Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מגמגם בקיק דאון סלילה הצתה?


עידודו1
מעבר לפיתרון נפתר ע"י עידודו1,

פוסטים מומלצים

היי לכולם לאישתי יש שברולט טראקס 2014 מנוע 1.8 ללא טורבו, קניתי את האוטו לפני שבועיים בערך הוא נסע תקין אך היה מאבד שמן וראיתי הזעה בהיקף והחלטתי להחליף אטם מכסה שסתומים שדרך אגב היה יבש לגמרי והוא פשוט התפרק לחתיכות שהוצאתי אותו, בעת ההחלפה כשהוצאתי את סלילי ההצתה שתיים מהם היו עם שמן מעל הפלאג, בסליל אחד היה טבול בשמן כמעט כיסה את הפלאג ובשני היה קצת שמן והשאר יבשים לגמרי, ניקיתי את כל השמן מהפלאגים עם סמרטוט ומברג בעדינות וכמעט ולא היה נשאר שמן ממש הזעה קטנה, שמתי את האטם החדש ראיתי שאין נזילות והכל תקין גם אחרי נסיעת מבחן, היום אחרי 3 ימים בערך בנסיעה מחוץ לעיר כשנתתי קיק דאון בעקיפה האוטו התחיל לרעוד והדליק לי נורת מנוע צהובה מהבהבת ונורת בקרת החלקה ורק שהורדתי רגל מהגז ונסעתי בעדינות זה נעלם, בדקתי שוב מפלס שמן והזעות לאחר שהאוטו התקרר קצת ושוב הכל היה תקין, ראיתי ממש פיזית טיפה אחת של שמן בחיבור בין הסליל הצתה למכסה שסתומים(בשתי הסלילים שהיו עם שמן בהתחלה) , למישהו יש מושג אם זה סלילה הצתה ואיך אני בודק? כי באוטו הזה ספציפית זה ארבעה סלילי הצתה מחוברים יחדיו

תודה לעונים אשמח לעזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון
בתאריך 16.2.2025 בשעה 00:15, עידודו1 כתב:

היי לכולם לאישתי יש שברולט טראקס 2014 מנוע 1.8 ללא טורבו, קניתי את האוטו לפני שבועיים בערך הוא נסע תקין אך היה מאבד שמן וראיתי הזעה בהיקף והחלטתי להחליף אטם מכסה שסתומים שדרך אגב היה יבש לגמרי והוא פשוט התפרק לחתיכות שהוצאתי אותו, בעת ההחלפה כשהוצאתי את סלילי ההצתה שתיים מהם היו עם שמן מעל הפלאג, בסליל אחד היה טבול בשמן כמעט כיסה את הפלאג ובשני היה קצת שמן והשאר יבשים לגמרי, ניקיתי את כל השמן מהפלאגים עם סמרטוט ומברג בעדינות וכמעט ולא היה נשאר שמן ממש הזעה קטנה, שמתי את האטם החדש ראיתי שאין נזילות והכל תקין גם אחרי נסיעת מבחן, היום אחרי 3 ימים בערך בנסיעה מחוץ לעיר כשנתתי קיק דאון בעקיפה האוטו התחיל לרעוד והדליק לי נורת מנוע צהובה מהבהבת ונורת בקרת החלקה ורק שהורדתי רגל מהגז ונסעתי בעדינות זה נעלם, בדקתי שוב מפלס שמן והזעות לאחר שהאוטו התקרר קצת ושוב הכל היה תקין, ראיתי ממש פיזית טיפה אחת של שמן בחיבור בין הסליל הצתה למכסה שסתומים(בשתי הסלילים שהיו עם שמן בהתחלה) , למישהו יש מושג אם זה סלילה הצתה ואיך אני בודק? כי באוטו הזה ספציפית זה ארבעה סלילי הצתה מחוברים יחדיו

תודה לעונים אשמח לעזרה.

טוב לא ענו לי כאן החלטתי לנסות לבד, החלפתי חנוכיית כוילים הבעיה הסתדרה וכרגע הרכב לא מגמגם ונוסע תקין, בעיה נוספת שהייתה זה שהמדחס ממש פתאום לא נכנס לפעולה ולפני כמה ימים הוא עבד תקין והכל היה בסדר בדקתי פיוזים הכל והכל היה תקין לא הבנתי מה הבעיה במדחס, לאחר שהחלפתי את הסלילי הצתה לחדשים המזגן פתאום חזר לעבוד והמדחס נכנס לפעולה כרגיל, אין לי מושג בכלל מההקשר בין אחד לשני אבל זה פשוט הסתדר

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...