Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אשמח להמלצה על רכב לרכישה / ליסינג
עד היום נסעתי עם רכב חברה של אישתי. ללא הגבלת דלק/ק"מ. תשלום יוצא כ2000שח בחודש.
הרכבים האחרונים שביקשתי וקיבלתי היו סקודה אוקביה שעל אף שאני אוהב את האוטו, האוטו מבלה יותר במוסך מאצלי. 
מאסתי מסקודה, ולחברה אין אופציות אחרות לתת לי למעט קיה סלטוס.
חשבתי לעבור לחשמלי
רב הזמן נוסע לבד - 200קמ ביום לכן אם חשמלי, צריך 400קמ יצרן לפחות. בית פרטי, אין בעיה להתקין עמדת טעינה.
משפחתי (5אנשים בסופש"ים)
פחות רלוונטי אם יהיה גבוה רק שיהיה נוח לנסיעה. המון שעות על הכביש.
סביבות 150א +-
אין לי בעיה עם יד שנייה/חדש.
 
אשמח להמלצות, פידבק וכו....
 
 
 
 
עריכה אחרונה על ידי sagi4422
פורסם

קח ליסינג
בק"מ הזה שווה לך גם לסבול מרכב במוסך מידי פעם או מקיה סלטוס...

נסעתי כמעט עשור 210 ק"מ (לפחות) ביום, תחזוקת הרכב אינטנסיבית (צמיגים, טיפולים שוטפים, וכו') והדלק (גם חשמל במובן מסויים) יעלה לך לא מעט
והדובדבן ירידת הערך לרכב עם 150K ק"מ ב3 שנים היא יותר מ15%
כך שלדעתי 2K ש"ח בליסינג וללא התעסקות בטיפולים וכו' - מציאה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

בנסועה כזו - כדאי להמשיך עם הליסינג.

 

נסה לבקש סיאט אטקה.

מדובר ברכב ותיק מאוד (במונחי עולם הרכב) שלאחרונה הפך לנפוץ מאוד בציי רכב.

אני נוהג באטקה 2024 כבר 4 חודשים בהם גמעתי 15k קמ (גם אצלי מדובר ברכב ליסינג מהעבודה).

הרכב אמין בינתיים. יחידת ההנעה החזקה זהה לזו שבאוקטביה.

 

קצין הרכב בחברה שלי אונר שאוקטביה דור 4 אכן מבלה במוסך.

 

פורסם

כמו שאמרו, תישאר עם הליסינג. עם רכב לא חשמלי, אפילו חסכוני מאוד (נניח - 5 ליטר ל-100 ק"מ) אתה מגיע לסדר גודל של 1500₪ בחודש רק על דלק (20 ימים, 200 ק"מ ביום, מחיר של דלק 7.5₪ לליטר). תוסיף ביטוח על רכב ב-150 אלף שקל שבכיף יגיע ל-500₪ בחודש, והגעת לתשלום שאתה משלם על הליסינג. וזה לפני טיפולים, רישוי, ירידת ערך, ורכישה של הרכב... בקיצור, זה כל כך רחוק בעלויות, שכנראה שתוכל להרשות לעצמך מונית בכל פעם שרכב הליסינג יהיה במוסך, ועדיין תחסוך כסף לעומת לרכוש רכב משלך.

פורסם
בתאריך 29.5.2024 בשעה 05:49, mottis כתב:

בנסועה כזו - כדאי להמשיך עם הליסינג.

 

נסה לבקש סיאט אטקה.

מדובר ברכב ותיק מאוד (במונחי עולם הרכב) שלאחרונה הפך לנפוץ מאוד בציי רכב.

אני נוהג באטקה 2024 כבר 4 חודשים בהם גמעתי 15k קמ (גם אצלי מדובר ברכב ליסינג מהעבודה).

הרכב אמין בינתיים. יחידת ההנעה החזקה זהה לזו שבאוקטביה.

 

קצין הרכב בחברה שלי אונר שאוקטביה דור 4 אכן מבלה במוסך.

 

לא חושב שיש הבדל באמינות בין אטקה לאוקטביה, זו אותה יחידת הנעה וגם שאר המכלולים די זהים. 

אצלנו בחברה סיאט אטקה עם 120 אלף קמ הספיקה לעבור החלפת מנוע וגיר אחרי שהוחלפו במהלך הכמעט 3 שנים של הרכב כל מיני חיישנים.

עוד 2 אטקות שהיו בחברה סבלו מאכילת שמן. 

אגב, למרות המשפט הראשון שכתבתי, האוקטביות בחברה מגלות אמינות טובה, אין לי הסבר לזה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

כמו שאמרו לך כאן הדילמה שלך היא בין הסקודה לסלטוס.  כל דבר אחר יהיה אובדן כספי משמעותי.

 

לידיעתך, הרבה יותר מבאס רכב במוסך כשאשכרה משלמים על התיקון....

 

מצבך מצויין. ממש מצויין

×
×
  • תוכן חדש...