Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחדש. אחרי שנה וחצי עם הרכב מסכים עם כל מילה בסיכום המפורט והמהנה לקריאה. לקחתי אותו בעיקר בגלל הכיסא הנוח (בעיות גב קשות) ובאופן מפתיע יותר נוח מהרנו קג'אר שהגיר שלה החזיר נשמתו לבורא.

פורסם (נערך)

תתחדש,

 

סיכום יפה ואהבתי את קו המחשבה שלך לגבי נושא תפעול הרכב ובכלל.

 

כמה הערות:

 

לגבי הרעש מהרמקול במהירות איטית, אתה יכול בקלות לנתק את הרמקול מאספקת החשמל שלו, פתח את מכסה המנוע ובחלק הקדמי של תא המנוע תראה חוט בודד שאפשר לנתקו מהמחבר שלו (יש סרטונים ברשת).

 

לגבי רעש רוח, דווקא יש בעיה של רעש רוח חריג מכיוון חלון הנהג כבר ממהירויות די נמוכות, יש הרבה תלונות על כך וחבל. אלא אם כן בדגמים החדשים פתרו זאת. במידת הצורך תוכל לברר מול היבואן האם נמצא פתרון לכך.

 

לי אישית מבנה המושב הקדמי לא נוח במיוחד ומה שהכי מפריע לי הוא שהמושבים ברכב עשויים מעור סינטטי כמיטב המסורת הסינית והם מתרתחים בקיץ. יש פתרונות של כיסוי "גופיות" לא יודע עד כמה הם יעילים.

 

לגבי סיבוב מסך המולטימדיה, מצב אנכי מציג נכון יותר את הוויז מאחר ואתה רואה יותר מהמסלול אליו אתה מתקדם.

 

מעבר לזה הרכב מפתיע במרווח הפנים המצויין שלו, כמו גם בתנוחת הישיבה הגבוהה של המושבים יחסית לריצפת הרכב וגם במרווח המצויין לכפות הרגליים ליושבי המושב האחורי.

 

שני הדברים האחרונים הם יוצאי דופן ברכבים חשמליים אחרים בהם המושבים קרובים לריצפה ואין מרווח לכפות הרגליים עקב סוללות עבות ומיקום נמוך של המושבים יחסית לריצפת הרכב. (ב- byd יש סוללת "בלייד" צרה ומיקום נכון וגבוה של מושבי הרכב).

 

ואתה צודק, לא סתם מדובר ברכב הכי נמכר בארץ בכל הקטגוריות ולא רק בקטגוריית הרכבים החשמליים, בסך הכל החבילה טובה ומוצלחת למרות אי אילו מגרעות, חוכמת ההמונים הוכיחה את עצמה במקרה של האטו 3.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, green כתב:

תתחדש,

 

סיכום יפה ואהבתי את קו המחשבה שלך לגבי נושא תפעול הרכב ובכלל.

 

כמה הערות:

 

לגבי הרעש מהרמקול במהירות איטית, אתה יכול בקלות לנתק את הרמקול מאספקת החשמל שלו, פתח את מכסה המנוע ובחלק הקדמי של תא המנוע תראה חוט בודד שאפשר לנתקו מהמחבר שלו (יש סרטונים ברשת).

 

לגבי רעש רוח, דווקא יש בעיה של רעש רוח חריג מכיוון חלון הנהג כבר ממהירויות די נמוכות, יש הרבה תלונות על כך וחבל. אלא אם כן בדגמים החדשים פתרו זאת. במידת הצורך תוכל לברר מול היבואן האם נמצא פתרון לכך.

 

לי אישית מבנה המושב הקדמי לא נוח במיוחד ומה שהכי מפריע לי הוא שהמושבים ברכב עשויים מעור סינטטי כמיטב המסורת הסינית והם מתרתחים בקיץ. יש פתרונות של כיסוי "גופיות" לא יודע עד כמה הם יעילים.

 

לגבי סיבוב מסך המולטימדיה, מצב אנכי מציג נכון יותר את הוויז מאחר ואתה רואה יותר מהמסלול אליו אתה מתקדם.

 

מעבר לזה הרכב מפתיע במרווח הפנים המצויין שלו, כמו גם בתנוחת הישיבה הגבוהה של המושבים יחסית לריצפת הרכב וגם במרווח המצויין לכפות הרגליים ליושבי המושב האחורי.

 

שני הדברים האחרונים הם יוצאי דופן ברכבים חשמליים אחרים בהם המושבים קרובים לריצפה ואין מרווח לכפות הרגליים עקב סוללות עבות ומיקום נמוך של המושבים יחסית לריצפת הרכב. (ב- byd יש סוללת "בלייד" צרה ומיקום נכון וגבוה של מושבי הרכב).

 

ואתה צודק, לא סתם מדובר ברכב הכי נמכר בארץ בכל הקטגוריות ולא רק בקטגוריית הרכבים החשמליים, בסך הכל החבילה טובה ומוצלחת למרות אי אילו מגרעות, חוכמת ההמונים הוכיחה את עצמה במקרה של האטו 3.

תודה 🙏

 

לגבי הרמקול - מכיר את האפשרות לנתק אותו, פחות אוהב לנתק רכיבים מקוריים. דווקא חשבתי אולי למדל ולהדפיס בתלת מימד איזה "כיפה" שתתלבש סביבו ולצפות אותה בבוטיל/ספוג כדי למנוע מהסאונד שבוקע ממנו להגיע לכיוון הקבינה. ראיתי שהוא פשוט עומד שם כמו.... עם שפע מקום סביבו אז זה אמור להיות אפשרי לבנות איזה תושבת כזו שתתלבש עם הברגים שמחזיקים אותו. כשיהיה לי זמן (יותר נכון כוח) אתעסק עם זה ואעדכן אם אצליח.

 

לגבי רעשי הרוח - יכול להגיד שבנסיעות מבחן בגילי ובMG רעשי הרוח היו די דומים לBYD ואני לא מרגיש שהם חריגים במיוחד. כן ראיתי בקבוצות שונות תלונות בנושא אך מרגיש לי שזה נובע מכך שרעשי הרוח פשוט בולטים יותר כי זה הרעש שממש שומעים בנסיעה. אנסה מתישהו להבין בדיוק מאיפה הרעש חודר ואם זה משהו שתוספת גומיות סביב הדלת אולי יכול לשפר.

 

בעניין התחממות המושבים בשמש מכיר את החוויה גם מהסוניק ועוד שם זה בשחור - אני מסכים שהם מתחממים כמו כל מושב דמוי עור לא משנה סיני/צרפתי/אמריקאי, אישית לא סבלתי במיוחד מהעניין אבל מי שכן בהחלט הגופיות יסגרו את הפינה.

 

בעניין סיבוב המולטימדיה והוויז - אני מבין שאתה התקנת וויז ישירות במסך ולא באנדרואיד אוטו (שכלל לא זמין במצב אנכי), אישית אני לא נוגע בוויז כבר שנים אלא רק בגוגל מאפס ושם התצוגה פיקס ככה או ככה. ועולה לי השאלה האם אתה עם קומפורט או דיזיין? כי המסך בדיזיין כלכך גדול שבמצב אנכי מרגיש לי שהוא גם מפריע קצת לשדה הראיה. אולי הבעיה הזו לא קיימת במסך הקטן יותר.

 

 

לפני 3 שעות, eladts כתב:

   השמעת רעש במהירות איטית מחוייבת לפי התקינה. ניתוק הרמקול עלול לגרום לכך שהרכב לא יעבור טסט.

 

קראתי על עניין התקינה הזו ומה שמאוד מוזר לי בסיפור הזה הוא שמחצית מהחשמליות הסיניות שאני נתקל בהם אין שום רעש כלפי חוץ.. לפחות לא כזה שבאמת שומעים אותו. הדוגמא הכי טובה שיש לי היא MG4 שאימי רכשה (אנסה לקחת אותה לכמה ימים לסקירה קצרה בהמשך), אני בצמוד לרכב ואין שום סאונד שבוקע ממנו בזחילה לחניה. איך יתכן?

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם (נערך)

אין לי את האטו 3 ואולם ישבתי ונהגתי בו, הדבר הראשון ששמתי לב אליו היה רעש רוח חריג מכיון חלון הנהג, בפירוש מדובר בליקוי וזה לא קשור לזה שמדובר ברכב חשמלי ואם זה קיים אצלך אז לא יהיה לך ספק.

 

אני יכול להגיד מקריאה בקבוצות של אטו 3 שבעלי אטו 3 ניסוי לבצע אטימות עם גומיות וזה לא עזר, אז כנראה חבל על הזמן.

 

בפעם האחרונה שקראתי דיברו על פניה ליבואן לפתור את הבעיה, לא יודע מה קרה עם זה.

 

אבל לא אתפלא אם הסינים תיקנו את הבעיה לאור יכולת התגובה המהירה שלהם.

 

לגבי הוויז או הגוגל מאפס לא ניסיתי בפועל, רק ציינתי כי באופן כללי תצוגה אנכית מתאימה יותר להציג מערכות ניווט מהסיבה שציינתי שרואים חלק גדול יותר של אורך המפה כלומר של החלק הנמצא בהמשך נתיב הנסיעה, לעומת תצוגה אופקית שבה רואים חלק גדול יותר של רוחב המפה שזה חלק לא שימושי לצורך הניווט.

 

המסך בדיזיין אכן גדול מדי, במצב אנכי הוא מסתיר חלק מהחלון הקדמי ובמצב אופקי ההגה מסתיר חלק ממנו. מיותר, יש דבר כזה גדול מדי.

 

לגבי הרמקול החיצוני, אני לא יודע אם בפועל אכן ישראל אימצה את התקינה האירופאית, ואם היא אימצה האם יש בעיה ביטוחית בניתוק הרמקול במקרה של תאונה.

 

לכן למען הזהירות הייתי דואג שהרמקול לא יעבוד בצורה הכי נסתרת שיש, אולי פשוט מחבל ברמקול עצמו.

 

מבחינה בטיחותית הרמקול הזה הוא פופוליסטי, גם רכב היברידי נוסע במהירויות נמוכות גם על המנוע החשמלי וגם רכב עם מנוע דלקי במצבים רבים כשהמנוע עובד בסל"ד סרק או בסל"ד נמוך והוא לא נשמע בכלל כך שאין הבדל מרכב חשמלי.

 

ובטיחותית עדיף שהנהג עצמו יהיה רגוע מהשקט ולא ישתגע מהרעש של הרמקול 😁

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אחד הדברים המרתיעים הוא המסך מולטימדיה המסתובב, לא נראה לי שזה משהו שישרוד לאורך זמן במיוחד בשמש הישראלית ויתקלקל.

פורסם
לפני כשעה, green כתב:

אין לי את האטו 3 ואולם ישבתי ונהגתי בו, הדבר הראשון ששמתי לב אליו היה רעש רוח חריג מכיון חלון הנהג, בפירוש מדובר בליקוי וזה לא קשור לזה שמדובר ברכב חשמלי ואם זה קיים אצלך אז לא יהיה לך ספק.

 

אני יכול להגיד מקריאה בקבוצות של אטו 3 שבעלי אטו 3 ניסוי לבצע אטימות עם גומיות וזה לא עזר, אז כנראה חבל על הזמן.

 

בפעם האחרונה שקראתי דיברו על פניה ליבואן לפתור את הבעיה, לא יודע מה קרה עם זה.

 

אבל לא אתפלא אם הסינים תיקנו את הבעיה לאור יכולת התגובה המהירה שלהם.

 

המסך בדיזיין אכן גדול מדי, במצב אנכי הוא מסתיר חלק מהחלון הקדמי ובמצב אופקי ההגה מסתיר חלק ממנו. מיותר, יש דבר כזה גדול מדי.

 

...

לכן למען הזהירות הייתי דואג שהרמקול לא יעבוד בצורה הכי נסתרת שיש, אולי פשוט מחבל ברמקול עצמו.

 

מעניין בעניין רעשי הרוח - אני ממש לא מרגיש משהו חריג פה וגם שוב חוזר ואומר רעשי הרוח היו דומים בחשמליות אחרות שנסעתי בהם ולא רק בנסיעות מבחן. אין לי שמץ אם משהו השתנה בתכנון הרכב לאורך הזמן, מבדיקה בקבוצות שונות אני רואה שיחות דומות גם בקבוצות של האוסטרלים אבל רוב מוחלט של התגובות טוענים בדיוק מה שאמרתי - הרעש מורגש יותר כי אין רעשים אחרים, אך הוא לא חריג וחלק גם משווים לרכבים אחרים וטוענים שאין שוני. בכל מקרה כשיזדמן לי אנסה להבין מאיפה בדיוק הרעש חודר ואם זה משהו שניתן לשיפור אעדכן.

 

לגבי גודל המסך, ההגה לא מסתיר לי אותו כלל האמת אז אני מניח שזה תלוי תנוחת הישיבה וכיוון ההגה. דווקא המסך הגדול מאוד נוח, פשוט לא רואה שום שימוש בו במצב אנכי. בכל מקרה, המסך "הקטן" יותר 12.8 בהחלט מספיק.

 

לגבי ניתוק/חבלה ברמקול - לא מפריע לי ברמה קיצונית הרעש הסטטי הזה כך שאין לי כוונה לנתק אותו, אבל כן לבחון אפשרות לבודד אותו כמו שציינתי כדי שלא ישמע כלכך טוב בקבינה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

אכן רעש רוח מורגש בחלון הנהג. מסכים שהוא לא שונה מרכבים אחרים וייתכן שבגלל השקט בנסיעה הוא מורגש יותר. לי יש תחושה שזה נובע מתכנון לקוי של תושבת המראה. לגבי המסך המסתובב, חוץ מגימיק נחמד אין לו שום שימוש לדעתי.

 

פורסם

תתחדש ותודה על הסקירה המפורטת.

לא מזמן קנינו רכב חדש ומאוד רציתי להתחבר לbyd

אחרי כמה נסיעות כל פעם יצאתי עם תחושה של בחילה, ותסכול מאיכות הנסיעה.

רכב לא נעים, מתנדנד ורוכן באגרסיביות, מתרסק על במפרים ומנותק מאוד מהנהג.

יכול להיות שאני שופט לחומרה מאחר ואני מתחבר לצד הספורטיבי יותר של הנהיגה.

אבל לצערי לא הצלחתי להתחבר אליו למרות כל יתרונותיו הרבות

פורסם
לפני 22 דקות, dor_shay כתב:

תתחדש ותודה על הסקירה המפורטת.

לא מזמן קנינו רכב חדש ומאוד רציתי להתחבר לbyd

אחרי כמה נסיעות כל פעם יצאתי עם תחושה של בחילה, ותסכול מאיכות הנסיעה.

רכב לא נעים, מתנדנד ורוכן באגרסיביות, מתרסק על במפרים ומנותק מאוד מהנהג.

יכול להיות שאני שופט לחומרה מאחר ואני מתחבר לצד הספורטיבי יותר של הנהיגה.

אבל לצערי לא הצלחתי להתחבר אליו למרות כל יתרונותיו הרבות

זה בסדר גמור לא להתחבר ובשביל זה יש נסיעת מבחן.

מי שרגיל ומחפש את ההתנהגות הספורטיבית אפילו הקלילה ביותר - אין ספק שלא ימצא את זה בAtto 3 כי הרכב הזה מכוון בדיוק לכיוון ההפוך כמו גם רכבים אחרים בקטגוריה שלו שרובם המוחלט (בטח באזורי המחיר האלו) לא יתנו שבריר של חוויה ספורטיבית או התנהגות מוצקת כפי שאתה מחפש. הרכב הזה פשוט פונה לקהל אחר לגמרי - המשפחתי והעממי שמחפש את הנסיעה הנעימה והרגועה ולשם הוא קולע בול.

 

מחפש את הקצת "ספורטיביות"? הMG4 עם ההנעה האחורית וחלוקת המשקל המצויינת היא חווית נהיגה הרבה יותר מהנה למי שמחפש את זה, מנגד היא דלה משמעותית בתא הנוסעים והאבזור וגם המחיר נמוך יותר בהתאם. מההיצע של BYD אומנם ברף מחיר גבוה יותר נמצא הSeal שגם היא צריכה לספק חוויה מהנה מהותית מהAtto 3 ובדיוק נסקרת בשרשור מקביל של @הלוחש למכוניות.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם
לפני 39 דקות, dor_shay כתב:

לא מזמן קנינו רכב חדש ומאוד רציתי להתחבר לbyd

אחרי כמה נסיעות כל פעם יצאתי עם תחושה של בחילה, ותסכול מאיכות הנסיעה.

רכב לא נעים, מתנדנד ורוכן באגרסיביות, מתרסק על במפרים ומנותק מאוד מהנהג.

יכול להיות שאני שופט לחומרה מאחר ואני מתחבר לצד הספורטיבי יותר של הנהיגה.

אבל לצערי לא הצלחתי להתחבר אליו למרות כל יתרונותיו הרבות


עשינו נסיעת מבחן על ה ATTO3 ו-2 דברים היו דיל ברייקר:  המושב הצר והעיצוב הפנימי (בהקשר לתא הנוסעים; אליאקספרס במיטבו).
דווקא מתא הנוסעים בג'ילי התרשמנו לטובה, הרבה יותר מה- ATTO3.
BYD יודעים לייצר חשמליות והם חזקים מאוד בכל העולם. למרות שה ATTO3 היה אחד הדגמים שהאיצו את המכירות שלהם בכל העולם - אני בטוח שעם עיצוב פנימי יותר סולידי הם היו מוכרים גם כפול יותר. ג'ילי לא פראיירית בכלל (מייצרת ומוכרת גם את לינק אנד קו ו-Zeekr) ויש להם עוד הרבה "יד ודבר" במותגים אחרים על האספלט. לא מצאנו בה קירקושים או משהו סטייל אליאקספרס אבל היא היתה מעט פחות שקטה מטסלה Y.
תא המטען לא רלוונטי (עבורנו לפחות). ההורים לא מעמיסים שם שום דבר שמצריך נפחים מטורפים וגם אם הייתי בוחר לעצמי רכב כזה - אז בפעם ב... שאני נוסע עם כל המשפחה לכמה ימים הייתי פשוט מצמצם ככל שניתן את סחיבת הבית בתא המטען. עגלות וסלקלים ב"ה אין יותר. לקניות פעם בשבוע זה מעל ומעבר.

תתחדש !

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 11 דקות, dalet11 כתב:

זה בסדר גמור לא להתחבר ובשביל זה יש נסיעת מבחן.

מי שרגיל ומחפש את ההתנהגות הספורטיבית אפילו הקלילה ביותר - אין ספק שלא ימצא את זה בAtto 3 כי הרכב הזה מכוון בדיוק לכיוון ההפוך כמו גם רכבים אחרים בקטגוריה שלו שרובם המוחלט (בטח באזורי המחיר האלו) לא יתנו שבריר של חוויה ספורטיבית או התנהגות מוצקת כפי שאתה מחפש. הרכב הזה פשוט פונה לקהל אחר לגמרי - המשפחתי והעממי שמחפש את הנסיעה הנעימה והרגועה ולשם הוא קולע בול.

 

מחפש את הקצת "ספורטיביות"? הMG4 עם ההנעה האחורית וחלוקת המשקל המצויינת היא חווית נהיגה הרבה יותר מהנה למי שמחפש את זה, מנגד היא דלה משמעותית בתא הנוסעים והאבזור וגם המחיר נמוך יותר בהתאם. מההיצע של BYD אומנם ברף מחיר גבוה יותר נמצא הSeal שגם היא צריכה לספק חוויה מהנה מהותית מהAtto 3 ובדיוק נסקרת בשרשור מקביל של @הלוחש למכוניות.

אני לא כל כך מסכים עם האמירה,

לדעתי הוא הרכב הנחות ביותר מבחינת איכות הנסיעה בקטגוריה ובמחיר.

נכון הוא משמעותי יותר חזק מכל האירופאים, אבל איכות הנסיעה פשוט לא באותה ליגה.

הסעתי חבר בעל atto3 מעל שנה ובכל פניה הוא היה בהלם איך אנחנו לא מתהפכים.

ואין לי ספק שבעתיד byd יסגרו את כל הפערים והרכבים שלהם יהיו מתחרים ראויים לאירופאים

פורסם
לפני 5 דקות, dor_shay כתב:

לדעתי הוא הרכב הנחות ביותר מבחינת איכות הנסיעה בקטגוריה ובמחיר.

נכון הוא משמעותי יותר חזק מכל האירופאים, אבל איכות הנסיעה פשוט לא באותה ליגה.

הסעתי חבר בעל atto3 מעל שנה ובכל פניה הוא היה בהלם איך אנחנו לא מתהפכים.

ואין לי ספק שבעתיד byd יסגרו את כל הפערים והרכבים שלהם יהיו מתחרים ראויים לאירופאים


לדעתי, הרבה מאוד פעמים כאשר נזרק בפורום הביטוי "רכב סיניים" לדעתי (פחות או יותר) לזה מתכוונים.
 

כולם משקיעים המון בפיתוח וטכנולוגיית הנעה - אבל שכחו להשקיע בכיול המתלים...

איציק

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...