Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן גיר מאזדה 3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מאזדה 3 2015 105000קמ מנוע 2.0

לא ידוע אם הוחלף שמן גיר בעבר, האם מומלץ להחליף ?

אין תקלות בגיר, אין קפיצות או כל דבר אחר.

 

האם להשאיר כך? ההחלפה עלולה לגרום לבעיות?

עריכה אחרונה על ידי Aviv1010
פורסם

הוראות היצרן הן שאין צורך בהחלפה. 

מעבר להוראות היצרן ישנן דעות לכאן ולכאן. יש שיאמרו שיכול להיגרם נזק ויש שההיפך.

בנסועה הזו לדעתי האישית לא אמור להיגרם נזק כל עוד מילאו את הכמות שיצאה והוחלף לשמן גיר מקורי או שעומד בתקן.

אישית, מכיוון שהגיר במאזדה נחשב אמין מאוד, אם אתה לא מתכוון להחזיק את הרכב מעל 200-250 אלף, לא הייתי נוגע. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 11 שעות, Moshe c כתב:

הוראות היצרן הן שאין צורך בהחלפה. 

מעבר להוראות היצרן ישנן דעות לכאן ולכאן. יש שיאמרו שיכול להיגרם נזק ויש שההיפך.

בנסועה הזו לדעתי האישית לא אמור להיגרם נזק כל עוד מילאו את הכמות שיצאה והוחלף לשמן גיר מקורי או שעומד בתקן.

אישית, מכיוון שהגיר במאזדה נחשב אמין מאוד, אם אתה לא מתכוון להחזיק את הרכב מעל 200-250 אלף, לא הייתי נוגע. 

בהחלט מסכים. בדקתי זאת אישית בפורום מוסך מאזדה מורשה "עד רעננה" (חיים כהן, מנהל המוסך).

תעשה חיפוש בנושא זה, אלה שכן החליפו, חלקם הסתבך קשות. אז מציע להיצמד להוראות הייצרן (ולהתעלם מאלה שחושדים, שהוראת הייצרן מגמתית (לפגוע באורך חיי הגיר).

פורסם
לפני 6 שעות, Basko כתב:

בהחלט מסכים. בדקתי זאת אישית בפורום מוסך מאזדה מורשה "עד רעננה" (חיים כהן, מנהל המוסך).

תעשה חיפוש בנושא זה, אלה שכן החליפו, חלקם הסתבך קשות. אז מציע להיצמד להוראות הייצרן (ולהתעלם מאלה שחושדים, שהוראת הייצרן מגמתית (לפגוע באורך חיי הגיר).

 

לפני 18 שעות, Moshe c כתב:

הוראות היצרן הן שאין צורך בהחלפה. 

מעבר להוראות היצרן ישנן דעות לכאן ולכאן. יש שיאמרו שיכול להיגרם נזק ויש שההיפך.

בנסועה הזו לדעתי האישית לא אמור להיגרם נזק כל עוד מילאו את הכמות שיצאה והוחלף לשמן גיר מקורי או שעומד בתקן.

אישית, מכיוון שהגיר במאזדה נחשב אמין מאוד, אם אתה לא מתכוון להחזיק את הרכב מעל 200-250 אלף, לא הייתי נוגע. 

 

בקיצור אומרים בדבר טוב לא נוגעים.

הגיר אצלי תקין ללא בעיות, אז אין טעם לגעת ולחפש הרפתקאות.

תודה :)

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...