Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, אבא שלי מתלבט בקנית רכב חדש לפני סוף השנה

קיה נירו EX הברידית מודל 2025, מחיר 171 אלף

או קיה נירו חשמלית  NIRO + EV ב149 אלף, ירשם כרכב 0 קמ, יד ראשונה במחיר 150 אלף. מניח שיש עוד הוצעה ופרוצדורה להתקין עמדת טעינה בחניון (יש לו חניה פרטית בחניון של בנין)

הוא לא נוסע הרבה, סביב 10 אלף בשנה. אני לא מבין עד הסוף את המשמעות של החזקת רכב חשמלי לאור התקנות החדשות על נסועה.

אשמח לחוו"ד, תודהה

 

פורסם

בהתלבטות בין הרכבים - ממליץ לרכוש קיה נירו EX הברידית מודל 2025.

הקיה נירו פלוס החשמלי יעלם בקרוב משוק הרכב בישראל
היבואן נפתר עכשיו ממלאי קיים ולא מוכר יותר רכבים כאלו כרכב חדש.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

במקומך הייתי מחפש נירו חשמלית רגילה (לא הפלוס) ששווקה עד לא מזמן ב 200 אלף ואפשר למצוא יד שניה. זה דור חדש של נירו (שונה מהפלוס) ופשוט שווק פה במחיר מופקע אז הופסק בהתאם. אופציה אחרת היא קונה חשמלית.

פורסם
בתאריך 21.12.2024 בשעה 17:08, eyalkar כתב:

 קיה נירו EX הברידית מודל 2025

מצטרף להמלצה.

הנסועה נמוכה ונירו דור 2 מודרנית יותר.

בגרסה ההיברידית אין חרדת טווח בנסיעות ארוכות ואען צורך להתעסק עם התקנת עמדת טעינה וכו

פורסם
לפני שעתיים, dr6633 כתב:

במקומך הייתי מחפש נירו חשמלית רגילה (לא הפלוס) ששווקה עד לא מזמן ב 200 אלף ואפשר למצוא יד שניה. זה דור חדש של נירו (שונה מהפלוס) ופשוט שווק פה במחיר מופקע אז הופסק בהתאם. אופציה אחרת היא קונה חשמלית.

עלתה במבצעים 183K ש"ח

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, dr6633 כתב:

במקומך הייתי מחפש נירו חשמלית רגילה (לא הפלוס) ששווקה עד לא מזמן ב 200 אלף ואפשר למצוא יד שניה. זה דור חדש של נירו (שונה מהפלוס) ופשוט שווק פה במחיר מופקע אז הופסק בהתאם. אופציה אחרת היא קונה חשמלית.

למה החשמלית  הרגילה עדיפה על  החשמלית פלוס? בהצעה שלהם יש הנחה רצינית  אמנם  זה יד ראשונה אבל כ 40 אלף פחות  

פורסם

בגדול הנירו פלוס היא נירו דור קודם. מספיק לשבת בה ואז בנוכחית ולהבין כמה הן שונות מבחינת איכות, סביבת נהג וכו. יכול להיות שבמחירים שהפלוס החשמלית מוצעת היא עסקה טובה. לדעתי האישית היא נראית רע, והייתי מעדיף את ההיברידית החדשה או החשמלית החדשה על פניה. 

  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...