Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם

אציין עוד קודם שההבנה שלי בתחום ברמה נמוכה עד לא קיימת.

כיום עם יונדאי i20 2010 - אחלה אבל צריך להשתדרג.

מחפש רכב סופר מיני בשבילי בלבד , אוטומט בלבד, סביבות ה10-12 קמ בשנה - 85 אחוז מהנסיעות יהיו עירוניות.

אמינות במקום הראשון - כמה שפחות מוסך והתעסקות 

נראות טובה יהיה נחמד, לא צריכה להיות חזקה מאוד כי אני לא נהג מירוצים אבל שלא תצלע בעליות קטנות.

 

אשמח אשמח אשמח לכל המלצה והכוונה - לצאת מפה עם איזה 3-4 אופציות ולהתחיל להסתכל.

 

תודה רבה

 

עריכה אחרונה על ידי דן התתרן
  • ספונסר פורום
פורסם

אחת השאלות המאתגרות - בימים אלו במיוחד.

 

שוק המשומשות נמצא בבלגן לא קטן בתקופה האחרונה.

עיקר הלחץ - בתחום הזולות, עד 50K ש"ח, נובע לדעתי (וממה שאני למד מלקוחותי במהלך השנה) מזהירות-יתר של אנשים להוציא הרבה מדי 

כסף על רכב בתקופה של חוסר ודאות. זה גורם לביקוש כבד מאד בסגמנט הנ"ל, מחירים מאמירים מעל למחירון באופן קיצוני (לעיתים - 10K מעל משוקלל לרכב של 30K למשל. ראה פאביה, מאזדה2 ועוד).

רכבים טובים ומובילים בסגמנט, שתמיד נמכרים מעל מחירון (נניח 10-12% ברגיל) עשויים להאמיר לכיוון 30% מעל מחירון.

אז מה עושים?

1. מגדירים נכון צרכים: לרכב עירוני פחות מומלץ לקנות רכבי VAG בגלל עלויות תיקון של ה-DSG, למשל.  זה חבל, כי איביזה/פאביה/פולו הן ללא ספק הטובות בקבוצתן, אך היות והמערכת המשופרת הגיעה לרכבי הקונצרן רק ב-2015, והמחירים משנתון זה הם כמעט תמיד מעל 45K, לא הייתי ממליץ.

2. מחפשים בסבלנות, תוך מודעות לכך שיש הרבה "זבל מוטורי" בלוחות כרגע - מוכרים (סוחרים ופרטיים כאחד) שבודקים ביד2 ורואים באילו מחירים נמכרת הסחורה שלהם, מצטרפים לחגיגת המחירים בלי שום קשר למצב הרכב.

3. מחפשים את הטובות ביותר - מאזדה2, יאריס, אוריס האצ'בק (לא היברידית, חבל על הסיכון בתקציבך ואין באמת צורך בנסועה כשלך) - וקופצים מהר על משהו שנראה לך שווה בדיקה. האוריס במיוחד היא ברמה משלה, איננה סופרמיני אך עדיין באורך סביר (סביב 425 ס"מ).

 

קנייה מסוחרים - לרוב מסוכנת. גילוי נאות הוא קונספט זר לרובם.

אני מוצא עצמי נאלץ לדחות לקוחות חדשים בסגמנט הזה ככל שאין להם זמן/סבלנות להמתין לדבר הנכון.  קנייה בלחץ בימים כאלו - משמעה טעויות יקרות.

 

בהצלחה!

  • אהבתי 2

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, הלוחש למכוניות כתב:

אחת השאלות המאתגרות - בימים אלו במיוחד.

 

שוק המשומשות נמצא בבלגן לא קטן בתקופה האחרונה.

עיקר הלחץ - בתחום הזולות, עד 50K ש"ח, נובע לדעתי (וממה שאני למד מלקוחותי במהלך השנה) מזהירות-יתר של אנשים להוציא הרבה מדי 

כסף על רכב בתקופה של חוסר ודאות. זה גורם לביקוש כבד מאד בסגמנט הנ"ל, מחירים מאמירים מעל למחירון באופן קיצוני (לעיתים - 10K מעל משוקלל לרכב של 30K למשל. ראה פאביה, מאזדה2 ועוד).

רכבים טובים ומובילים בסגמנט, שתמיד נמכרים מעל מחירון (נניח 10-12% ברגיל) עשויים להאמיר לכיוון 30% מעל מחירון.

אז מה עושים?

1. מגדירים נכון צרכים: לרכב עירוני פחות מומלץ לקנות רכבי VAG בגלל עלויות תיקון של ה-DSG, למשל.  זה חבל, כי איביזה/פאביה/פולו הן ללא ספק הטובות בקבוצתן, אך היות והמערכת המשופרת הגיעה לרכבי הקונצרן רק ב-2015, והמחירים משנתון זה הם כמעט תמיד מעל 45K, לא הייתי ממליץ.

2. מחפשים בסבלנות, תוך מודעות לכך שיש הרבה "זבל מוטורי" בלוחות כרגע - מוכרים (סוחרים ופרטיים כאחד) שבודקים ביד2 ורואים באילו מחירים נמכרת הסחורה שלהם, מצטרפים לחגיגת המחירים בלי שום קשר למצב הרכב.

3. מחפשים את הטובות ביותר - מאזדה2, יאריס, אוריס האצ'בק (לא היברידית, חבל על הסיכון בתקציבך ואין באמת צורך בנסועה כשלך) - וקופצים מהר על משהו שנראה לך שווה בדיקה. האוריס במיוחד היא ברמה משלה, איננה סופרמיני אך עדיין באורך סביר (סביב 425 ס"מ).

 

קנייה מסוחרים - לרוב מסוכנת. גילוי נאות הוא קונספט זר לרובם.

אני מוצא עצמי נאלץ לדחות לקוחות חדשים בסגמנט הזה ככל שאין להם זמן/סבלנות להמתין לדבר הנכון.  קנייה בלחץ בימים כאלו - משמעה טעויות יקרות.

 

בהצלחה!

איזו תשובה מדהימה !

אני מאוד מעריך את העזרה.

חשבתי לרדת למיני ולבדוק את השברולט ספארק, רואה עליה המון המלצות

דעתך עליה?

עריכה אחרונה על ידי דן התתרן
פורסם

אנחנו מחזיקים כבר כמעט 8 שנים ביונגאי i20 דור שני משנת 2015.

יש לו את אותו מנוע ותיבת הילוכים פשוטים ואמינים כמו בדור הראשון.

הוא יותר מרווח, מאוד נוח ונינוח בנסיעה עירונית ומגלה אמינות מצויינת.

נאטה לי שזה רכב שיתאים לצרכים שלך בדיוק.

 

פורסם

אני הייתי מכניס לרשימה גם את הסוזוקי באלנו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 5 שעות, הלוחש למכוניות כתב:

אחת השאלות המאתגרות - בימים אלו במיוחד.

 

שוק המשומשות נמצא בבלגן לא קטן בתקופה האחרונה.

עיקר הלחץ - בתחום הזולות, עד 50K ש"ח, נובע לדעתי (וממה שאני למד מלקוחותי במהלך השנה) מזהירות-יתר של אנשים להוציא הרבה מדי 

כסף על רכב בתקופה של חוסר ודאות. זה גורם לביקוש כבד מאד בסגמנט הנ"ל, מחירים מאמירים מעל למחירון באופן קיצוני (לעיתים - 10K מעל משוקלל לרכב של 30K למשל. ראה פאביה, מאזדה2 ועוד).

רכבים טובים ומובילים בסגמנט, שתמיד נמכרים מעל מחירון (נניח 10-12% ברגיל) עשויים להאמיר לכיוון 30% מעל מחירון.

אז מה עושים?

2. מחפשים בסבלנות, תוך מודעות לכך שיש הרבה "זבל מוטורי" בלוחות כרגע - מוכרים (סוחרים ופרטיים כאחד) שבודקים ביד2 ורואים באילו מחירים נמכרת הסחורה שלהם, מצטרפים לחגיגת המחירים בלי שום קשר למצב הרכב.

3. מחפשים את הטובות ביותר - מאזדה2, יאריס, אוריס האצ'בק (לא היברידית, חבל על הסיכון בתקציבך ואין באמת צורך בנסועה כשלך) - וקופצים מהר על משהו שנראה לך שווה בדיקה. האוריס במיוחד היא ברמה משלה, איננה סופרמיני אך עדיין באורך סביר (סביב 425 ס"מ).

 

קנייה מסוחרים - לרוב מסוכנת. גילוי נאות הוא קונספט זר לרובם.

אני מוצא עצמי נאלץ לדחות לקוחות חדשים בסגמנט הזה ככל שאין להם זמן/סבלנות להמתין לדבר הנכון.  קנייה בלחץ בימים כאלו - משמעה טעויות יקרות.

 

בהצלחה!

האיריס והמאזדה 2 נחשבות בטיחותיות? 

שואל כי יודע שזאת התורה שלך בקניית רכב…

ומה לגבי הג׳אז (בנזין)? לא היית מכניס לשלישיה הפותחת מבחינת מה שהוא מחפש? חסכונית יותר ואין מחלות ידועות כמו ביאריס (אכילת שמן) לא? 

אין עליך בעולם אורי! 

 

  • רעיון טוב! 1

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם

מזדה 2 אופציה טובה, כנ״ל יונדאי i20 שתהיה עם סלון הרבה יותר נעים אם כי נוחות נסיעה בינונית.

אם רכב קטן אופציה הספארק מצוינת והזריזה בקטגוריה, חפש קצת אבזור lt+ או ltz.

סוזןקי אחד יס גם די קטנה, מושבים מעולים ונוחה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 4.8.2024 בשעה 16:13, yulianx כתב:

מזדה 2 אופציה טובה, כנ״ל יונדאי i20 שתהיה עם סלון הרבה יותר נעים אם כי נוחות נסיעה בינונית.

אם רכב קטן אופציה הספארק מצוינת והזריזה בקטגוריה, חפש קצת אבזור lt+ או ltz.

סוזןקי אחד יס גם די קטנה, מושבים מעולים ונוחה.

 

איך דאציה סנדרו 2019 ביחס למה שאני צריך לדעתך?

פורסם

הגיר הרובוטי חד מממדי מאוד מעצבן, השהיות מורגשות. הייתי מוותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • ספונסר פורום
פורסם
בתאריך 4.8.2024 בשעה 15:09, הייהייהיי כתב:

האיריס והמאזדה 2 נחשבות בטיחותיות? 

שואל כי יודע שזאת התורה שלך בקניית רכב…

ומה לגבי הג׳אז (בנזין)? לא היית מכניס לשלישיה הפותחת מבחינת מה שהוא מחפש? חסכונית יותר ואין מחלות ידועות כמו ביאריס (אכילת שמן) לא? 

אין עליך בעולם אורי! 

 

היאריס 2011-2017 קיבלה ציון 5 כוכבים במחני הריסוק של EURO NCAP - לעומת המאזדה2 שקיבלה 4 כוכבים.

שתיהן הפגינו (נכון לסטנדרטים של אז, שהשתנו בשנת  2018 ושוב ב-2022 אך עדיין מספקים אינדיקציה טובה לחוסן השילדה) הגנה טובה 

הן למבוגרים והן לילדים מאחור, כאמור היאריס עם יתרון קל.

 

הג'אז קצת טריקית - הדגם של 2015 הוא ללא ספק בחירה טובה מבחינת בטיחות, ובכלל, אך אני בספק רב אם ניתן למצא רכב כזה עם נתונים טובים בתקציב 45000 שציין פות"ש.

בעיה נוספת - רוב הג'אזים מגיעים רק עם מנוע 1.3 די חלש, ולפחות ביאריס ניתן למצא גם את ה-1.5 ליטר, שמציל את המצב.

 

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 15 דקות, yoav911gt2 כתב:

יאריס עם 1.5 רק מ-2017 והלאה. בשאר האספקטים הג'אז עדיפה לדעתי. 

הג'אז היא המרווחת שבקבוצה הזו - זה בטוח.  יאריס 1.3 גם היא עגלה, אני מסכים.

אם מוכנים לקבל את התצרוכת הגבוהה יחסית של המאזדה2 - היא החבילה העדיפה לטעמי.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...