבל אולי רעיונות נוספים. 

 

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...