Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

מעוניין להסב תריסים תקינים, עם סרט, למנוע חשמלי אלחוטי, כלומר צריך מתח רק למנוע, וזה אין לי בעיה לסדר, ושלט אלחוטי לשליטה.

לא מכיר ומעוניין לשמוע על תהליך ההרכבה של המנוע, אם יש למישהו לשתף מנסיון איך לחבר ולעשות את זה.

תודה,

ליאור.

 

פורסם (נערך)

אני החלפתי בבית מנועים לשני תריסים. 

זה לא מסובך. 

בשני הצדדים של הארגז מתקינים שני פלאחים מקבילים, לא בטוח מאיזה חומר.

על הפלאחים מתקינים תושבות, יש צד מנוע ויש את הצד השני.

בין הפלאחים יש את הוואל (זה סהכ שרוול) שבתוכו יושב המנוע ועליו מתגלגל התריס. 

תסתכל פה למשל: https://www.graziani-il.com/אביזרים-למנועים-לתריסים/

 

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

תודה,

יש לך צילום של הפלאחים האלו? ולמה צריך אותם? הרי גם היום בצד אחד יש את הגלגלת של הסרט ובצד השני של הואל יש לאגר שיושב על תושבת.

ליאור.

פורסם (נערך)

התושבות יושבות על הפלאחים. אין לי צילום כרגע. 

לפחות בצד של המנוע, נראה לי שתהיה חייב להחליף, יש במרכז התושבת חור מרובע שלתוכו נכנס זיז מהמנוע ותופס אותו. 

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב, מעדכן, ההחלפה אכן יחסית פשוטה.

בצד של המנוע חייב להחליף את התושבת שיושבת על פלאח ברזל. בכלל, שמפרקים את הואל, צריך לפרק את הקסטה של הסרט גלילה - כמה מכות פטיש וזה בחוץ. ואז מכניסים את המנוע. העיניין שבגלל שהמנוע בולט קצת החוצה ולא נכנס כולו בפנים, אז חוץ מהחלפת התושבת צריך לקצר את הואל בסנטימטר בערך. אין בעיה עם משורית ידנית. צד שני אכן לא היה חובה להחליף את המיסב למרות שקיבלתי חדש עם המנוע. לא החלפתי כי היה צריך להחליף את התושבת בהתאמה ולא היה לי כח להתעסק עם זה, המיסב היה נראה תקין.

טיפ חשוב שראתי, שמחברים על הואל את התריס אחרי שהמנוע יושב בפנים, לא לחבר עם בורג אלא עם ניט, כדי לא לפגוע במנוע.

ותודה על הלינק לגרציאני, הם באיזור שלי וקניתי מהם את המנוע (7 שנים אחריות) + שלט אלחוטי.

עכשיו אני עושה הסבה לכל התריסים בבית.

ליאור.

  • אהבתי 1
פורסם

טוב, אשתדל לצלם בפעם הבאה.

המנוע עלה לי 600 כולל שלט אלחוטי, אבל קניתי 5 יחידות.

עלות המנוע היא כמובן יחסית לגודל התריס. אני הייתי צריך את הכי קטן שיש.

ליאור.

פורסם

לא הספקתי לערוך את ההודעה הקודמת.

המנוע הוא של חברת SILVER STAR.

מחיפושים ברשת הוא אמין. ועצם זה שיש שבע שנות אחריות רק מחזק.

סומפי למשל, שהם מספר אחת במנועים לתריסים, לפי מה שראיתי באתר שלהם, כולל שלט לאותו משקל תריס, כפול במחיר, עם חמש שנות אחריות.

שכל אחד יעשה את השיקולים שלו.

×
×
  • תוכן חדש...